Borderlands 4 و Tiny Tina’s Wonderland 2 در پروفایل لینکدین ظاهر شده اند.

دو بازی Borderlands که هنوز معرفی نشده اند در پروفایل LinkedIn یکی از کارمندان سابق Gearbox ظاهر شده اند.

یک مدیر فنی سابق استودیو که قبلا در Lost Boys Interactive با قراردادی سه ماهه کار کرده بود، ارجاعاتی به Borderlands 4 و Tiny Tina’s Wonderland 2 را در پروفایل حرفه ای خود گنجانده است، حتی اگر هیچ یک از این بازی ها به طور رسمی تایید نشده اند.

پخش خبر: چه کسی باید در The Legend of Zelda: The Movie بازی کند؟در یوتیوب تماشا کنید

به گفته خود کارگردان، آنها بر ۶۶ کارمند در سراسر تیم نظارت داشتند تا “برنامه ریزی و مهندسی توسعه در Borderlands 4 UE4” و “Tiny Tina’s Wonderland 2 UE4” و همچنین کل بازی های دیگر در مجموعه قابل توجه Take-Two.


Borderlands 4 و Tiny Tina’s Wonderland 2 در پروفایل لینکدین ظاهر شده اند.
اعتبار تصویر: لینکدین

آیا باید تعجب کنیم که بازی‌های بیشتری برای موفقیت‌ترین فرنچایز Gearbox وجود دارد؟ احتمالاً نه، به خصوص که رندی پیچفورد، مدیرعامل، چندین بار از زمان انتشار قسمت سوم در سال ۲۰۱۹، چندین بار به یک چهارمین بازی Borderlands اشاره کرده است.

هیچ اطلاعاتی از نمایه لینکدین در مورد جایی که هر کدام از بازی ها در چرخه توسعه قرار دارند وجود ندارد، بنابراین ممکن است هر دو بازی هنوز در مرحله پیش تولید باشند. شاید در مراسم The Game Awards ماه آینده بیشتر بدانیم، نه؟ مثل همیشه، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

در ماه سپتامبر، گزارش ها ادعا کردند که گیرباکس به کارمندان ایمیل زده بود که شرکت مادر Embracer Group در نظر دارد راه خود را با استودیو Borderlands جدا کند.اگرچه هنوز در مورد یک اقدام خاص تصمیم گیری نشده است.

دن هویت، افسر ارشد ارتباطات گیربکس در آن زمان در ایمیلی به کارکنان گفت: «مورد اصلی این است که گیربکس همچنان بخشی از Embracer است. با این حال، گزینه‌های زیادی در دست بررسی هستند، از جمله انتقال گیربکس، مستقل کردن گیربکس و موارد دیگر. در نهایت، ما با هر مسیری که برای گیربکس و هم برای Embracer بهترین باشد، پیش خواهیم رفت.

هیویت افزود: “هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است، اما در هفته های آینده گمانه زنی های زیادی وجود خواهد داشت.”


منبع: https://www.eurogamer.net/borderlands-4-and-tiny-tinas-wonderland-2-have-popped-up-on-a-linkedin-profile

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *