AWS دسترسی انعطاف‌پذیرتری به پردازنده‌های گرافیکی انویدیا برای بارهای کاری هوش مصنوعی کوتاه مدت ارائه می‌دهد

AWS دسترسی انعطاف‌پذیرتری به پردازنده‌های گرافیکی انویدیا برای بارهای کاری هوش مصنوعی کوتاه مدت ارائه می‌دهد

AWS، قبلاً محبوب است سرویس رایانش ابری برای توسعه دهندگانی که به دنبال دسترسی به سخت افزار با بهترین عملکرد برای بارهای کاری هوش مصنوعی هستند، یک طرح انعطاف پذیرتر برای نیازمندی های کوتاه مدت اعلام کرده است.

Amazon Elastic Compute Cloud (EC2) Capacity Blocks for ML همان چیزی است که آمازون آن را صنعت اول می نامد و به مشتریان اجازه می دهد تا به GPU ها در مدل مبتنی بر مصرف دسترسی داشته باشند.

غول ابری مستقر در سیاتل امیدوار است که گزینه های مقرون به صرفه تر فرصت های بیشتری را برای سازمان های کوچکتر فراهم کند و به ایجاد چشم انداز متنوع تر کمک کند.

AWS اجاره پردازنده گرافیکی مبتنی بر مصرف کوتاه مدت را راه اندازی می کند

در یک بیانیه مطبوعاتیاین شرکت گفت: «با بلوک‌های ظرفیت EC2، مشتریان می‌توانند صدها پردازنده گرافیکی انویدیا را که در آمازون EC2 UltraClusters طراحی شده برای بارهای کاری ML با کارایی بالا، رزرو کنند.»

مشتریان می توانند با مشخص کردن اندازه و مدت زمان خوشه به جدیدترین پردازنده های گرافیکی Nvidia H100 Tensor Core که برای آموزش مدل های پایه و مدل های زبان بزرگ مناسب هستند دسترسی داشته باشند، به این معنی که فقط برای آنچه نیاز دارند پرداخت می کنند.

آمازون خاطرنشان کرد که تقاضا برای پردازنده‌های گرافیکی به سرعت از عرضه پیشی می‌گیرد، زیرا کسب‌وکارهای بیشتری با هوش مصنوعی مولد دست و پنجه نرم می‌کنند، و بسیاری از آن‌ها یا هزینه خدمات بیش از حد را پرداخت می‌کنند یا زمانی که GPU‌ها در حال استفاده نیستند، خاموش می‌شوند – یا بدتر از آن، هر دو.

کاربران AWS می‌توانند EC2 UltraClusters از نمونه‌های P5 را بین ۱ تا ۱۴ روز و تا هشت هفته قبل رزرو کنند. آن‌ها می‌توانند گزینه‌های اندازه خوشه انعطاف‌پذیر را انتخاب کنند، از ۱ تا ۶۴ نمونه یا حداکثر ۵۱۲ GPU.

دیوید براون، معاون محاسبات و شبکه AWS اظهار داشت: “با آمازون EC2 Capacity Blocks، ما در حال اضافه کردن یک راه جدید برای شرکت ها و استارت آپ ها هستیم تا به طور قابل پیش بینی ظرفیت GPU Nvidia را برای ساخت، آموزش و استقرار برنامه های کاربردی هوش مصنوعی مولد خود – بدون سرمایه گذاری بلندمدت به دست آورند. این یکی از جدیدترین روش‌هایی است که AWS برای گسترش دسترسی به قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد نوآوری می‌کند.»

قیمت خدمات را می توان در وب سایت AWSکه در آن کاربران بالقوه نیز می توانند برای استفاده از گزینه کوتاه مدت و مقرون به صرفه ثبت نام کنند.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/aws-offers-more-flexible-access-to-nvidia-gpus-for-short-duration-ai-workloads

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *