Bulwark: Falconeer Chronicles دومین بازی از این سه گانه است که اکنون تایید شده است

سازنده اعلام کرده است که سریال Falconeer توماس سالا یک سه گانه خواهد بود.

در یک بیانیه مطبوعاتی همزمان با عرضه Bulwark: The Falconeer Chronicles در رایانه های شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس، سالا و ناشر Wired Productions فاش کردند که کار روی قسمت سوم از قبل آغاز شده است.

در حال حاضر، سومین ورودی با نام رمز Project Ancient Waves در حال کار است. در حالی که جزئیات هنوز در زمین وجود ندارد، سالا گفت که بازی “تلاش خواهد کرد تا چشم انداز دنیای بزرگ را که در دو نسخه اول ایجاد شده است، به مقیاس انسانی برساند”.

سنگر: فالکونیر کرونیکلز | تریلر پلتفرم Reveal.در یوتیوب تماشا کنید

توسعه دهنده Falconeer ادامه داد که Ancient Waves بر روی مردم این جهان تمرکز خواهد کرد و گفت که می توانیم انتظار داشته باشیم که در اواخر امسال بیشتر در مورد سومین ورود این سری بشنویم.

علاوه بر این، تیم اعلام کرد که برنامه‌هایی برای Bulwark: Falconeer Chronicles در سال آینده دارد که شامل ترکیبی از DLC رایگان و پولی می‌شود. در مورد نقشه راه آینده بازی در ماه آینده بیشتر خواهیم آموخت.


Bulwark: Falconeer Chronicles دومین بازی از این سه گانه است که اکنون تایید شده است
Bulwark: این چیزی بیش از یک دنباله است، این یک سه گانه است! | اعتبار تصویر: توماس سالا

سالا درباره Bulwark: The Falconeer گفت: “انتشار این عنوان ترسناک ترین و هیجان انگیزترین کاری است که تا به حال انجام داده ام. Falconeer اثری تیره و تاریک بود که به شیوه ای تاریک ساخته شده بود، اما این من خلاقانه ترین و بدون محدودیت هستم.” راه اندازی Chronicles.

“این تلاش من این است که لذت خلقت را همانطور که آن را تجربه می کنم، فراهم کنم. هیجان محض ندانستن چیزی که شما خلق خواهید کرد، از کشف شکل و فرم در طول زمان، به جای اینکه آن را کاملاً به اراده خود خم کنید.

“می‌دانم که در دنیایی پر از شرکت‌هایی که به دنبال کاهش اصطکاک به‌عنوان مسیری آسان‌تر به کیف پول گیمرها هستند، تجربه‌های بدون اصطکاک نمی‌کنم. اما پاسخ مثبت بازیکنان به قدری زیاد بوده است که اکنون جستجو و کاوش من به نظر مشترک است. سفر، و من نمی توانم صبر کنم تا ببینم مردم چه چیزی را کشف می کنند”

Bertie ما اخیراً سه ستاره از پنج ستاره را به Bulwark اعطا کرد و آن را یک بازی ساختمانی ملایم و غیرمعمول نامید که به یاد ماندنی است اما هدفی را از دست داده است. نقد Eurogamer's Bulwark: The Falconeer Chronicles.


منبع: https://www.eurogamer.net/bulwark-falconeer-chronicles-is-second-game-in-now-confirmed-trilogy?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *