AT&T قیمت طرح های نامحدود خود را اندکی افزایش می دهد

AT&T قیمت طرح نامحدود خود را در ۵ مارس ۲۰۲۴ کمی افزایش می دهد، اگرچه کاربران حداقل داده های هات اسپات بیشتری دریافت خواهند کرد. CNET گزارش کرده است. قیمت‌ها برای همه طرح‌ها ۹۹ سنت در هر خط در ماه افزایش می‌یابد، اما کاربران در طرح قدیمی نامحدود نخبگان AT&T تغییری نخواهند دید.

طرح های جدید اکنون در دست اجرا هستند وب سایت AT&T، طرح Unlimited Starter SL را نشان می دهد (جایگزین طرح قدیمی Unlimited Starter) با قیمت ۶۵٫۹۹ دلار، اما ۵ گیگابایت داده هات اسپات را ارائه می دهد، از ۳ گیگابایت. Unlimited Extra اکنون طرح Unlimited Extra EL است و ۷۵٫۹۹ دلار در ماه با ۳۰ گیگابایت داده هات اسپات به جای ۱۵ گیگابایت هزینه دارد. در نهایت، گزینه جدید Unlimited Premium PL جایگزین طرح قبلی Unlimited Premium می شود و داده هات اسپات را ۱۰ گیگابایت به ۶۰ گیگابایت افزایش می دهد (همه قیمت ها برای یک کاربر است).

این شرکت همچنین قیمت طرح Value Plus VL (قبلاً Value Plus) خود را با ۹۹ سنت به ۵۰٫۹۹ دلار افزایش داده است. داده هات اسپات هنوز مجاز نیست، اما اکنون به جای یک خط، حداکثر تا ۱۰ خط مجاز هستید.

یکی از سخنگویان گفت: “ما مزایای جدید و ارزش افزوده را برای بهترین برنامه های نامحدود خود به ارمغان می آوریم.” CNET در یک بیانیه. «مشتریان در طرح‌های نامحدود استارت، اضافی، پرمیوم و ارزش پلاس فعلی ما، از ماه مارس مزایای اضافی دریافت خواهند کرد. [presumably along with the higher rate]. مشتریان موجود در روزهای آینده از این تغییرات مطلع خواهند شد و چندین هفته قبل از تاریخ اجرایی شدن زمان خواهند داشت تا طرح خود را به روز کنند یا در صورت تمایل تغییرات دیگری را اعمال کنند.”

طرح‌های نامحدود AT&T با طرح‌های Go5G T-Mobile و گزینه‌های MyPlan Verizon مقایسه می‌شوند. همه آنها با اضافه کردن خطوط به طور قابل توجهی ارزان تر می شوند و شامل مزایایی مانند Netflix، Disney و سایر اشتراک ها می شوند. سال گذشته، ایالات متحده رتبه ۲۱۹ در مقرون به صرفه بودن داده های تلفن همراه جهانی، یا نوزدهمین بدترین در جهان، درست جلوتر از جزایر مارشال و تووالو.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/att-is-slightly-raising-the-price-of-its-unlimited-plans-131012933.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/att-is-slightly-raising-the-price-of-its-unlimited-plans-131012933.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *