Best Buy دارای مک بوک ایر ۱۳ اینچی M1 اپل است که فقط ۷۴۹٫۹۹ دلار قیمت دارد.

سیب امروز صبح اعلام کرد مدل های جدید مک بوک ایر ۱۳ و ۱۵ اینچی، اکنون با تراشه M3. با حرکت اپل به سمت نسل بعدی مدل‌های مک‌بوک ایر، ما به مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی اصلی M1 نگاه می‌کنیم که در Best Buy با قیمت بسیار پایینی در تمام زمان‌ها عرضه می‌شود.

Best Buy دارای مک بوک ایر ۱۳ اینچی M1 اپل است که فقط ۷۴۹٫۹۹ دلار قیمت دارد.توجه: MacRumors یک شریک وابسته با برخی از این فروشندگان است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

می توانید مک بوک ایر ۲۵۶ گیگابایتی ۱۳ اینچی M1 را برای آن تهیه کنید ۷۴۹٫۹۹ دلار، از ۹۹۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است. Best Buy این نوت بوک را در هر سه رنگ دارد و ارسال رایگان دو روزه را برای همه مشتریان ارائه می دهد. اگرچه نزدیک به چهار سال از عمر این نسخه می گذرد، اما این نسخه از مک بوک ایر همچنان دارای تراشه سیلیکونی اپل است و باید برای کسانی که می خواهند صرفه جویی در هزینه را بر داشتن جدیدترین و بهترین محصول اولویت دهند، مناسب باشد.

با عرضه مدل های جدید مک بوک ایر، این دستگاه M1 از اواخر سال ۲۰۲۰ اکنون متوقف شد از خط تولید رسمی اپل علاوه بر این، اپل تولید مک بوک ایر ۱۵ اینچی M2 را متوقف کرده است، بنابراین به احتمال زیاد به زودی معاملات آخرین فرصت را در این نوت بوک ها دنبال خواهیم کرد. سر به ما کامل خلاصه معاملات برای مطلع شدن از آخرین معاملات و تخفیف هایی که در هفته گذشته پیگیری کرده ایم.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/04/best-buy-13-inch-m1-macbook-air/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *