Becoming Hailey: Marvel’s Spider-Man 2 بازیگر ناتاشا اوفیلی و Insomniac on Deaf و غیره

اگر بازی کرده اید Marvel’s Spider-Man 2هیلی کوپر را خواهید شناخت. او برای اولین بار در اسپین آف مرد عنکبوتی مایلز مورالس معرفی شد، قبل از اینکه نقش او برای دنباله اخیر Insomniac گسترش یابد.

هایلی، به سادگی، شخصیتی درخشان است، و بازیگری که ناتاشا اوفیلی، گرما و انسانیت باورنکردنی را به او می بخشد. هایلی قوی است، بامزه است، مهربان است و دوستی حامی مایلز است. او همچنین ناشنوا است. هیلی از سمعک استفاده می کند، از طریق زبان اشاره آمریکایی (ASL) با مایلز ارتباط برقرار می کند، از متن برای صحبت با کسانی که امضا نمی کنند استفاده می کند و مدرسه او مترجم ASL در محوطه دانشگاه دارد.

من با اوفیلی روی زوم نشستم تا در مورد اهمیت دیدن شخصیت‌های ناشنوا مانند هیلی در بازی‌های ویدیویی و همچنین جایگاه بعدی رسانه صحبت کنم. ما همه چیز را از نحوه دریافت این نقش (قبل از اینکه حتی بداند برای یک بازی مرد عنکبوتی است)، تا مشاوران زبان اشاره، اصالت، شیمی با همبازی‌هایش و موارد دیگر را پوشش می‌دهیم.

لطفاً توجه داشته باشید که در زیر چند اسپویل کوچک داستانی برای Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و Marvel’s Spider-Man 2 وجود خواهد داشت.

نقد و بررسی بدون اسپویلر بازی Spider-Man 2 PS5.در یوتیوب تماشا کنید

ما با بازگشت درست به ابتدا شروع می کنیم. اوفیلی به من می گوید که در سال ۲۰۱۸ برای نقش هیلی تست بازیگری داده است، وقتی در مورد توسعه دهنده ای شنید که به دنبال شخصی برای ایفای نقش یک شخصیت ناشنوای سیاه در یک بازی ویدیویی بود. تنها چیزی که می دانست این بود که این شخصیت هیلی نام داشت. جزئیات دیگری وجود نداشت. اما، به عنوان یک هنرپیشه ناشنوای سیاه، او می دانست که باید آن را دنبال کند.

در کمال تعجب و خوشحالی او، نقش هیلی بدون هیچ تماسی به اوفیلی پیشنهاد شد. او سپس متوجه شد که قرار است بخشی از سریال مرد عنکبوتی Insomniac باشد. او می گوید: “من مطمئناً از این موضوع هیجان زده و متحیر شدم… به معنای واقعی کلمه از خوشحالی می پریدم.” “باورم نمی شد… این یک فرصت عالی بود.”

اوفیلی در نهایت برای اسکن کامل بدن به استودیو رفت و روند مشارکتی زنده کردن هیلی آغاز شد. هایلی در اصل توسط نویسنده Insomniac مری کنی (که در حال حاضر مشغول کار بر روی Wolverine است) برای Spider-Man: Miles Morales ساخته شد. از طریق ایمیل، کنی به من می گوید که “هیلی بدون ناتاشا وجود نخواهد داشت”.

کنی می‌گوید: زمانی که ما سر صحنه فیلمبرداری مایلز مورالز بودیم، او علامت نام هیلی را پیدا کرد و در فیلمنامه‌های ما درباره ASL بازخورد داد. او همه چیزهایی را که من می‌خواستم هایلی باشد به ارمغان می‌آورد: خونگرم، پرشور، شجاع، مهربان. او کلمات را روی صفحه‌ای برداشت و آن‌ها را به یک فرد کامل تبدیل کرد، و من از دیدن افراد زیادی که با او ارتباط برقرار می‌کنند هیجان‌زده هستم.

اوفیلی به من می گوید که در ابتدا نقش هیلی در واقع بسیار کوچکتر از آنچه امروز می دانیم بود. «… اما در روز اول که با ناجی روی صحنه کار می‌کردم [Jeter, who plays Miles Morales]کارگردان در یک استراحت عقب ایستاد و ما را مشاهده کرد و فکر کرد “هوم”.

“او واقعا شیمی ما را دوست داشت، و بنابراین آنها تصمیم گرفتند چیزهایی را در روز اضافه کنند، فقط برای بهبود – آن صحنه معروف با روسری بود. آنها آن را اضافه کردند. برنامه ریزی نشده بود.”

صحنه مورد بحث، هیلی را می بیند که روسری خود را به مایلز (در نقش مرد عنکبوتی) می دهد تا مطمئن شود که گرم بماند. هنگامی که این صحنه فیلمبرداری شد، توسعه دهندگان پتانسیل این را دیدند که Hailey به یک علاقه عشقی تبدیل شود، چیزی که به بازی دوم منتقل شد (اما بعداً در مورد آن بیشتر خواهد شد).

اوفیلی پس از حدود سه جلسه فیلمبرداری هیلی در مایلز مورالس را به پایان رساند. Insomniac سپس قصد داشت یک صداپیشه اضافی برای Hailey استخدام کند. با این حال، استودیو نظر خود را تغییر داد و از اوفلی پرسید که آیا از انجام کارهای صوتی خودش برای این قسمت خوشحال خواهد شد؟

اوفیلی می گوید: «خیلی شگفت زده شدم. “این یک پیروزی بزرگ برای اصالت بود. من خیلی خوشحال بودم [Marvel’s Spider-Man: Miles Morales] از ابتدا تا انتها نمایش مناسبی داشت.”

اوفیلی برای این قسمت یک مربی صدا گرفت که با او “بسیار صبور” بود. او می‌گوید: «تلفظ بعضی از کلمات برای من سخت بود، اما دوباره آنها واقعاً با من صبور بودند و همه چیز به طرز شگفت‌انگیزی پیش رفت.


Becoming Hailey: Marvel’s Spider-Man 2 بازیگر ناتاشا اوفیلی و Insomniac on Deaf و غیره


هیلی کوپر در Marvel's Spider-Man: Miles Morales با استفاده از ASL

هیلی کوپر در فیلم Marvel’s Spider-Man: Miles Morales. | اعتبار تصویر: بی خوابی

زمانی که Marvel’s Spider-Man: Miles Morales بالاخره منتشر شد، هیلی در فضای مجازی منتشر شد. بسیاری از دیدن یک شخصیت ناشنوا که به طور طبیعی در یک بازی ویدیویی نشان داده شده است، هیجان زده شدند.

“یکی به من پیام داد و من فقط مثل “چه خبر است؟” و نکته بعدی که می دانم، من به خاطر هیلی در توییتر تگ می شوم. من متوجه نشدم که مردم واقعاً عاشق هایلی شده اند. من واقعاً از اینکه همه او را دوست داشتند و بازخوردهایی که در نظرات ارائه شده بود، متحیر بودم.” افیلی می گوید. “همه واقعاً احساس ارتباط با او داشتند. این ارتباط انسانی، و واقعاً احساس بسیار خوبی داشت. و سپس بازی دوم آمد و آنها از من خواستند که برگردم.”

و با نقش هیلی که حتی بیشتر از این هم گسترش پیدا کرد، برگشت. اوفیلی به من می گوید: “بازی یک مشاور ASL داشت – جاشوا کاستیل – که از همان ابتدا استخدام شد، از همان بازی اول. او فوق العاده بود.” کاستیل با Insomniac نشست و بازخوردهایی را در مورد فرهنگ ناشنوایان به استودیو ارائه کرد. در همین حال، اوفیلی همچنین می‌توانست راهنمایی‌های خودش را در مورد نحوه امضا کردن، نحوه امضای افراد ناشنوای سیاه و نحوه علامت‌گذاری یک زن ارائه دهد.

افیلی می‌گوید: «شما به هیلی توجه خاصی دارید. “او یک نیویورکی است، بنابراین امضای او باید همه اینها را منتقل کند. و [Insomniac was] خیلی باز تیم فوق العاده باز بود. از ابتدا تا انتها به درستی متوجه شدند. آنها واقعاً گوش کردند.”

این چیزی است که بریتنی موریس، نویسنده پیشرفته Insomniac، که فیلمنامه شخصیت هایلی را برای Marvel’s Spider-Man 2 نوشته است، می گوید ضروری است.

موریس از طریق ایمیل به من می گوید: “هنگامی که شخصیتی را می نویسید که تجربیات نویسنده را به اشتراک نمی گذارد، فقط ۲۰ درصد کار در واقع نوشتن است. ۸۰ درصد دیگر گوش دادن است.”

او می‌گوید: «مرد عنکبوتی ۲ مارول در نیویورک مارول اتفاق می‌افتد، که زندگی واقعی نیویورک را منعکس می‌کند، و شما نمی‌توانید زندگی واقعی نیویورک را بدون نشان دادن افراد متنوع و رنگارنگی که آن را آنطور که هست، بنویسید».


اوفیلی به همراه ناجی جتر بازیگر مایلز مورالز در صحنه فیلمبرداری Marvel's Spider-Man 2
افیلی به همراه ناجی جتر بازیگر مایلز مورالز در صحنه فیلمبرداری Marvel’s Spider-Man 2. | اعتبار تصویر: ناتاشا اوفیلی

“شامل نماینده ناشنوایان در Marvel’s Spider-Man 2 مهم بود، زیرا هیلی کوپر، یکی از اعضای اصلی تیم Spidey، ناشنوا است. او نیویورک را به شیوه ای کاملا متفاوت از دیگر شخصیت های ما تجربه می کند، درست همانطور که بازیکنان ناشنوایان ما تجربه می کنند. بازی ما به روشی کاملاً متفاوت است. مهم این بود که هر دو را در هنگام ساخت این بازی در نظر بگیریم، زیرا ما در تلاش هستیم تا بازی‌هایی بسازیم که برای همه باشد.”

موریس ادامه می دهد: “علاوه بر تخصص تیم دسترسی داخلی خود، ما مشاوران خارجی را نیز به خدمت گرفتیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای واقعی و مرتبط با بازیکنان ناشنوا را ایجاد می کنیم. [Ofili] خطوط ASL هیلی را با شخصیت و طعم ارائه کرد و به شخصیت او جان بخشید و به فرصت های بیشتری برای تبدیل شدن هایلی به یک شخصیت سه بعدی اشاره کرد. انجام درست آن اولویت اصلی ما بود.”

زمانی که اوفیلی برای مرد عنکبوتی ۲ مارول بازگشت، او همچنین توانست در صحنه‌هایش بیشتر بداهه‌پردازی کند. اوفیلی به یاد می آورد: «یک صحنه پل وجود دارد که مایلز و هیلی با هم راه می رفتند، فقط صحبت می کردند، و مایلز خیلی سریع راه می رفت. “برای یک فرد ناشنوا احساس واقعی نمی کرد. معمولاً در حین صحبت کردن، ما به آرامی راه می رویم. و کارگردان به سمت من آمد و گفت: “باشه، باید دوباره این کار را انجام دهیم” و من توضیح دادم “ما وقتی داریم صحبت می کنیم باید کمی آهسته تر راه بروم.

“اما بعد، ما این کار را انجام دادیم، و مایلز متوقف شد. اما من به راه رفتن ادامه دادم، زیرا در آن لحظه بودم و این یک چیز طبیعی بود. چرا باید همزمان توقف کنم؟ بنابراین، من فقط به راهم ادامه دادم، و [Insomniac] واقعاً آن را دوست داشتم زیرا یک لحظه واقعاً طبیعی بود. و بعد به عقب نگاه کردم و [Miles] در واقع متوقف شده بود زیرا با یک تماس تلفنی او را پس گرفتند. او به تازگی پیامی در مورد آن دریافت کرده بود. اما بعد او واقعاً نگران هایلی شد و همه چیز در آن لحظه روی پل بهبود یافت.

“به عنوان یک بازیگر، واقعاً مهم است که آن لحظات پیشرفت داشته باشیم، و احساسات و احساسات طبیعی بیان و منتقل شوند. و من احساس می کنم که آن لحظه واقعاً عالی بود، و تیم واقعاً از آن راضی بود.”

موریس “ناتاشا و ناجی خطوطی را که ما نوشتیم برداشتند، آنها را تفسیر کردند، و آنها را با لمس خاص خود ارائه کردند. آنها روح مایلز و هیلی را بسیار عالی تجسم کردند، و شیمی روی صفحه نمایش آنها به گونه ای غیرقابل انکار درخشید.” می افزاید.

“بسیاری از خطوط ما به صورت تبلیغاتی و در همان زمان در غرفه بهینه سازی می شوند. ما (و بازیگران) آنچه را که به نظر می رسد درست انجام می دهیم و خط به خط ذهنی باز داریم.”


ناتاشا اوفیلی با همبازی هایش در Marvel's Spider-Man 2
اوفیلی (R) با جتر (وسط) شیمی طبیعی داشت. | اعتبار تصویر: ناتاشا اوفیلی

با این حال، شاید مهمترین لحظه نمایش ناشنوایان در یک ماموریت جانبی اختیاری اتفاق بیفتد که در آن بازیکنان در واقع نقش هایلی را بر عهده می گیرند. وقتی در این ماموریت سفارشی – معروف به Graffiti Trouble – به عنوان Hailey بازی می‌کنید، صدای جهان خاموش می‌شود و کاهش شنوایی را شبیه‌سازی می‌کند. در این لحظه، شما ۱۰۰ درصد هیلی هستید، زیرا او از مهارت های خود به عنوان یک هنرمند خیابانی برای تعمیر گرافیتی های پراکنده در سطح شهر استفاده می کند. صحنه ها خفه شده است. تنها چیزی که واقعاً می‌شنوید این است که با عبور ترافیک، یا زمانی که هیلی از یک قوطی اسپری استفاده می‌کند، یک تغییر جزئی در محیط وجود دارد.

این بخش اخیراً نامزد دریافت جایزه در GAconf شده است که تلاش‌ها را در سراسر و پیرامون توسعه بازی به منظور بالا بردن سطح دسترسی به رسمیت می‌شناسد و تجلیل می‌کند. درخشان است.

این ماموریت ایده موریس بود، اما در حالی که ممکن است او شروع کرده و از گنجاندن آن حمایت کرده باشد، او به من می گوید که این یک تلاش مشترک در سراسر تیم بوده است.

او به من می‌گوید: «در اوایل تولید، پرچمی را تکان دادم و به فرصت‌هایی اشاره کردم تا عناصر عمیق‌تر شخصیت هیلی را نشان دهم و او را بیشتر در بازی به نمایش بگذارم، از جمله دعوت از بازیکنان برای پا گذاشتن به کفش‌های او».

“در حالی که من ایده اولیه ماموریت جانبی هیلی را ارائه دادم، کل تیم تولید طول کشید تا Graffiti Trouble را واقعاً بخواند. طراح ماموریت، آتسینا کورینگتون، گیم پلی و عناصر پازل را اضافه کرد که به آن احساس یک ماموریت واقعی مرد عنکبوتی می داد. UI/UX ارشد. هنرمند Pam Detrich شکلک های بالای سر هایلی را طراحی کرد که ما به جای خطوط مونولوگ درونی استفاده کردیم تا به بازیکنان نشان دهیم که کجا باید بروند. برایان ماتیسون نمونه اولیه هایلی قابل پخش را ساخت و من خطوط دیالوگ و اکشن سینمایی را نوشتم.

“این کار به همه ما نیاز داشت تا آن را به نتیجه برسانیم، و تعداد زیادی همکاری.”


بازی در نقش هیلی کوپر در Marvel's Spider-Man 2
بازی در نقش هیلی در Marvel’s Spider-Man 2. | اعتبار تصویر: بی خوابی

این نوع بازنمایی ناشنوایان به وضوح برای اینسومنیاک بسیار مهم است، اما برای اوفلی از اهمیت بیشتری برخوردار است. او می‌گوید: «احساس می‌کنم بسیاری از مردم واقعاً درباره ناشنوایی یا به طور کلی ناتوانی نمی‌دانند». ما به جای موعظه در مورد آن یا غذا دادن با قاشق به مردم در مورد آن، باید بیشتر از آن ببینیم.

«داشتن آن در یک بازی ویدیویی به‌گونه‌ای به آن می‌گوید که مردم می‌توانند درباره آن یاد بگیرند و آن را ببینند، و آنقدرها هم ترسناک نیست. و شما آن را از طریق داستانی که مشخص شده است می بینید، و من احساس می کنم انجام درست آن بسیار مهم است – بازی از ابتدا تا انتها انجام می شود، روش صحبت کردن با یک ناشنوا، نحوه صحبت کردن از تلفن همراه خود برای برقراری ارتباط استفاده کنید. برخی از افراد از سمعک استفاده می کنند، برخی از افراد نه. فقط این لایه های مختلف را نشان می دهد و افرادی که بازی را انجام می دهند می توانند آن را یاد بگیرند و ذهن باز و پذیرا باشند. این را نمی دانستم، اما هنوز می توانم با شخصیتی مانند هیلی که ناشنوا است ارتباط برقرار کنم.

من پیامک‌ها و پیام‌ها و برچسب‌های زیادی دریافت کردم که می‌گفتند “من هیلی را دوست دارم” و مردم واقعاً احساس می‌کنند که با شخصیت او طنین انداز شده‌اند. اگرچه او ناشنوا است، اما این مهم نبود. بله، نمایندگی بسیار مهم است.”


هیلی از پیام های متنی برای برقراری ارتباط با شخصیتی که ASL را نمی داند در Marvel's Spider-Man 2 استفاده می کند.
هیلی از متن برای برقراری ارتباط با شخصیتی که ASL نمی داند در Marvel’s Spider-Man 2 استفاده می کند. اعتبار تصویر: بی خوابی

چیزی که قبلاً هرگز از آن قدردانی نکرده بودم این بود که «گویش‌های» مختلف ASL وجود دارد. اوفیلی به من می‌گوید «لهجه‌های» متفاوتی در زبان اشاره وجود دارد. “افراد ناشنوای ساحل شرقی متفاوت از مردم ساحل غربی علامت می‌زنند. لهجه‌هایی که وارد می‌شوند در هر منطقه متفاوت است. برخی از افراد مثلاً با یک دست امضا می‌کنند. سپس شما BASL دارید، که زبان اشاره سیاه‌پوست آمریکایی است، و این همچنین منطقه‌ای است و بسته به جایی که هستید امضاهای متفاوتی دارد. بسیار مهم است که تفاوت‌های ASL را بپذیرید، و این واقعیت که ASL به اشکال مختلف وجود دارد.”

اوفیلی به من می‌گوید که مردم غرب میانه ممکن است لهجه جنوبی قوی داشته باشند و بگویند “Y’all” و در ASL هم همینطور است. “آن لهجه‌ها در امضای آن‌ها به صدا در می‌آیند. ASL نیز دارای سطوح مختلفی از گستره است، بنابراین برخی افراد بیشتر “انگلیسی” را امضا می‌کنند، به این معنی که ترتیب کلمات آنها از ساختار انگلیسی پیروی می‌کند و برخی افراد به ASL و ساختار آمریکایی تسلط بیشتری دارند. زبان اشاره. من به عنوان یک فرد ناشنوا، از زمانی که دو ساله بودم با افراد زیادی در زندگی خود مواجه شده ام، بنابراین می توانم محدوده و نحوه امضا و گویش خود را به اشکال مختلف ASL تغییر دهم.”


هیلی از ASL برای برقراری ارتباط با مایلز در Marvel's Spider-Man 2 استفاده می کند
هیلی از ASL برای برقراری ارتباط با مایلز در Marvel’s Spider-Man 2 استفاده می کند. | اعتبار تصویر: بی خوابی

می‌توانستم ساعت‌ها با اوفیلی درباره بازنمایی ناشنوایان صحبت کنم، اما با آگاهی از زمان، به سمت عملکرد واقعی او می‌رویم. به طور خاص، آن لباس های موکاپ. آیا او به کت و شلواری با نشانگرهای بیشتری روی بدنش نیاز داشت تا مطمئن شود که نشانه هایش تا حد امکان دقیق تشخیص داده می شود؟

“برای [Marvel’s Spider-Man: Miles Morales]اوفیلی می‌گوید، من یک نوع کاملاً ساده دستکش به تن داشتم، اما آن‌ها آن را ارتقا دادند و بهبود دادند و برای بازی دوم آن را فهمیدند. . با چسب روی هر انگشت. بسیار گسترده بود.

آنها همچنین مقداری روی کف دست من داشتند، بنابراین بدیهی است که دست‌ها نقطه کانونی بودند و درست کردن آن بسیار مهم بود. آنها همچنین مطمئن شدند که دستگیره‌های بیشتری روی بدن من خواهند داشت، و قطعاً با امضا این فناوری را بهبود بخشیدند.

اوفیلی می گوید که از نتیجه نهایی شگفت زده شده است و دیدن امضای قرارداد هایلی در بازی را باورنکردنی می داند. “[Insomniac] کار شگفت انگیزی انجام دادند، و می دانید، آنها به یادگیری ادامه می دهند، البته. این چیزی است که من واقعاً در مورد شرکت و بازی دوست دارم. آنها به یادگیری و رشد ادامه می دهند که دیدن آن زیباست.

“آنها به تکامل خود ادامه می دهند و این عالی است.”


Ofili سر صحنه فیلم Marvel's Spider-Man 2. می توانید نشانگرهای اضافی را در اطراف انگشتان بازیگران ببینید.
افیلی در صحنه فیلم Marvel’s Spider-Man 2. | اعتبار تصویر: ناتاشا اوفیلی

بنابراین، چه چیزی برای هیلی و به طور کلی برای حضور ناشنوایان در بازی‌های ویدیویی انجام می‌شود؟

اوفیلی به من می‌گوید: “هیلی درهای زیادی را باز کرده است و راه را برای دیدن یک ناشنوا در دنیای بازی هموار کرده است. من دوست دارم آن بسط هیلی را مطمئناً با انگشتان دست روی هم ببینم.” و حضور شخصیت‌های ناشنوای دیگر در بازی‌های مختلف. ما می‌توانیم یک دستیار داشته باشیم، می‌دانید با بتمن و رابین، شاید آنها زبان اشاره را بلد باشند.

“وقتی در کفش هایلی راه می روید، می دانید که او یک هنرمند گرافیتی است و او واقعاً باحال است و کمی تکان دهنده است. او نشان می دهد که ناشنوا بودن چگونه است، اما روش های مختلفی وجود دارد که می توان آنها را در بازی های مختلف به کار برد. راهی فوق‌العاده برای انتشار این کلمه، و آن کلمه در مورد ناشنوایی و اینکه چگونه می‌توانیم پیشرفت و رشد کنیم و آن ارتباطات را با دسترسی در ترکیب داشته باشیم.”

این چیزی است که موریس نیز امیدوار است در آینده شاهد آن باشد. او می‌گوید: «بازی‌های ویدیویی رسانه‌ای منحصربه‌فرد در توانایی آن‌ها برای غوطه‌ور ساختن مصرف‌کنندگان در دنیای دیگران هستند. من دوست دارم بازی‌های بیشتری تجربیات افراد ناتوان، عصبی و غیره به حاشیه را که مردم واقعی هر روز زندگی می‌کنند، بررسی کنند.»

«ما قبلاً بازی‌هایی را دیده‌ایم که کاملاً از منظر شخصیت‌هایی با سایر ناتوانی‌ها اجرا می‌شوند. Perception، Beyond Eyes و The Vale همگی از دیدگاه شخصیت‌های نابینا بازی می‌شوند. چرا یک شخصیت ناشنوا نیست؟

من عاشق بازی‌هایی هستم که مفهوم سنتی بازی‌های ویدیویی را در نظر می‌گیرند و آن را روی سر می‌گذارند. عناوین دیگر استفاده از صدا را به عنوان راهی برای کنترل محیط، با استفاده از یکپارچه‌سازی میکروفون برای هشدار دادن به دشمنان نزدیک از موقعیت مکانی شما یا استفاده از ورودی میکروفون برای ایجاد راه حل های پازل روی صفحه.

“این یک زمان هیجان انگیز برای کار در صنعت بازی است!”


هیلی در طی ماموریت جانبی مرد عنکبوتی ۲ مارول به گربه ای کمک می کند
هیلی در ماموریت Marvel’s Spider-Man 2 Graffiti Trouble. | اعتبار تصویر: بی خوابی

زمان ما خیلی زود به پایان رسیده است. گرمی و اشتیاق اوفیلی برای بازی در سریال مرد عنکبوتی Insomniac مسری است و من احساس می کنم دارم با یک دوست قدیمی صحبت می کنم، با اینکه اوفیلی را فقط نیم ساعت پیش دیدم. او به سادگی شادی زیادی را به صفحه نمایش می آورد.

افیلی هنگام خداحافظی به من می گوید: «از فرصتی که برای بازی در نقش هایلی به دست آوردم بسیار سپاسگزارم. من هنوز در حال پردازش آن هستم، می‌دانی، اما احساس افتخار می‌کنم. من واقعاً گیمرها را دوست دارم. چیزهای زیادی در مورد آنها یاد گرفته‌ام و دوست دارم که چگونه هیلی را در آغوش گرفته‌اند.

“من واقعاً بسیار سپاسگزارم.”


منبع: https://www.eurogamer.net/becoming-hailey-marvels-spider-man-2-actress-natasha-ofili-and-insomniac-on-deaf-representation-and-more

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *