Big Walk پروژه بعدی تیم Untitled Goose Game است

پس از موفقیت موفقیت آمیز فیلم مستقل سال ۲۰۱۹، راضی نیستم به افتخاراتش استراحت کنم بازی غاز بدون عنوانHouse House از اولین تیزر عنوان ماجراجویی جدید خود در مراسم جوایز Game 2023 پنجشنبه شب رونمایی کرد.

پیاده روی بزرگ به نظر می رسد که هم از نظر لحن و هم از نظر دامنه تفاوت قابل توجهی با مدل قبلی خود داشته باشد. تیم آن را اینگونه توصیف می کند "یک واکر صحبت کننده آنلاین مشارکتی" که بازیکنان را تشویق می کند "در یک دنیای بزرگ با دوستان صمیمی خود بنشینید و گم شوید." 

بازی آنلاین قفس در جزیره ای گسترده و پوشیده از برچ می گذرد که مملو از اسرار برای کشف و چالش هایی برای غلبه بر آن است. در تریلر ما می‌توانیم گروهی از آواتارهای با اندام عجیب را ببینیم که در اطراف یک تپه قدم می‌زنند، معماها را حل می‌کنند، غارهای عجیب را کاوش می‌کنند و شعله‌های سیگنال را به راه می‌اندازند. همکاری بخش بزرگی از بازی خواهد بود. بازیکنان باید با هم کار کنند تا در زمین حرکت کنند و در هنگام بیرون رفتن با یکدیگر در تماس باشند.

“بخش مورد علاقه ما در انجام بازی های آنلاین coop زمانی است که آنها به شما جهت می دهند تا گروه به سرعت حرکت خوبی داشته باشد، اما به اندازه کافی آرام است که بیشتر فقط می توانید از گذراندن وقت با دوستان خود لذت ببرید. ما امیدواریم که پیاده روی بزرگ جیک استراسر، توسعه‌دهنده House House، در نسخه‌ی پنج‌شنبه‌ای گفت: به بازیکنان آن جهت و فضا را می‌دهد تا روی پویایی گروه تمرکز کنند و از آن لذت ببرند، چه با یک دوست یا به عنوان یک گروه بزرگ بازی می‌کنید.» Big Walk در نظر گرفته شده است. در سال ۲۰۲۵ به استیم و فروشگاه بازی اپیک می‌رسد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/big-walk-is-the-next-project-from-the-untitled-goose-game-team-014503842.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/big-walk-is-the-next-project-from-the-untitled-goose-game-team-014503842.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *