Bandai Namco هفته آینده دومین “مجموعه” فروشگاه های خرده فروشی را در لندن افتتاح خواهد کرد

Bandai Namco اعلام کرده است که در حال گسترش حضور خرده فروشی خود در سراسر بریتانیا با یک فروشگاه اضافی در لندن و “فروشگاه های بیشتر در سطح ملی” است.

از ۱۴ نوامبر، “مجموعه” جدیدی از فروشگاه Bandai Namco Cross در میدان ویکتوریا لندن وجود خواهد داشت که “ماهیت فیزیکی سرگرمی و برندهای غنی Bandai Namco”، از جمله گاشاپون، ایچیبانکوجی، و لوازم التحریر Sun-Star را جشن می گیرد.

پخش خبر: چه کسی باید در The Legend of Zelda: The Movie بازی کند؟در یوتیوب تماشا کنید

این شرکت گفت: «از آنجایی که محبوبیت فرهنگ ژاپنی، کالاهای کلکسیونی، تجربیات دیجیتال و فیزیکی در بریتانیا همچنان در حال افزایش است، این فروشگاه‌های جدید بخشی از آن تجربیات را ارائه می‌دهند که توسط گروه Bandai Namco در سراسر ژاپن مورد تحسین قرار گرفته‌اند.» این شرکت گفت، اما متوقف شد. برای روشن شدن اینکه طرفداران در چه مکان های دیگری می توانند فروشگاه های تازه ساخته شده را در آینده پیدا کنند.

جان مکنزی، دکتر Bandai Namco Amusement Europe گفت: “یک بار دیگر، گروه Bandai Namco در حال گسترش تجربیات فیزیکی خود در خارج از ژاپن است و به برندهای معروف ما اجازه می دهد تا جوامع بریتانیا را در آغوش بگیرند و سرگرمی و مجموعه های بیشتری را جشن بگیرند که همچنان طرفداران پرشور ایجاد می کند.” .

از آنجایی که فرهنگ ژاپنی در بازار بریتانیا با غذا، هنر، انیمه، بازی و محصولات کلکسیونی محبوب‌تر می‌شود، ما همچنان از این موضوع استقبال می‌کنیم، به طرفداران خود گوش می‌دهیم و محصولات غنی را با گسترش به بخش‌های بیشتری از بریتانیا ارائه می‌کنیم.»

ماه گذشته Bandai Namco یک علامت تجاری جدید ایالات متحده برای نام “Sparking! Zero” ثبت کرد..

یک وکیل ژاپنی به نمایندگی از Bandai Namco درخواست علامت تجاری را در ۲۶ سپتامبر در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ثبت کرد.

اگرچه ممکن است زیاد به نظر نرسد، این تقریباً تنها خبر با طعم Dragon Ball Z است که از زمان نسخه جدید Budokai Tenkaichi – که Dragon Ball Z: Sparking نام دارد، داشته ایم! سری در ژاپن – در ماه مارس اعلام شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/bandai-namco-will-open-a-second-collection-of-retail-stores-in-london-next-week

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *