AT&T Turbo به شما امکان می دهد ۷ دلار برای افزایش عملکرد بپردازید که برنامه شما نمی تواند ارائه شود

این تاریخ را در تقویم‌های خود علامت‌گذاری کنید – ۲ مه روزی است که شرکت‌های مخابراتی بی‌سیم در ایالات متحده تصمیم گرفتند که زمان آن رسیده است که برای دریافت اتصال داده‌ای با کارایی بالا که فکر می‌کردید برنامه‌تان به تازگی ارائه می‌شود، حتی بیشتر هزینه کنید. برای مواقعی که می‌خواهید در حال حرکت بازی کنید یا در موقعیت‌های پرترافیک هستید که همچنان می‌خواهید دسترسی داشته باشید تا بتوانید زندگی اجتماعی خود را پخش کنید، تا زمانی که بخواهید هزینه اضافی بپردازید، اپراتورها اینجا هستند.

AT&T اولین کسی است که این حرکت را با سرویسی به نام امتحان می کند AT&T توربو.

AT&T Turbo چیست؟ این یک افزونه برنامه داده است که هزینه آن ۷ دلار در ماه است و سعی می کند “داده های عملکرد” ​​را با بهبود “پاسخگویی در زمان واقعی و گیم پلی روان تر” به تلفن شما ارائه دهد. توربو با پرداخت ماهانه اضافی در کنار طرح داده گران قیمت شما، قابلیت اطمینان و ثبات بهتری به شما می دهد. این وحشی است.

AT&T نیاز به این موضوع را به عنوان راه حلی برای مشکلاتی که ظاهراً شبکه آنها قادر به حل آن نیست توضیح می دهد. می بینید که ترافیک در شبکه آنها به طور “تصاعدی” رشد می کند و “الزامات فنی” برای برنامه های پر داده (مانند بازی ها، اشتراک گذاری ویدیو و غیره) افزایش می یابد، بنابراین آنها می خواهند مردم بتوانند برای کسب تجربیات بهتر در این برنامه ها هزینه پرداخت کنند. خدمات.

AT&T Turbo یک کارمزد ۷ دلاری در ماه است که به شما نوید یک اتصال واقعاً بهتر را در صورت تمایل می دهد. می‌دانم که فکر می‌کردید طرح Premium نامحدود ۸۶ دلاری در ماه شما، با ۶۰ گیگابایت هات اسپات و «داده‌های پرسرعتی که نمی‌توانند بر اساس میزان استفاده شما کاهش پیدا کنند» کافی است. AT&T اینجاست تا به شما بگوید که اگر می‌خواهید باید بیشتر بپردازید واقعا کالاهای پرسرعت را می خواهید

خوب نیست بچه ها من نمی توانم منتظر بمانم تا در آینده نزدیک به یک بازی پلی آف NBA یا کنسرت بروید، اتصال AT&T شما به سرعت با همه مردم اطراف به زباله دان تبدیل می شود، و شبکه AT&T این را فقط برای ارسال پیامک می فهمد تا به شما اطلاع دهد که شما می توانید بلافاصله با پرداخت ۷ دلار اضافی به آنها ارتباط بد را بهبود بخشید. این به خوبی پیش خواهد رفت.

اگر AT&T متوجه شده است که به‌جای ارائه یک شبکه عالی همیشه، می‌تواند در عوض برای یکی از شما هزینه اضافی دریافت کند، انتظار نداشته باشید که آنها آخرین باشند. به نظر شما چه کسی بعدی خواهد بود، Verizon یا T-Mobile؟

ثبت نام برای AT&T Turbo


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/02/att-turbo-price-data-speeds-addon/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *