ASUS AirVision M1 یک صفحه نمایش پوشیدنی برای چند کار است

ایسوس مدت زیادی را معرفی کرده است فهرست از محصولات در CES 2024 در لاس وگاس، از جمله یک عینک با تکنولوژی بالا به نام AirVision M1. این واقعا رقیبی برای آینده نیست اپل ویژن پرو و روسرهای واقعیت مختلط با این حال، شرکت های دیگر در این رویداد شروع به کار کردند. AirVision M1 یک نمایشگر پوشیدنی با قابلیت تولید چندین صفحه مجازی است که ظاهراً کاربران می توانند چندین کار را همزمان انجام دهند. این صفحه نمایش به صفحه نمایش Micro OLED FHD (1920 x 1080) مجهز شده است که میدان دید عمودی ۵۷ درجه دارد.

سیستم دستگاه دارای سه درجه آزادی است و کاربران می‌توانند چندین صفحه نمایش را با نسبت تصویری که ترجیح می‌دهند، چه ۱۶:۹، ۲۱:۹ یا ۳۲:۹ در هر کجا که می‌خواهند پین کنند. آنها می توانند این کار را از طریق صفحه لمسی عینک واقع در سمت چپ انجام دهند، جایی که می توانند روشنایی را تنظیم کرده و حالت سه بعدی را فعال کنند. این دستگاه همچنین دارای میکروفون و بلندگوهای داخلی حذف نویز است.

اگرچه ممکن است به نظر برسد که AirVision M1 می‌تواند همراه خوبی برای افرادی باشد که باید هنگام سفر کار خود را به همراه داشته باشند، این یک پوشیدنی مستقل نیست: برای کار باید از طریق USB-C به رایانه شخصی یا تلفن متصل شود. . ایسوس هنوز میزان هزینه و زمان عرضه آن را فاش نکرده است، اما مشخصات و قابلیت‌های آن نشان می‌دهد که قیمت آن کسری از Vision Pro اپل خواهد بود.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-asus-airvision-m1-is-a-wearable-display-for-multi-taskers-060237509.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-asus-airvision-m1-is-a-wearable-display-for-multi-taskers-060237509.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *