Bloodborne Kart دیگر مجاز به نام Bloodborne Kart نیست، اما هنوز در راه است

شوخی اول آوریل که جان گرفت، Bloodborne Kart، مجبور شد انتشار خود را پس از “تماس” با صاحبان IP سونی به تعویق بیندازد.

مسابقه کارت بر اساس Bloodborne بود در ابتدا انتظار می رود در پایان ماه منتشر شوداما تیم مستقل اکنون می‌گوید که به زمان بیشتری برای حذف نام تجاری بازی نیاز دارد.


Bloodborne Kart دیگر مجاز به نام Bloodborne Kart نیست، اما هنوز در راه استآینده Bloodborne Kart


آینده Bloodborne Kart

تیم دیروز گفت: «در خلاصه داستان، ما باید نام تجاری چیزی را که قبلاً Bloodborne Kart شناخته می‌شد پاک کنیم. ما این کار را انجام خواهیم داد، اما این نیاز به تأخیر کوتاهی دارد.»

این بیانیه در ادامه به طرفداران اطمینان می دهد که اگرچه بازی “کمی متفاوت به نظر می رسد”، اما همچنان در راه است، حتی اگر انتشار بازی کارت – که برای ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده بود – لغو شود و هنوز تاریخ جایگزینی ارائه نشده است. . .

“ما هنوز تاریخ انتشار نداریم، اما در اسرع وقت همه شما را مطلع خواهیم کرد!” تیم اضافه کرد. ما صادقانه انتظار داشتیم چنین اتفاقی بیفتد و ایده داشتن کنترل خلاقانه کامل به نوعی هیجان انگیز است!

این پروژه ابتدا اعلام شد در اوایل سال ۲۰۲۲ و توسط سازنده بازی Lilith Walther، که او نیز این بازی را برای ما آورده است، می آید دمیک خونی که سطوح اولیه را با جزئیات باشکوه PS1 بازسازی کرد.

این بازی که قبلاً با نام Bloodborne Kart شناخته می شد شامل ۱۲ مسابقه مسابقه، ۱۶ نقشه و یک کمپین تک نفره کامل، همراه با باس مبارزات است. همچنین حالت چند نفره تقسیم صفحه نمایش محلی و حالت نبرد VS وجود خواهد داشت. متأسفانه، ما هرگز نخواهیم توانست با پدر گاسکوین در یک مسابقه باس مسابقه دهیم.


منبع: https://www.eurogamer.net/bloodborne-kart-isnt-allowed-to-be-called-bloodborne-kart-anymore-but-it-is-still-coming?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *