Arlo Essential 2nd Gen در مقابل Arlo Pro 4: آیا Arlo Pro 4 ارزشش را دارد؟

Arlo Pro 4 مدتهاست که یکی از آن ها بوده است بهترین دوربین های امنیتی در فضای بازاما ممکن است با ورود Arlo Essential 2nd Gen در حال تغییر باشد. این دوربین به روز شده از فیلم برداری تا ۲K پشتیبانی می کند، طراحی مشابهی با Arlo Pro 4 ارائه می دهد و با قیمت بسیار پایین تری کار می کند.

اما آیا باید عجله کنید تا Arlo Pro 4 خود را با Arlo Essential 2nd Gen جدید جایگزین کنید؟ و اگر تازه وارد بازار شده اید، کدام خرید بهتر است؟ در اینجا نگاهی دقیق‌تر به هر دو می‌اندازیم تا به شما کمک کند خانه هوشمند خود را پیدا کنید.

قیمت و هزینه ماهانه

آرلو

Arlo Essential 2nd Gen در دو فرمت ارائه شده است. قیمت نسخه HD فقط ۵۰ دلار است، در حالی که نسخه پریمیوم ۲K 100 دلار قیمت دارد. Arlo Pro 4 معمولاً ۲۰۰ دلار قیمت دارد، اگرچه معمولاً با قیمت کمتر از ۱۵۰ دلار به فروش می رسد. هر دو دوربین از Arlo Secure نیز پشتیبانی می کنند – اشتراک ماهانه ای که ویژگی های مفیدی مانند ذخیره ابری و سابقه ویدیو را باز می کند.

عضویت از ۵ دلار در ماه برای یک دوربین شروع می شود (و به شدت توصیه می شود ثبت نام کنید). سطوح بالاتر نیز در دسترس هستند، اگرچه اینها برای سیستم های امنیتی بزرگتر با بیش از یک دوربین یا خانه هایی که نیاز به نظارت حرفه ای ۲۴/۷ دارند در نظر گرفته شده است.

طراحی و نصب

آرلو

Arlo Essential 2nd Gen جدید دارای عناصر طراحی مشابهی با Arlo Pro 4 است. این شامل یک دوربین جلو مشکی و یک محفظه سفید است. Essential کمی کوچکتر از Arlo Pro 4 است، اگرچه اکثر بازدیدکنندگان خانه شما برای تشخیص این دو با مشکل مواجه خواهند شد.

به لطف فرآیند نصب بدون سیم، نصب برای هر دو دوربین ساده است. Pro 4 در این رده کمی از Essential برتری دارد، زیرا از صفحه نصب مغناطیسی استفاده می کند تا بتوانید به راحتی دوربین را متصل و جدا کنید. برای Essential، از مکانیزم کشویی برای قفل کردن آن در جای خود استفاده خواهید کرد.

وضوح و دید در شب

آرلو

همانطور که قبلا ذکر شد، Essential به دو صورت HD و ۲K ارائه می شود. صرف نظر از اینکه کدام را انتخاب کنید، دید در شب رنگی نیز خواهید داشت – که مخصوصاً در نسخه ارزان قیمت HD 50 دلاری جذاب است. Arlo Pro 4 فقط در یک فرمت ۲K موجود است. همچنین از دید در شب رنگی پشتیبانی می کند. چیزی که آن را از Essential متمایز می کند، میدان دید ۱۶۰ درجه آن است که به آن اجازه می دهد تا بخش عظیمی از دارایی شما را به تصویر بکشد. Essential چندان ساده نیست، اما میدان دید ۱۳۰ درجه آن به طرز محسوسی باریک تر است.

ویژگی ها و لیست مشخصات

جان ولاسکو / روندهای دیجیتال

اکثر مشخصات در Essential و Arlo Pro 4 به اشتراک گذاشته شده است. این شامل صدای دو طرفه، زوم دیجیتال ۱۲ برابر، نورافکن یکپارچه، و ضد آب و هوا برای مقابله با آب و هوای نامساعد و دماهای شدید (تا ۲۰- درجه سانتیگراد و تا ۴۵ درجه) می شود. سانتیگراد). یکی از تنها تفاوت‌های بین دوربین‌ها عمر باتری است – Essential تا چهار ماه و Pro 4 تا شش ماه دوام دارند. این بسته به استفاده شما متفاوت خواهد بود، اما انتظار داشته باشید که Pro 4 کمی بیشتر از برادر مقرون به صرفه‌تر خود دریافت کند.

بهترین دوربین امنیتی کدام است؟

بدون شک Arlo Pro 4 بهترین دوربین امنیتی در فضای باز است، اما ممکن است برای خانه شما مناسب نباشد. نمی توان انکار کرد که عمر باتری و زاویه دید آن بهتر از نسل دوم Essential است – اما با توجه به اینکه تقریباً همه چیز مشترک است، خریداران مقتصد باید Essential را انتخاب کنند. اگر ویژگی کوچکتری برای پوشش داشته باشید، این امر حتی بیشتر صادق است، زیرا زاویه دید چندان مهم نخواهد بود. و اگر مشکلی برای تنزل رتبه به HD ندارید، می‌توانید با Essential مقداری پول نقد ذخیره کنید.

برای کاربرانی که دارای ویژگی بزرگی برای پوشش هستند – یا کسانی که به آن عمر باتری اضافی نیاز دارند – Arlo Pro 4 همچنان گزینه بهتری است. اگر بتوانید آن را در معرض فروش قرار دهید، فریبنده‌تر است، زیرا اغلب در تعطیلات بزرگ خرید با قیمت ۱۳۰ دلار درج می‌شود. مطمئن باشید که هر دو دوربین گزینه های بسیار خوبی هستند، اگرچه Arlo Pro 4 به سختی جدیدترین برادر خود را شکست می دهد.

به دنبال چیزی با عمر باتری بیشتر هستید؟ مقایسه ما را در مورد آن بررسی کنید Arlo Pro 4 و Essential XL 2nd Gen.

توصیه های سردبیران







Arlo Essential 2nd Gen در دو فرمت ارائه شده است. قیمت نسخه HD فقط ۵۰ دلار است، در حالی که نسخه پریمیوم ۲K 100 دلار قیمت دارد. Arlo Pro 4 معمولاً ۲۰۰ دلار قیمت دارد، اگرچه معمولاً با قیمت کمتر از ۱۵۰ دلار به فروش می رسد. هر دو دوربین از Arlo Secure نیز پشتیبانی می کنند – اشتراک ماهانه ای که ویژگی های مفیدی مانند ذخیره ابری و سابقه ویدیو را باز می کند.


منبع: https://www.digitaltrends.com/home/arlo-essential-2-gen-vs-arlo-pro-4/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *