Beeper می‌گوید iMessage را با مهندسی معکوس به یک برنامه اندرویدی تبدیل کرده است

برنامه چت جهانی Beeper خیلی بیشتر شد، خوب، جهانی. شرکت این ادعای جسورانه برای ارائه پشتیبانی واقعی iMessage به دستگاه های اندرویدی را ایجاد می کند. حتی جسورتر؟ طبق گفته کاربرانی که آن را امتحان کرده اند، به نظر می رسد واقعاً کار می کند. این کار به روش هک عجیبی انجام نمی شود که می تواند حریم خصوصی و امنیت را به خطر بیندازد با دستگاه های iOS

در عوض، کد از ابتدا مهندسی معکوس شده است، بنابراین اساساً پروتکل رسمی iMessage است. متن‌ها حتی قبل از رفتن به مقصد نهایی به سرورهای اپل ارسال می‌شوند، درست مانند iMessage واقعی که توسط آیفون ایجاد شده است. حتی عجیب تر؟ تمام این جادوگری با فناوری پیشرفته توسط یک دانش آموز ۱۶ ساله دبیرستانی ایجاد شده است.

هنگامی که برنامه را باز می کنید، تمام مکالمات پیامک شما را مرور می کند و مکالمات کاربران iMessage را علامت گذاری می کند. سپس سیستم آنها را از طریق پلتفرم رسمی اپل به مکالمات حباب آبی تغییر می دهد. از آن به بعد، هر بار که با آن شخص صحبت می کنید، حباب ها آبی تر از یک روز صاف بهاری خواهند بود. همچنین برای ورود نیازی به Apple ID ندارید که بسیاری از مشکلات را کاهش می دهد

اریک میگیکوفسکی، یکی از بنیانگذاران Beeper، توسط این دانش آموز با استعداد تماس گرفت و توسط فن آوری غرق شد. “هیچ کس روی زمین این کار را نکرده بود” “هیچ کس همه قطعات را کنار هم قرار نداده بود.”

ارزش تکرار را دارد. این پلتفرم تجربه iMessage را هک نمی کند، بنابراین روی اندروید کار می کند. آی تی است تجربه iMessage کار بر روی Android، زیرا iMessages واقعی را ارسال می کند. این فناوری توسط جیلبریک کردن آیفون‌ها ایجاد شد تا قبل از ایجاد مجدد نرم‌افزار، به خوبی به نحوه مدیریت iMessages توسط سیستم عامل نگاه کنید.

Beeper در اینجا واقعاً شفاف است و این شرکت می‌داند که به طور بالقوه روی یخ نازک با توجه به نحوه واکنش اپل اسکیت می‌کند. اپل هرگز به خصوص با کسانی که خود را دوست ندارد اما فقط اعلام کرد استاندارد پیام رسانی RCS این امکان همکاری بیشتر بین دستگاه‌های Android و iOS را فراهم می‌کند، بنابراین شاید Beeper Mini فعلاً اجازه دهد. با این حال، از آنجایی که برنامه واقعاً کد اپل را بازسازی می کند، احتمالاً قرار دادن kibosh در Beeper از انتهای آن کار دشواری نخواهد بود.

Migicovsky می گوید که کد iMessage Beeper منبع باز خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که هیچ نقص امنیتی یا حریم خصوصی وجود نخواهد داشت. در مورد موانع قانونی احتمالی، یکی از بنیان‌گذاران می‌گوید که شرکت او در سمت راست قانون قرار دارد و خاطرنشان کرد که هیچ کد واقعی اپل در Beeper Mini وجود ندارد، فقط کدی که سفارشی ساخته شده است. همچنین، او به اولویت قانونی در قانون کپی رایت اشاره می کند که در کنار کسانی قرار گرفته است که کد مهندسی معکوس را انجام می دهند. در هر رویدادی، در حال حاضر، و دانلود آن رایگان است، اگرچه امکان خرید درون برنامه ای را نیز دارد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/beeper-says-it-reverse-engineered-imessage-into-an-android-app-172250419.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/beeper-says-it-reverse-engineered-imessage-into-an-android-app-172250419.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *