Best Buy 100 دلار تخفیف در M3 MacBook Pro جدید برای اعضا فراهم می کند

Best Buy اولین خرده‌فروشی است که تخفیف‌های قابل توجهی را برای مک‌بوک‌های M3، M3 Pro و M3 Max مک‌بوک پرو که به‌تازگی معرفی شده‌اند، ارائه می‌کند. فقط اعضای My Best Buy Plus یا My Best Buy Total می‌توانند این تخفیف‌های ۱۰۰ دلاری را در رایانه‌های جدید دریافت کنند. در مجموع، این شامل مک بوک پرو ۱۴ اینچی M3، M3 Pro 14 اینچی و M3 Max MacBook Proو ۱۶ اینچی M3 Pro و M3 Max MacBook Pro.

Best Buy 100 دلار تخفیف در M3 MacBook Pro جدید برای اعضا فراهم می کندتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با Best Buy است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

اگر عضویت ندارید، می توانید برای یکی در وب سایت Best Buy ثبت نام کنید. قیمت‌ها از ۴۹٫۹۹ دلار در سال برای My Best Buy Plus شروع می‌شوند و به شما امکان دسترسی به فروش‌ها و رویدادهای انحصاری، ارسال رایگان دو روزه، بازگرداندن طولانی مدت ۶۰ روزه بیشتر محصولات و موارد دیگر را می‌دهند.

پس از عضویت، هنگامی که مک بوک پرو ۱۴ یا ۱۶ اینچی جدید را به سبد خرید خود اضافه می کنید، ۱۰۰ دلار به طور خودکار تخفیف روی رایانه دریافت خواهید کرد. هنگامی که برای مک بوک پرو ۱۴ اینچی M3 سطح پایه (۵۱۲ گیگابایت) استفاده می شود، می توانید این مدل را برای ۱,۴۹۹٫۰۰ دلار، از ۱۵۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. به یاد داشته باشید که اینها پیش‌سفارش‌هایی هستند که پیش از عرضه M3 MacBook Pro در ۷ نوامبر انجام می‌شود.

ما ردیابی همه بهترین معاملات فصل را در اختصاصی خود شروع کرده ایم خلاصه جمعه سیاه، بنابراین هنگام خرید آنلاین خود حتماً صفحه را نشانه گذاری کرده و در طول فصل از آن بازدید کنید. جمع بندی ما عمدتاً بر روی محصولات اپل و لوازم جانبی فناوری مرتبط تمرکز دارد.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2023/10/31/best-buy-100-m3-macbook-pro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *