Blumhouse Games متخصص بازی های ترسناک لوئیز بلین را استخدام می کند

لوئیز بلین، روزنامه‌نگار و مجری رادیو، به عنوان رهبر خلاق Blumhouse Games به Blumhouse Games پیوست.

Blain – یک روزنامه نگار و متخصص فیلم های ترسناک که قبلاً میزبان بازی های عالی بود پادکست صدای بازی در BBC Sounds – به رئیس Zach Wood و CFO Don Sechler می‌پیوندد تا به شناسایی و بررسی شرکای بالقوه و ایده‌های بازی کمک کند، و همچنین اطمینان حاصل کند که استودیو “تجارب منحصر به فرد و خلاقانه بازی ترسناک را ارائه می‌کند”.

پخش خبر: دموی فنی Nintendo Switch 2 و عناوین راه اندازی احتمالی مورد بحث قرار گرفت.در یوتیوب تماشا کنید

زک وود، رئیس Blumhouse Games گفت: “لویز دانش دایره المعارفی از وحشت را در تمام رسانه ها، به ویژه در بازی های ویدئویی به ارمغان می آورد.” ضرب الاجل). “لنز خلاقانه و تجربه قبلی او در ژانر کاملاً با هدف ما برای ارائه تجربیات منحصر به فرد و خلاقانه بازی ترسناک به مخاطبان مطابقت دارد.”

بلین گفت: “به عنوان یکی از طرفداران بزرگ ترسناک Blumhouse در همه اشکالش، از پیوستن به بخش بازی ها هیجان زده هستم. من واقعا مشتاقانه منتظر همکاری با شرکای توسعه خود هستم تا ترس های بیشتری ایجاد کنیم.”

Blumhouse Productions – شرکت فیلمی که پشت سر برخی از بزرگترین موفقیت‌های دو دهه اخیر فیلم‌های ترسناک است – بخش جدید بازی خود را با تمرکز بر انتشار بازی‌های ترسناک مستقل برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها و موبایل تأسیس کرد. در فوریه.

از زمان شکل‌گیری در سال ۲۰۰۰، Blumhouse Productions مغز یک جریان ثابت از فیلم‌های ترسناک و فرنچایزهای موفق – از جمله Paranormal Activity، Sinister، Insidious، The Purge، و Get Out – بوده است و این شرکت اکنون به دنبال ارائه تخصص‌های ترسناک خود است. بازی های ویدیویی با ایجاد Blumhouse Games.


منبع: https://www.eurogamer.net/blumhouse-games-hires-horror-game-specialist-louise-blain

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *