Aspyr می گوید که DLC Switch Wars: KOTOR 2 پس از اعتراض “شخص ثالث” لغو شد.

توسعه دهنده Aspyr Media ادعا کرده است که محتوای DLC برش رایگانی که قصد داشت برای Star Wars: Knights of the Old Republic 2 در سوییچ منتشر کند، پس از اعتراض یک “شخص ثالث” لغو شد.

خودشه با توجه به Axiosکه گزارش می دهد Aspyr این ادعا را به عنوان بخشی از یک دعوی حقوقی در حال انجام مربوط به لغو DLC، که در اوایل امسال توسط یک Malachi Mickelonis ثبت شد. Mickelonis استدلال می کند که Aspyr و Saber Interactive ناشر قوانین مصرف کننده کالیفرنیا را با لغو DLC نقض کردند و عمداً خریداران را فریب دادند “به منظور افزایش مصنوعی درآمد فروش… بر اساس کیفیت ها و ویژگی هایی که بازی به سادگی نداشت”.

آسپیر اعلام کرد که در حال لغو است DLC محتوای بازیابی شده Knights of the Old Republic 2 برای سوییچ – که قرار بود بر اساس یک مد محبوب طرفداران رایانه شخصی ساخته شده از محتوای داستانی استفاده نشده موجود در کد بازی اصلی باشد – در ماه ژوئن، اما در آن زمان توضیحی ارائه نکرد. با این حال، اکنون اسناد دادگاه بررسی شده توسط Axios به نقل از تد سالوچ، مدیر عامل Aspyr می‌گویند که این شرکت معتقد بود که می‌تواند محتوا را منتشر کند، اما یک شخص ثالث مخالفت کرد و Aspyr نتوانست این کار را انجام دهد.


تریلر بازی Star Wars: Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords – Switch.

هیچ جزئیات بیشتری در مورد این شخص ثالث مرموز در پرونده های دادگاه به اشتراک گذاشته نشده است و مشخص نیست که آیا این اعتراض توسط دارنده IP جنگ ستارگان دیزنی صورت گرفته است یا شخص دیگری.

Aspyr در حال حاضر در تلاش است تا دادگاه را متقاعد کند که دعوای دسته جمعی Mickelonis را رد کند و قرار است جلسه رسیدگی در اواخر این ماه برگزار شود. سازنده قبلاً به همه دارندگان KOTOR 2 Switch یک کلید «تبلیغی» برای یک بازی Star Wars دیگر به عنوان غرامت برای لغو DLC ارائه کرده بود، و اسناد دادگاه Aspyr خاطرنشان می‌کند که Mickelonis از این پیشنهاد استفاده کرده و با وجود شکایت خود، کدی را درخواست کرده و دریافت کرده است.

در دیگر اخبار Star Wars: Knights of the Old Republic، سرنوشت بازسازی بازی اصلی که مدت ها در انتظار آن بودیم – که رسما اعلام شد توسط Aspyr و Sony در سال ۲۰۲۱ – هنوز پس از سال گذشته نامشخص است گزارش ها “مشکل جدی” بود و “به طور نامحدود به تاخیر افتاد”. لارس وینگفورس، رئیس شرکت مادر Aspyr Embracer Group، از روشن کردن وضعیت بازسازی خودداری کرد هنگامی که اوایل این هفته از او پرسیده شد، فقط گفت: “من متوجه می شوم که هر چیزی که به این موضوع می گویم تیتر می شود، بنابراین این تنها نظر من است.”


منبع: https://www.eurogamer.net/star-wars-kotor-2-switch-dlc-cancelled-after-third-party-objection-says-aspyr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *