Bioware تریلر جدید Mass Effect را برای N7 Day منتشر کرد


Bioware یک تیزر تریلر جدید از پروژه Mass Effect آینده خود را به عنوان بخشی از این شرکت منتشر کرد. جشن های سالانه “روز N7”.. تیزر جدید کوتاه است، اما فردی را نشان می‌دهد که با کتی با برند N7 و کلاه ایمنی برای پوشاندن صورت در راهرو قدم می‌زند. یک تکه متن کوتاه از شمارش معکوس نشان می دهد که بازی به نوعی با بازی قبلی این سری، Mass Effect Andromeda مرتبط است.

Bioware برای اولین بار فاش کرد که در سال ۲۰۲۰ روی یک بازی Mass Effect جدید کار می کند و از آن زمان تاکنون چند تصویر تیزر و جزئیات منتشر کرده است. احتمالاً توسعه هنوز در مراحل اولیه است زیرا Bioware هنوز روی آن کار می کند عصر اژدها: Dreadwolfبازی بعدی در دیگر فرنچایز اصلی خود.

شایان ذکر است که Bioware در میانه یک دعوای جنجالی با کارمندان سابق که در ماه اوت اخراج شدند. توسعه دهندگان سابق با این ادعا که برای مدت زمان کارشان کمتر از مقدار منصفانه پیشنهاد شده است، درخواست اخراج بهتری دارند. توسعه دهندگان مورد نظر منتشر کردند بیانیه ای به اتان گچ از کوتاکو گفت که Bioware پیشنهادات مذاکره و تسویه حساب را رد کرده است.

کارگران سابق تضمین کیفیت استودیو Keywords که مدت کوتاهی پس از تشکیل اتحادیه از کار اخراج شدند، نیز در خارج از دفتر مرکزی Bioware در ادمونتون اعتصاب کردند. کارگران قبل از پایان قرارداد Bioware با Keywords روی Dreadwolf کار کردند و بر همین اساس گزارشی از بازی Developer، آنها در مقابل دفتر Bioware اعتصاب می کنند زیرا آنها یک نیروی کار از راه دور بودند. هیئت روابط کار آلبرتا به کارگران سابق اجازه اعتصاب در مقابل دفاتر Bioware را صادر کرد.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. چه مقالات ما را بخوانید، چه به پادکست‌های ما گوش دهید یا ویدیوهای ما را تماشا کنید، GamesBeat به شما کمک می‌کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/bioware-drops-new-mass-effect-teaser-trailer-for-n7-day/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *