Blocklords تریلر سینمایی Slay the Bear RTS را منتشر کرد


بلوک داران در حال ساخت یک بازی استراتژیک بزرگ قرون وسطایی MMO مبتنی بر بلاک چین است و امروز از تریلر سینمایی خود Slay the Bear رونمایی کرد.

این تریلر دومین مورد از سه اکران سینمایی برنامه ریزی شده را نشان می دهد و خبر از ورود قریب الوقوع گیم پلی استراتژی بلادرنگ (RTS) فصل ۱ می دهد.

Slay the Bear به کارگردانی Jon Yeo برنده جایزه بافتا و تهیه کنندگی مشترک استودیو MetaKing و Axis Studios برای اولین بار در کانال رسمی YouTube Blocklords به نمایش درآمد.

این فیلم سینمایی، سفر یک شکارچی را در تعقیب یک گوزن آلبینو کمیاب به نمایش می‌گذارد که با حمله ناگهانی خرس، نقش او را از شکار به شکار تغییر می‌دهد و کلمات خودش را تجسم می‌دهد: «آنچه طبیعت می‌دهد، به راحتی می‌تواند پس بگیرد. ” “

رویداد

GamesBeat در جوایز بازی

ما از شما دعوت می‌کنیم که در لس‌آنجلس برای GamesBeat در رویداد Game Awards در ۷ دسامبر به ما بپیوندید. اکنون جای خود را رزرو کنید زیرا فضا محدود است!


بیشتر بدانید

Slay The Bear با تکیه بر تریلر اولیه، Protect Your House، که بیش از یک میلیون بازدید داشت، زمینه را برای پاس نبرد فصل ۱ Blocklords فراهم می کند. این مرحله مجموعه‌ای از مکانیک‌های گیم‌پلی پیشرفته و جوایز انحصاری را نوید می‌دهد، که بازی رایانه‌های شخصی رایگان را که در حال حاضر در نسخه بتا باز در فروشگاه Epic Games موجود است، ارتقا می‌دهد. Blocklords بیش از یک میلیون ساعت گیم پلی در هفته را در طول راه اندازی نرم خود ضبط کرد و پیش بینی می کند که بازیکنان جدید قبل از فصل ۱ افزایش یابد.

دیوید جوهانسون، موسس استودیو متاکینگ، در بیانیه‌ای گفت: «ساخت روایت‌های قوی همیشه برای ما مهم بوده است و Blocklords دقیقاً چنین پلتفرمی را به بازیکنان ارائه می‌دهد. ما همیشه یک بازی را متصور بوده ایم که توسط بازیکنانش هدایت می شود، با مکانیک های همه جانبه که ما را به عصر جدیدی از اقتصاد و روایت بازیکن محور سوق می دهد. برای دیدن شخصیت‌های آن‌ها در پرده‌های بزرگ – این تریلر فقط یک نگاه اجمالی از اتفاقات آینده است. Blocklords فقط داستان ما نیست، داستان بازیکنان نیز است.

Blocklords با پشتیبانی غول‌های بازی مانند Square Enix، Krafton و Fun Plus، ادغام جذابی از گیم‌پلی، اعتبار جامعه و روایتی جذاب را ارائه می‌کند. این به بازیکنان یک پادشاهی جامعه محور را تضمین می کند که در آن گیم پلی وضعیت را دیکته می کند و استراتژی منادی قدرت است.

جان یئو، کارگردان برنده جایزه بافتا در استودیو اکسیس، در بیانیه‌ای گفت: تریلر «خرس را بکشید» تازه شروع است. “این ما را با جهان وسیع و فریبنده ای که Blocklords ساخته است آشنا می کند. در Blocklords، چه کشاورز باشید و چه یک پادشاه، تصمیمات شما تأثیرات واقعی و ملموس بر دنیای اطراف شما دارد. این فقط یک بازی نیست که شما انجام می دهید. – این دنیایی است که شما می توانید در آن ساکن شوید و شکل دهید، و دیدن استودیوهایی که در حال شکستن قالب و نوآوری در دنیای بازی هستند، دلگرم کننده است. کارگردانی این تریلر و تبدیل شدن به بخشی از جامعه باورنکردنی که در Blocklords وجود دارد، تجربه فوق العاده ای بوده است، و ما مشتاقیم ببینیم آینده Blocklords چه خواهد بود.”

Blocklords با گرافیک پیشرفته، گیم‌پلی جذاب و روایت‌های جذاب، بازیکنان را دعوت می‌کند تا فعالانه در شکل‌دهی تجربیات خود در دنیای وسیع خود مشارکت کنند. چه در زمینه کشاورزی، چه مبارزه یا حکومت، Blocklords پیشگام منظره‌ای است که در آن بازیکنان می‌توانند داستان‌های حماسی خود را در جامعه‌ای پویا که بر اساس چارچوبی قوی از حق رای ایجاد شده است، حک کنند.

این بازی در حال حاضر در نسخه بتای باز است و برای بازی در دسترس است فروشگاه Epic Games. انتظار می رود سال آینده عرضه کامل شود، اما با ادامه کار توسعه دهندگان و اضافه شدن مداوم مکانیزم های جدید به بازی، بازی در دسترس همه کاربران باقی خواهد ماند.

در حال حاضر کشاورزی به عنوان نقطه اصلی دسترسی اولیه وجود دارد، و به روز رسانی بعدی Blocklords نبردهای مزرعه بازیکن در مقابل محیط را معرفی می کند که در آن کاربران با تعدادی از اوباش مبارزه خواهند کرد. غارتگران، گرگ ها و البته خرس ها.
پیش فصل بعدی بازی، فصل Bearslayer خواهد بود، جایی که کاربران EXP را جمع آوری می کنند تا قفل جنگجویان خرس آرزو را باز کنند. این تریلر Slay the Bear لحن را برای فصلی پر از قهرمانان حماسی و جوایز بزرگ تنظیم می کند.

مینی سادهای سینمایی نقش مهمی در دنیای Blocklords بازی می‌کنند، زیرا بازیکنان را به دنیای جدیدی منتقل می‌کنند که در آن شخصیت‌ها و انتخاب‌های آن‌ها بر داستان و پس‌زمینه کل داستان‌های داستان تأثیر می‌گذارد.

استودیو متاکینگ یک تیم اختصاصی متشکل از ۴۰ نفر در سراسر جهان در زمینه هایی مانند توسعه، بازاریابی، هنر، طراحی بازی و موارد دیگر دارد.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/blocklords-reveals-slay-the-bear-rts-cinematic/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *