Assassin’s Creed Mirage حالت permadeath را اضافه می کند

در حالت جدید چالش همگام سازی کامل Assassin’s Creed Mirage که امروز از طریق یک آپدیت جدید وارد بازی می شود، جایی برای اشتباه وجود ندارد.

این گزینه اساساً به شما امکان می‌دهد تا یک بازی کامل از بازی را امتحان کنید، که اگر شخصیت اصلی باسیم بمیرد یا مرتکب هرگونه اقدام غیرقانونی (یعنی کشتن غیرنظامیان) شود که به طور معمول شما را از Animus بیرون می‌کنند، پایان می‌یابد.

حالت همگام سازی کامل زمانی در دسترس خواهد بود که پچ ۱٫۰٫۷ امروزی را برای Mirage نصب کنید، که در حدود ساعت ۱۳:۰۰ به وقت انگلستان راه اندازی می شود.

ایان از Eurogamer با Assassin’s Creed Mirage همکاری می کند.در یوتیوب تماشا کنید

پس از فعال شدن، اجرای permadeath شما غیرفعال نمی شود. پیشرفت متقاطع و ذخیره‌های ابری در دسترس نخواهد بود. هنگامی که می میرید (چون مطمئناً خواهید مرد)، یک صفحه آماری دریافت خواهید کرد که زمان گیم پلی، تعداد مبارزات، علت مرگ، دشمنان کشته شده و دشواری انتخاب شده را نشان می دهد.

درست است، شما می‌توانید حالت‌های آسان، معمولی یا سخت را با permadeath انتخاب کنید، در صورتی که بازی کامل را به پایان برسانید، پاداش‌های زیبایی از هر کدام ارائه می‌شود.

پچ امروزی ویژگی transmog درخواستی طرفداران را نیز اضافه می‌کند، که پس از عرضه در دیگر عناوین اخیر Assassin’s Creed نیز اضافه شد، و همچنین یک تخم‌مرغ جدید عید پاک: «قاتل ویژه‌ای که ممکن است در حال تعقیب خیابان‌ها با آن آشنا شوید». متعجب! آیا این فرصت دیگری برای یافتن است گربه نمادین Assassin’s Creed?

طیف وسیعی از رفع باگ ها نیز به شرح جزئیات در Ubisoft گنجانده شده است وبلاگ.

Assassin’s Creed Mirage سال گذشته راه اندازی شد و به دلیل رویکرد بازگشت به اصول اولیه در فرمول زمان فرانچایز مورد تحسین قرار گرفت. همچنین، می‌توانید در کمتر از ۳۰ ساعت به امتیاز پایانی برسید، که خوب است.

کریس دانلان ما در این باره نوشت: «از طریق گرمای تشریفات آشنا که پس از آن بازی‌های بزرگ‌تر و بی‌نظیر باز می‌گردند، می‌توانم ببینم واقعاً چه ویژگی‌هایی در مورد این مجموعه وجود دارد، چه چیزی برای خلق کردن آن لازم است، و چه چیزی می‌تواند در ازای آن به ما بدهد.» نقد و بررسی Eurogamer’s Assassin’s Creed Mirage.

بعدی از سری بازی موردانتظار Assassin’s Creed: Codename Red یا هر نام دیگری است که قرار است اواخر امسال عرضه شود و در ژاپن فئودال اتفاق بیفتد.


منبع: https://www.eurogamer.net/assassins-creed-mirage-adds-permadeath-mode?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *