Bethesda بار دیگر دست خود را در حالت های پولی در Skyrim Special Edition امتحان می کند

Bethesda یک به‌روزرسانی جدید و کاملاً حجیم برای Skyrim Special Edition منتشر کرده است که به خودی خود چندان قابل توجه نیست. مطمئناً این بازی اکنون چندین سال از عمر آن می گذرد، اما هنوز هم بین بازیکنان بسیار محبوب است، پس چرا اگر به آن نیاز داشت، به بازی رونق ندهید.

با این حال، این به‌روزرسانی خاص با Skyrimmers بسیار ضعیف شده است، زیرا یک پلتفرم مود پولی را دوباره به بازی معرفی کرده است.

بتسدا در سال ۲۰۱۵ برای اینکه سریع‌تر متوجه شوید که چرا این موضوع بحث‌برانگیز بوده است، با Valve همکاری کرد تا مودهای پولی را از طریق Steam به Skyrim بیاورد. با این حال، هم در بین بازیکنان و هم در میان سازندگان مد، و هم به طرز باورنکردنی محبوبیت نداشت ناشر گزینه فروش مدهای Skyrim در پلتفرم Valve را حذف کرد مدت کوتاهی پس از این که این ایده برای اولین بار شروع به کار کرد.


ایان سه ساعت اول Skyrim Special Edition را بازی می کند.

سپس، در سال ۲۰۱۷، Bethesda Creation Club را راه اندازی کرد، که به طور مشابه افزونه هایی را برای همان ارائه می دهد. این برای Fallout 4 و یک بار دیگر نسخه ویژه Skyrim آن در دسترس بود. تفاوت این بود که باشگاه یک موقعیت فقط دعوت برای مددرها بود، و برخی از دستورالعمل‌های محکمی وجود داشت که دعوت‌شدگان باید از آنها پیروی می‌کردند. به عنوان مثال، آنها نمی توانستند با افسانه های Skyrim درگیر شوند. چندین آیتم Creation Club نیز توسط خود Bethesda ایجاد شده است که آن را به یک حد وسط بین حالت‌های پولی و DLC پولی تبدیل کرده است.

به سرعت به امروز برسید و Bethesda اساساً نسخه تکامل یافته Creation Club خود را برای Skyrim Special Edition به عنوان بخشی از آخرین به روز رسانی خود منتشر کرده است. این به‌روزرسانی، Bethesda Game Studios Creations را به بازی اضافه می‌کند، که شرکت آن را «پلت‌فرم پیشرفته‌ای برای ساختن و اشتراک‌گذاری محتوای ساخته‌شده در جامعه» توصیف می‌کند.

در ابتدایی ترین سطح خود، Bethesda تب Creation Club و Mods خود را در منوی Skyrim Special Edition ادغام کرده است. سازندگان می‌توانند مانند قبل حالت‌های رایگان را آپلود کنند، اما درها برای هرکسی باز است تا برای عضویت در یک برنامه سازنده تأیید شده درخواست دهد. موددرهای تایید شده این امکان را خواهند داشت که برای ساخته های مد خود هزینه دریافت کنند.

در حال حاضر محدودیت های کمتری در مورد آنچه که این مدها می توانند ارائه دهند وجود دارد سؤالات متداول Bethesda توضیح می دهد. برخلاف آیتم‌های Creation Club، مدهای پولی دیگر نیازی به «دوستانه بودن» ندارند. یک مددر می‌تواند اسلحه‌های امروزی را به Skyrim اضافه کند و برای آن شارژ کند، به‌عنوان مثال، علی‌رغم اینکه این نوع سلاح در دنیای فانتزی قرون وسطایی در جای خود قرار ندارد.

واکنش آنلاین به این به‌روزرسانی چندان مشتاقانه نبوده است، و بسیاری از تصمیم Bethesda برای پیمودن مجدد مسیر مودهای پولی ابراز تاسف کردند.

در همین حال، این به‌روزرسانی چندین حالت از قبل موجود را نیز شکست، به‌ویژه آن‌هایی که به Skyrim Script Extender وابسته بودند (یک جعبه ابزار مودینگ ساخته شده در جامعه که به سطوح عمیق‌تری از سفارشی‌سازی درون بازی اجازه می‌دهد).

سازندگان SKSE از آن زمان مود خود را به‌روزرسانی کرده‌اند، بنابراین کاربران دیگر نباید متوجه مشکلی شوند آخرین نسخه را دانلود کنید. با این حال، Bethesda مطمئناً چند پر را به هم زده است. علاوه بر این، بسیاری نگران هستند که این به‌روزرسانی اخیر Skyrim برای آخرین نسخه Bethesda چه معنایی دارد. استارفیلد.


منبع: https://www.eurogamer.net/bethesda-tries-its-hand-at-paid-mods-in-skyrim-special-edition-once-again

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *