Azeroth را به صورت اول شخص با این World Of Warcraft VR Mod جدید کاوش کنید

قبل از تماشای اپیزود این هفته از VR Corner، لطفاً به خاطر داشته باشید که من قبلاً واقعاً World of Warcraft را بازی نکرده بودم. این بدان معناست که شما هیچ حمله سطح بالایی را در پوشش من مشاهده نخواهید کرد، اما به جای آن با گیج کردن، کشتن گاو و بوسیدن NPC مواجه خواهید شد. بنابراین یک گوشه VR بسیار استاندارد پس از آن!

World of Warcraft VR که توسط مدرس های کهنه کار Flat2VR Marulu و Streetrat توسعه داده شده است، یک مود در حال پیشرفت است که به شما امکان می دهد World of Warcraft را به صورت VR بازی کنید و حتی دنیای Azeroth را از منظر اول شخص نیز تجربه کنید. این بدان معنی است که بازیکنان کهنه کار در نهایت می توانند به صورت مجازی از مکان های نمادین بازی بازدید کنند و دارایی ها و ساکنان را به گونه ای که گویی واقعاً آنجا هستند بررسی کنند.


Azeroth را به صورت اول شخص با این World Of Warcraft VR Mod جدید کاوش کنید
قدم زدن در اطراف Azeroth در VR اول شخص واقعاً به شما امکان می دهد تا از مقیاس جهان و ساکنان آن قدردانی کنید.

در حالی که World of Warcraft VR دارای ۶ ردیابی سر DoF و کنترل حرکت VR است، تعاملات VR عمدتاً به استفاده از نشانگرهای مجازی برای انتخاب اهداف و دکمه‌های UI محدود می‌شود. شما نمی توانید شمشیر بچرخانید یا از نظر فیزیکی با آیتم ها تعامل داشته باشید و هیچ مدل بدن اول شخص برای شما در دنیا وجود ندارد، اما این نباید بر لذت طرفداران WoW که فقط می خواهند دنیای فانتزی مورد علاقه خود را از چشمانشان ببینند، تاثیر بگذارد. آواتار انتخابی آنها

در حالی که ساختی که من در گوشه واقعیت مجازی این هفته ارائه می‌کنم کمی قدیمی‌تر از نسخه عمومی است و به همین دلیل در معرض چند باگ بصری مانند رابط کاربری کم رزولوشن قرار دارد، همچنان پرسه زدن در مناطق اولیه بازی بسیار سرگرم‌کننده بود. یک بیننده تا یک بازیکن به جز زمانی که زنی را پیدا کردم که فکر می کنم گربه ها را می کشد. اوه، و آن اتاق خواب پر از کودکان فوق العاده خزنده نیز نسبتاً ناراحت کننده بود.


نمای نزدیک از یک گربه شاد وارکرفت که ایان در نمای اول شخص به آن نگاه می کند
سرگرمی گربه ها!

اگر می‌خواهید World of Warcraft VR را برای خودتان امتحان کنید، چند حلقه وجود دارد که باید از آنها عبور کنید تا بتوانید این مد را به کار بگیرید. پیروی از دستورالعمل ها نسبتاً آسان است (حتی من در پایان موفق شدم!) و شما می توانید هم دستورالعمل ها و هم حالت World of Warcraft VR را درست پیدا کنید. اینجا.

و فقط در صورتی که ویدیوی هدر دوباره پخش شود، در اینجا یک پیوند کوچک به نسخه YouTube ویدیوی World of Warcraft VR من نیز وجود دارد.

در یوتیوب تماشا کنید


منبع: https://www.eurogamer.net/explore-azeroth-in-first-person-with-this-new-world-of-warcraft-vr-mod?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *