Boss VE-22 Vocal Performer جدیدترین پدال افکت با قدرت بالا برای خوانندگان است

تعداد زیادی از کارکنان Engadget هستند که مجبور شده اند در شب های کارائوکه با من رنج بکشند. و آنها می توانند این واقعیت را تأیید کنند که من صدای آواز یک پیشخدمت غذاخوری زنجیره ای سیگار می کشد و دامنه آواز یک سینت سایزر گفتار اواسط دهه ۸۰. و با این حال، من فقط نمی توانم جلوی خودم را بگیرم. من شرم صفر دارم هیچ چیزی وجود ندارد که به طور جادویی از من یک خواننده خوب بسازد، اما یک دوز سالم از افکت ها و مقداری تصحیح زیر و بم توسط یک خواننده Boss VE-22 Vocal Performerکه اولین نمایش خود را در NAMM 2024 انجام می دهد، ممکن است گوش دادن به من را قابل تحمل کند.

VE-22 جدیدترین در خط طولانی واحدهای جلوه صوتی و پدال های Boss است. یک ورودی XLR در پشت با یک پیش تقویت کننده و فانتوم پاور وجود دارد، در صورتی که بخواهید از آن با میکروفون خازنی استفاده کنید. دو خروجی XLR به شما امکان می دهد صدا را به صورت استریو، مونو دوتایی یا مرطوب/خشک اجرا کنید. همچنین یک ورودی aux برای آواز خواندن در کنار آهنگ های پشتیبان وجود دارد. یک صفحه رنگی نسبتاً بزرگ برای پیمایش در رابط کاربری و سه پدال وجود دارد که به نظر می‌رسد به همان اندازه زیر دست شما راحت هستند.

افکت ها از چیزهای اساسی مانند EQ و فشرده سازی تا تصحیح زمین و هماهنگ سازی خودکار. VE-22 می تواند صدای ظریف را تقویت کند و افکت های ضروری مانند Reverb یا Do crazy اضافه کند. lo-fi و اشکالات Autotune مانند. در مجموع ۳۹ افکت، ۵۰ پیش تنظیم کارخانه، به علاوه فضایی برای ۹۹ پیش تنظیم کاربر وجود دارد. اگر به کنترل بیشتری نیاز دارید، می‌توانید یک پدال بیانی را برای تغییر سریع پارامترها وصل کنید. و در نهایت، یک لوپر ۳۷ ثانیه ای با دوبله برای ساخت آهنگ ها و تمرین هارمونی وجود دارد.

پشتیبانی از MIDI وجود ندارد، اما یک پورت USB-C برای ضبط و پخش صدا از رایانه یا تلفن هوشمند وجود دارد. در حالی که یک آداپتور برق متناوب وجود دارد، متاسفانه به صورت جداگانه فروخته می شود. همچنین می‌توان آن را با چهار باتری قلمی تغذیه کرد، اگر تمایلی به استفاده از آداپتور ندارید، فقط بدانید که فقط بین شش تا نه ساعت زمان خواهید داشت تا آنها نیاز به تعویض داشته باشند. VE-22 Vocal Performer هم اکنون در دسترس است ۳۵ دلار۰ و یک کیف حمل اختیاری با اتاق برای میکروفون و کابل ۷۰ دلار قیمت دارد.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/boss-ve-22-vocal-performer-is-the-latest-high-powered-effects-pedal-for-singers-100024692.html?src منتشر شده است. = rss


منبع: https://www.engadget.com/boss-ve-22-vocal-performer-is-the-latest-high-powered-effects-pedal-for-singers-100024692.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *