Beat Saber بسته موسیقی Linkin Park x Mike Shinoda را راه‌اندازی کرد – امروز در PS VR2 و PS VR – PlayStation.Blog

ما هیجان زده هستیم که آخرین راه اندازی خود را اعلام کنیم – یک بسته موسیقی هشت آهنگی که شامل آهنگ های جدید و آهنگ های نمادین از Linkin Park و Mike Shinoda است. این یک لحظه بزرگ برای من است صابر را بزن، زیرا این اولین بار است که پلتفرم ما آهنگی را برای یک خواننده اصلی پخش می کند. آهنگ جدید مایک شینودا “Already Over” به طور انحصاری در Beat Saber قبل از انتشار رسمی جهانی خود منتشر می شود. طرفداران موسیقی او را ابتدا همراه با آهنگ های عظیم لینکین پارک مانند “Numb/Encore”، “Crawling” و “Lost” در اینجا تجربه خواهند کرد.


Beat Saber بسته موسیقی Linkin Park x Mike Shinoda را راه‌اندازی کرد – امروز در PS VR2 و PS VR – PlayStation.Blog


“من بسیار هیجان زده هستم که یک بار دیگر با Beat Saber همکاری کنم تا به طرفداران و بازیکنان موسیقی بیشتری از من، لینکین پارک و فورت مینور بدهم، و به خصوص برای به اشتراک گذاشتن تک آهنگ جدیدم “Already Over” از طریق پلتفرم بسیار هیجان زده هستم. این باعث افتخار است که لینکین پارک اولین گروهی است که بسته موسیقی دومی دارد و امیدوارم همه از پخش آهنگ های جدید لذت ببرند.”

– مایک شینودا


در حین توسعه بیت مپ برای این بسته، الهامات زیادی برای استخراج وجود داشت. همانطور که طرفداران می‌دانند، موسیقی Linkin Park + Mike Shinoda را نمی‌توان تنها با یک ژانر مشخص کرد، این موسیقی از نو متال تا هارد راک و هیپ هاپ را در بر می‌گیرد. بازیکنان این فرصت را خواهند داشت که به طور کامل در مسیرهای ضربان دار زیر غوطه ور شوند:

  1. قبلاً تمام شده است – مایک شینودا
  2. خزیدن – لینکین پارک
  3. مبارزه با خودم – لینکین پارک
  4. در سر من – مایک شینودا و کالی مورگ
  5. گمشده – لینکین پارک
  6. بیشتر The Victim – Linkin Park
  7. Numb/Encore – Jay-Z، Linkin Park
  8. نام (feat. Styles of Beyond) – Fort Minor را به خاطر بسپار

سه هنرمند مختلف در این بسته موسیقی وجود دارد، Linkin Park، Mike Shinoda و Fort Minor – و اگرچه اعضا و صداهای همپوشانی دارند، ما می‌خواستیم بازیکنان هر هنرمند را به‌صورت جداگانه از طریق بیت مپ‌ها و نمایش‌های نوری منحصربفرد تجربه کنند. برای هر آهنگ، ما آرم‌های آن‌ها، و همچنین نقاشی‌هایی را روی دیوارها و روی زمین که شبیه آن هنرمند خاص است، گنجانده‌ایم تا تجربه را سفارشی‌تر کنیم.

محیط پیشرفته جدید ارتقاء یافته از بسته موسیقی اصلی منتشر شده از سال ۲۰۲۰ است و اکنون تونل را با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین سیستم نورپردازی ما تقسیم می کند. این اولین محیط ما است که امکان کنترل کامل عناصر را فراهم می کند، هر نمایش نوری همچنین شامل نوعی داستان گویی است که در آن ما با حرکت لوگو برای همراهی اشعار آهنگ بازی می کنیم.

یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های کار روی این بسته، ساخت یک بیت مپ برای یک آهنگ انحصاری برای مایک شینودا بود. ما باید آهنگ را قبل از هر کس دیگری بشنویم، و می‌خواستیم مطمئن شویم که وقتی بازیکنان برای اولین بار آن را تجربه می‌کنند، تا حد ممکن حماسی باشد – همه این‌ها در حالی که آهنگ را کاهش می‌دهیم و در یک نمایش نوری جذاب فرو می‌رویم.

این دومین بسته موسیقی لینکین پارک با بیت سابر است، در سال ۲۰۲۰ یک بسته ۱۱ آهنگ بسیار محبوب منتشر شد. برای جشن گرفتن آخرین راه‌اندازی، بسته موسیقی اصلی را با محیط و سطوح پیشرفته، از جمله Arc & Chain Notes به‌روزرسانی کرده‌ایم. بازیکنان به راحتی می توانند بین سطوح اصلی و جدید جابجا شوند. این به عنوان یک به روز رسانی رایگان برای هر کسی که بسته موسیقی اصلی را دارد در دسترس است، بازیکنان فقط باید بازی خود را به روز کنند.

چندین راه برای تجربه Linkin Park و Mike Shinoda در Beat Saber وجود دارد:

بسته موسیقی Linkin Park x Mike Shinoda با قیمت ۱۰٫۹۹ دلار آمریکا (یا ۱٫۹۹ دلار برای هر آهنگ) در دسترس است. طرفدارانی که بسته موسیقی اصلی Linkin Park را از دست داده‌اند، می‌توانند Combo Bundle را که هم بسته جدید امروزی و هم بسته اصلی سال ۲۰۲۰ (در مجموع ۱۹ آهنگ!) را به قیمت ۲۱.۹۹ دلار ارائه می‌کند، گیر بیاورند. و اگر تازه وارد Beat Saber هستید، می‌توانید بسته موسیقی OG Linkin Park و بسته موسیقی جدید Linkin Park x Mike Shinoda را در کنار بازی پایه Beat Saber تنها با قیمت ۴۵٫۹۹ دلار با Ultimate Bundle خریداری کنید.

همه اکنون در پلی استیشن وی آر ۲ و پلی استیشن وی آر در دسترس هستند.


منبع: https://blog.playstation.com/2023/10/05/beat-saber-launches-linkin-park-x-mike-shinoda-music-pack-out-today-on-ps-vr2-and-ps-vr/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *