Baldur’s Gate 3 هنوز از باگ ذخیره حذف شده خود رنج می برد، اما Larian راه حلی را به اشتراک گذاشته است.

Baldur’s Gate 3 هنوز از باگ ذخیره حذف شده خود رنج می برد، اما Larian راه حلی را به اشتراک گذاشته است.

با اینکه چند هفته ای از آن زمان می گذرد دروازه بالدر ۳ راه اندازی شد Xbox Series X|S، برخی از بازیکنان هنوز با مشکلی مواجه هستند که در آن داده های ذخیره شده پس از خروج از سیستم حذف می شوند. این مشکل توسط مایکروسافت در حال بررسی است اما هنوز حل نشده است. خوشبختانه، Larian Studios راه حلی را برای هر کسی که ناامید از گیر افتادن دارد ارائه کرده است که در آن از سیستم ذخیره متقابل استودیوها استفاده می کند.

مانند به Twitter/X ارسال شداستودیو Larian یک روش گام به گام برای دسترسی به سیستم ذخیره متقابل خود و عدم از دست دادن پیشرفت زیاد در بازی‌های آینده خود به اشتراک گذاشته است. برای انجام این کار، شما نیاز دارید یک حساب کاربری Larian ایجاد کنید و از منوی گزینه ها در زیر منوی اصلی دیدن کنید. از اینجا، باید به منوی گیم‌پلی بروید و پیش از پیوند دادن حساب‌های Xbox و Larian خود، سیوهای متقابل را فعال کنید. گام به گام کامل که توسط استودیو Larian منتشر شده است را می توانید در زیر مشاهده کنید:

بیشتر ببین

پس از انجام این کار، پنج ذخیره آخر شما به طور خودکار در سرورهای Larian آپلود می شود. بنابراین، اگر با مشکل ذخیره داده حذف شده مواجه شدید، می‌توانید یکی از ذخیره‌های قبلی خود را دوباره بارگیری کنید و کل پیشرفت خود را از دست ندهید.

با این گفته، Larian بیان کرده است که همه بازیکنان باید منتظر اعلان باشند که «همگام‌سازی ذخیره‌سازی ابری» دیگر قابل مشاهده نیست تا اطمینان حاصل شود که همه ذخیره‌ها آپلود شده‌اند – در غیر این صورت، ممکن است به حالت اول برگردید.

در صورت بروز مشکل میان‌افزار، باید قابلیت ذخیره متقاطع را مجدداً در صفحه گزینه‌های بازی خود فعال کنید، که به شما امکان می‌دهد به هر ذخیره قبلی که در سرورها آپلود کرده‌اید دسترسی داشته باشید.

Larian همچنین اعلام کرده است که قصد دارد میزان ذخیره فایل های داده ای را که هر بازیکن می تواند از طریق این سیستم داشته باشد افزایش دهد اگر این راه حل موقت کمی بیشتر از حد انتظار طول بکشد. برای به روز رسانی در مورد وضعیت، بهتر است چشم به رسمی نگه دارید صفحه توییتر لارین استودیو.

ما لیستی از همه آنها داریم بهترین بازی های RPG اگر به دنبال یک بازی جایگزین هستید تا در زمان انتظار برای رفع این مشکل در آن گیر کنید. راهنمای ما به بهترین بازی های تک نفره برای ماجراجویان انفرادی ارزش بررسی را دارد.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/baldurs-gate-3-is-still-suffering-from-its-deleted-save-bug-but-larian-has-shared-a-workaround

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *