Boss Move: راننده تاکسی Bengaluru برنامه خود را برای رقابت با برنامه های سواری مانند Uber، Ola راه اندازی کرد.

بنگالورو، هند – در اقدامی شگفت‌انگیز که نشان‌دهنده روحیه کارآفرینی شهر است، یک راننده تاکسی بنگالورو که فقط به عنوان «آقای» شناخته می‌شود. لوکش» با راه‌اندازی اپلیکیشن خود به نام «نانو سفرها» وارد بازار رقابتی سوارکاری شده است. این اعلامیه از طریق توییتی توسط کاربری منتشر شد که شخصاً خدمات لوکش را تجربه کرده بود.

طبق این توییت، “Nano Travels” در حال حاضر دارای ناوگان قابل توجهی از بیش از ۶۰۰ راننده است که با توجه به تسلط غول های صنعتی Uber و Ola در بخش سواری، یک شاهکار قابل توجه است. این توییت همچنین راه اندازی اخیر نسخه iOS این برنامه را فاش کرد و دسترسی آن را برای کاربران اپل گسترش داد.

جزوه همراه، احتمالاً از «سفرهای نانو»، نشان‌دهنده یک سیستم پشتیبانی مشتری با ساختار مناسب، شامل اطلاعات تماس مانند شماره تلفن و آدرس ایمیل است. این جزوه همچنین پیشنهاد ویژه ای را برای روز استقلال هند در ۱۵ اوت تبلیغ می کند.

این خبر که توسط The Bengaluru Man در پلتفرم میکروبلاگینگ X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته شده است، از زمان پست دیروز، بیش از ۴۶۰۰۰ بازدید جمع آوری کرده است.

کاربران در این پلتفرم نظرات خود را در مورد این توسعه منحصر به فرد به اشتراک گذاشتند و برخی از آنها روحیه کارآفرینی لوکش را تحسین کردند. با این حال، با نگرانی در مورد چالش های ایجاد جایگاه در صنعت حمل و نقل مبتنی بر اپلیکیشن، تردید در مورد پایداری «سفرهای نانو» در بازار بسیار رقابتی نیز مطرح شد.

علیرغم تردیدها، نظرات دلگرم‌کننده‌ای مبنی بر حمایت از ابتکار لوکش و تاکید بر اهمیت تقویت کارآفرینی وجود داشت. یکی از کاربران مزایای بالقوه برنامه‌های کابین جدید را برجسته کرد، گزینه‌های اضافی را برای مسافران فراهم کرد و به طور بالقوه چالش‌های پیش روی شرکت‌های موجود مانند Uber و Ola را کاهش داد.

از آنجایی که بنگالورو همچنان مرکز تحولات نوآورانه و غیرمنتظره است، هجوم لوکش به بازار سواری به عنوان نمونه دیگری از چشم انداز کارآفرینی پویای شهر است.

(با ورودی های نمایندگی ها)


منبع: https://www.firstpost.com/tech/boss-move-bengaluru-cab-driver-launches-his-own-app-to-compete-with-ride-hailing-apps-like-uber-ola-13534002.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *