Blumhouse با اضافه شدن رهبران جدید استودیو از فیلم به بازی های ترسناک عبور می کند

Blumhouse با اضافه شدن رهبران جدید استودیو از فیلم به بازی های ترسناک عبور می کند


بلومهاوساستودیوی فیلم ترسناک که توسط جیسون بلوم راه اندازی شده بود، به بازی گسترش یافته و دو رهبر دیگر را برای کمک به اداره استودیوی بازی خود استخدام کرده است.

Blumhouse Games مستقر در لس آنجلس تیم رهبری خود را با دو استودیو جدید استخدام کرده است، Jo Lammert رهبر تولید و Clint Brewer مدیر فنی. در حال حاضر، Blumhouse Games قرار نیست عناوینی بر اساس آن بسازد بلومهاوس فیلم هایی مانند Split, Us یا Get Out. بلکه بازی های اورجینال را بر اساس ایده های اصلی در ژانر ترسناک خواهد ساخت.

Lammert بر تولید مجموعه کامل بازی ها نظارت می کند و از توسعه دهندگان شریک برای تکمیل پروژه ها پشتیبانی می کند. پیش از این، لامرت مدیر مدیریت انتشار در Private Division بود و روی عناوینی از جمله The Outer Worlds، OlliOlli World و Rollerdrome برنده جایزه BAFTA کار می‌کرد و قهرمان قدیمی فضای بازی‌های مستقل بوده است.

جو لامرت رهبر تولید Blumhouse Games است.

لامرت در بیانیه‌ای گفت: «در طول زندگی حرفه‌ای‌ام مشتاق کمک به توسعه‌دهندگان بازی بودم تا دیدگاه‌های خلاقانه‌شان را زنده کنند، و این باعث افتخار است که با استعدادهای شگفت‌انگیز بسیاری کار کنم که دقیقاً این کار را در فضای ترسناک مستقل در Blumhouse Games انجام می‌دهند. “من به طرز مضحکی مشتاقم که با چنین آدم های باحال و مهربانی بازی های شبح آور درست کنم.

رویداد

GamesBeat در جوایز بازی

ما از شما دعوت می‌کنیم که در لس‌آنجلس برای GamesBeat در رویداد Game Awards در ۷ دسامبر به ما بپیوندید. اکنون جای خود را رزرو کنید زیرا فضا محدود است!


بیشتر بدانید

Brewer با بیش از ۲۰ سال فعالیت در نقش های مهندسی در Nvidia، Oculus، EA، Activision و موارد دیگر، اشتیاق به جنبه های فنی، خلاقانه و عملی کمک به تیم های کوچک برای ایجاد تجربیات همهجانبه و جوی را به ارمغان می آورد. او پس از کار بر روی برخی از بزرگترین بازی‌های جهان، به Blumhouse Games می‌آید تا عشق عمیق خود به ژانر وحشت و تخصص فنی را در هم آمیزد.

بروئر در بیانیه‌ای گفت: مدت‌هاست که می‌خواهم مستقیماً در صنعت ترسناک کار کنم. من برای کارهایی که Blumhouse برای ترسناک انجام داده است احترام زیادی قائل هستم و زمانی که زک و دان Blumhouse Games را تشکیل دادند، احساس کردم که یک رویا به حقیقت پیوسته است.

کلینت برویر مدیر فنی Blumhouse Games است.

زک وود، رئیس Blumhouse Games، در بیانیه‌ای گفت: «جدیدترین استخدام‌کنندگان ما، جو و کلینت، دهه‌ها تجربه را به ارمغان می‌آورند، و تیم رهبری ما را در مهندسی و تولید تکمیل می‌کنند تا به دیدگاه‌های خلاقانه شرکایمان کمک کنند». ما با هم برای ساختن تجربیات جدید باورنکردنی در ژانر ترسناک کار می کنیم و مشتاقانه منتظر افشای جزئیات بیشتر به زودی هستیم.

Blumhouse Games که در اوایل سال جاری تشکیل شد توسط Wood و CFO Don Sechler رهبری می شود. این شرکت فرعی با توسعه دهندگان بازی مستقل همکاری می کند تا دیدگاه خلاقانه خود را از طریق بازی های اصلی و با مضمون ترسناک برای مخاطبان کنسول، رایانه شخصی و موبایل زنده کنند. Blumhouse Games در روح کسب و کار فیلم خود، بازی های مستقل (زیر ۱۰ میلیون دلار) را هدف قرار می دهد تا نوآوری را ایجاد کند و مرزهای خلاقانه را پشت سر بگذارد.

بخش Blumhouse Games شش نفر دارد و در حال استخدام است. Blumhouse در تاریخ قبلی خود هرگز بازی های شخص ثالث تولید نکرده است، اما Blumhouse Games اکنون بازی های شخص ثالث خواهد ساخت.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/blumhouse-crosses-from-film-to-horror-games-with-addition-of-new-studio-leaders/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *