Bandai Namco یک علامت تجاری ایالات متحده برای “Sparking! Zero”، Dragon Ball Z: نام ژاپنی Budokai Tenkaichi ثبت کرده است.

Bandai Namco یک علامت تجاری جدید ایالات متحده برای نام “Sparking! Zero” ثبت کرده است.

یک وکیل ژاپنی به نمایندگی از Bandai Namco درخواست علامت تجاری را در ۲۶ سپتامبر در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ثبت کرد.


پخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟

اگرچه ممکن است زیاد به نظر نرسد، این تقریباً تنها خبر با طعم Dragon Ball Z است که از زمان نسخه جدید Budokai Tenkaichi – که Dragon Ball Z: Sparking نام دارد، داشته ایم! سری در ژاپن – در ماه مارس اعلام شد.

همانطور که توسط جماتسو، پرونده جدید ممکن است به ما نگاهی اولیه به نام عنوان آینده Budokai Tenkaichi داشته باشد و ممکن است اشاره کند که Sparking بیشتری وجود دارد! بازی های در راه یا فقط نشان می دهد که نسخه ژاپنی با جرقه زدن خود ادامه خواهد داد! نام – در حال حاضر، گفتن آن بسیار سخت است.

هر چه که باشد، حداقل تأییدی است که توسعه در حال پیشرفت است و شاید به زودی به‌روزرسانی دریافت کنیم.

جدید بازی Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi پس از Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 که ۱۶ سال پیش در سال ۲۰۰۷ برای PS2 و Wii منتشر شد، چهارمین عنوان وسترن از سری بازی های مبارزه ای بر اساس انیمه محبوب خواهد بود.

تیزر تریلر جدیدی از این بازی منتشر شد که تصاویری از بازی های قبلی تا زمان فاش شدن آن منتشر شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/bandai-namco-has-filed-a-us-trademark-for-sparking-zero-dragon-ball-z-budokai-tenkaichis-japanese-name

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *