Assassin’s Creed Mirage حالت New Game Plus را به عنوان بخشی از به‌روزرسانی رایگان ماه دسامبر دریافت می‌کند

برای کسانی که به دنبال گذراندن زمان بیشتری با بازی Assassin’s Creed Mirage’s Basim هستند که او در بغداد پرش می کند و چاقو می زند، یک خبر خوب دارم. حالت جدید Game Plus به عنوان بخشی از یک به روز رسانی رایگان وجود دارد.

علاوه بر این، توسعه دهنده Ubisoft نیز قرار است حالت اختیاری permadeath را به بازی معرفی کند. این استودیو گفته است که این چالش جدید در تمام سطوح دشواری در دسترس خواهد بود.


در اینجا Aoife ما در حال بازی از طریق Assassin’s Creed Mirage در پلی استیشن ۵ است.

به غیر از آن، جزئیات هنوز روی زمین بسیار نازک هستند. تیم Mirage هنوز در مورد این که هر یک از حالت‌های جدید واقعاً شامل چه مواردی می‌شود، صحبت نکرده است، اما ما می‌دانیم که همه این حالت‌ها در ماه آینده ارائه خواهند شد.

همانطور که گفته شد، سازنده قول داده است که جزئیات بیشتری به زودی منتشر خواهد شد، پس با ما همراه باشید. به محض شنیدن اطلاعات بیشتر، مانند همیشه، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

اگر هنوز به بازی Assassin’s Creed Mirage نخواهید رسید و هنوز در حصار هستید، حتما بررسی ما را بررسی کنید. Donlan ما با انتشار جدیدترین سریال کاملاً تحت تأثیر قرار گرفت و چهار ستاره از پنج ستاره را به آن اهدا کرد.

«از طریق گرمای آداب و رسوم آشنا که پس از آن مراسم بزرگ‌تر و بی‌نظیر باز می‌گردند [Assassin’s Creed] بازی‌ها، می‌توانم ببینم واقعاً چه چیز خاصی در مورد این مجموعه وجود دارد، چه چیزی برای خلق کردن آن نیاز است، و در ازای آن چه چیزی می‌تواند به ما بدهد.”

در همین حال، برای اطلاعات بیشتر در مورد پایان، می توانید بررسی کنید توضیح دهنده تام پی اینجاست.


منبع: https://www.eurogamer.net/assassins-creed-mirage-getting-new-game-plus-mode-as-part-of-free-december-update

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *