Burning Man فقط برای یک بلیط و یک پارکینگ حداقل ۸۰۰ دلار هزینه دارد. تمام هزینه های دیگر می تواند به راحتی کل هزینه را به هزاران برساند.

مردم در گل و لای با رنگین کمان دوتایی بالای سرشان ایستاده اند.

جشنواره نه روزه Burning Man نوادا می تواند صدها و گاهی هزاران دلار برای شرکت Burners هزینه داشته باشد.

جولی جاموت / گتی ایماژ



  • Burning Man ممکن است “کالا زدایی” شود، اما هنوز حضور در آن بسیار گران است.
  • این جشنواره ۹ روزه برای اکثر Burners امسال حداقل ۸۰۰ دلار هزینه داشت، فقط برای یک بلیط و یک کارت وسیله نقلیه.
  • حمل و نقل، غذا و سایر لوازم مربوط به بقا می تواند به راحتی هزینه را به هزاران نفر برساند.
تبلیغات

تبلیغات

مرد سوزان فقط در محل یخ می فروشد، اما اجازه ندهید که شما را گول بزند: مشعل ها هنوز هم برای حضور در آنجا ثروت اندکی خرج می کنند.

تقریباً رویدادی نه روزه در صحرای بلک راک نوادا ۱۲۰ مایلی شمال رینوهر سال ده‌ها هزار نفر از شرکت‌کنندگان را جذب می‌کند و برای همه آنها حداقل ۶۳۰ دلار برای یک بلیط از جمله مالیات و هزینه‌های آن بازمی‌گرداند – با هزینه‌های کل به راحتی به هزاران نفر.

لوازم بقا نیز چیزی برای تمسخر نیست. امسال، یک طوفان مانعی بر جشن شدبسیاری از پلایای معروف را به گل تبدیل کرده و منجر به سرگردانی شرکت کنندگان می شود.

در اینجا نگاهی دقیق‌تر به هزینه‌هایی که به‌عنوان یک مشعل متعهد هستید، آورده شده است.

تبلیغات

تبلیغات

بلیط به تنهایی ارزان نیست

طبق این رویداد، اکثر بلیط‌هایی که مستقیماً از Burning Man فروخته می‌شوند، امسال هر کدام ۵۷۵ دلار قیمت دارند سایت اینترنتی. (۵۰۰۰ بلیت با تخفیف ۲۲۵ دلاری برای افراد دارای مشکلات مالی موجود بود، و بلیط های “FOMO” با قیمت ۱۵۰۰ دلار و ۲۷۵۰ دلار برای مشعل هایی که می خواهند جایگاه خود را دو ماه قبل از شروع فروش اصلی حفظ کنند.) کارت های خودرو، که برای هر وسیله نقلیه ای که به شهر بلک راک می رود هر کدام ۱۵۰ دلار هزینه دارد. برای مشعل‌هایی که به دلیل مشکلات مالی واجد شرایط تخفیف بودند، هر کارت ۷۵ دلار بود.

همه بلیت‌ها مشمول مالیات ۹ درصدی برای سرگرمی‌های زنده نوادا بودند. در بلیط های ۵۷۵ دلاری، این مالیات هر کدام به ۵۱٫۷۵ دلار رسید. هم بلیط ها و هم کارت های وسیله نقلیه مشمول هزینه ۴ دلاری بودند. همچنین ۳٫۴ درصد کارمزد پردازش کارت اعتباری در مجموع فرعی خرید وجود داشت.

در مجموع، این بدان معناست که Burners در صورت حضور انفرادی، حداقل ۸۰۰ دلار بین بلیط، کارت خودرو، هزینه‌ها و مالیات پرداخت می‌کند. با این حال، بسیاری از افراد با هم کار می کنند، به این معنی که شما می توانید هزینه کارت وسیله نقلیه را به اشتراک بگذارید، اما بلیط و مالیات و هزینه های آن به تنهایی احتمالاً حدود ۶۳۰ دلار را به شما تحمیل می کند.

هزینه حمل و نقل و اقامت به راحتی می تواند هزاران دلار باشد

ستون های وسایل نقلیه ترک Burning Man.

بسیاری از شرکت کنندگان Burning Man یک RV را انتخاب می کنند – که ممکن است اجاره آن گران باشد.

مت میلز مک نایت/رویترز



فراموش نکنید که در واقع باید گرفتن به ساحل بروید و همچنین باید بفهمید که برای ۹ روز کجا می خواهید بخوابید.

تبلیغات

تبلیغات

مشعل‌هایی که از سایر نقاط کشور می‌آیند احتمالاً باید هزینه بلیط هواپیما یا سایر هزینه‌های حمل و نقل به رنو را پوشش دهند و سپس از فرودگاه رنو به شهر بلک راک استفاده کنند. برخی از شرکت کنندگان در این جشنواره که مورد علاقه افراد تأثیرگذار و نخبگان ثروتمند فناوری است، حتی با جت های خصوصی پرواز می کنند. موضوع اعتراض در مرد سوخته امسال.

پس از ورود، موضوع غذا، آب و اسکان نیز مطرح است. جانباز یک مرد سوخته بودجه ۱۰ دلار در روز را توصیه می کند برای غذا، آب و لوازم هنگام آشپزی در آشپزخانه مشترک برای یک گروه، که ۹۰ دلار دیگر به دست می آید. مطابق با تاکید جشنواره بر «خوداتکایی رادیکال» مشعل ها همچنین باید برای تجهیزاتی مانند سازه های سایه بان، وسایل خواب و لوازم بهداشتی بودجه در نظر بگیرند. لیستی از لوازم بقای توصیه شده در وب سایت Burning Man به راحتی می تواند تا ۱۰۰ دلار یا بیشتر اضافه کند.

Burning Man لیست اقلام توصیه شده برای آوردن.

تصویری از وب‌سایت Burning Man از آیتم‌هایی که «احتمالاً باید بیاورید».


مرد سوزان



در مورد اسکان، بسیاری از مردم چادر می زنند، ماشین های RV اجاره می کنند یا حتی در یوزها می مانند.

اجاره RV به راحتی می تواند هزاران دلار به شما بازگرداند: چند برابر اجاره RV وب سایت ها تخمین می زنند که حتی یک اجاره اولیه بین ۵۵۰۰ تا ۷۰۰۰ دلار هزینه خواهد داشت و اگر با سایر شرکت کنندگان اقامت دارید، بزرگترین RV ها از حدود ۱۰۰۰۰ دلار شروع می شوند.

تبلیغات

تبلیغات

یورت ها در Burning Man

یورت در مرد سوخته گذشته.

آلی وایزمن / بیزینس اینسایدر



یکی سایت اینترنتی یوزهای تبلیغاتی برای Burning Man سازه هایی را با قیمتی بین ۳۰۰۰ تا ۱۱۵۰۰ دلار فهرست می کند. بسیاری از شرکت کنندگان اغلب با هم کمپ می زنند، و گاهی اوقات هزینه گزافی برای این کار می پردازند: یک کمپ مجلل تا ۱۰۰۰۰۰ دلار هزینه داشت قبل از اینکه Burning Man آن را خاموش کند، برای اقامت، سرآشپز خصوصی شامل می شود.

هزینه های کوچکتر و اختیاری می تواند اضافه شود

بلک راک سیتی، شهر موقتی که سالی یک‌بار ساخته می‌شود، بسیار بزرگ است و پیاده‌روی آن مدتی طول می‌کشد – بنابراین بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند دوچرخه‌ای را برای رفت و آمد بیاورند یا کرایه کنند، زیرا رانندگی در پلایا به جز هنگام رسیدن یا خروج ممنوع است. جشنواره. فروشگاه های دوچرخه مورد تایید Burning Man اجاره از ۸۰ تا ۱۲۵ دلار و بالاتر را در طول مدت جشنواره ارائه دهید.

سپس، مد آزادانه Burning Man نیز وجود دارد. یکی دیگر از اصول اصلی جشنواره ابراز وجود است و شرکت کنندگان با لباس ها و لباس های پر زرق و برق شناخته می شوند و افرادی که لباس های استیمپانک یا علمی تخیلی به تن می کنند. این کاملا اختیاری است و همیشه می‌توانید چیزی منحصر به فرد از آنچه قبلاً دارید بسازید، اما اگر از ابتدا شروع می‌کنید یا لباس مفصل‌تری می‌خواهید، هزینه دیگری است که باید در نظر بگیرید.

یک شرکت کننده مرد سوخته با یک شنل قرمز، عینک آفتابی و کلاه ایمنی شاخدار در مقابل ده ها دوچرخه در ساحل.

یک شرکت کننده مرد سوخته و لباس آنها در مقابل ده ها دوچرخه در ساحل.

آلی وایزمن / بیزینس اینسایدر



اجباری نیست، اما از آنجایی که هدیه دادن یکی از آنهاست ۱۰ اصل اصلی انسان سوزاندنمعمول است که شرکت کنندگان هدایایی را نیز در معادلات بودجه خود لحاظ کنند تا با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

تبلیغات

تبلیغات

همه را اضافه کنید، Burning Man می تواند به راحتی حداقل ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار به شما بازگرداند، مگر اینکه واقعاً خلاق باشید و راهی برای کاهش سکه ها و کارپول پیدا کرده باشید – و حتی در این صورت به صدها دلار بالا نگاه می کنید.

بیایید امیدوار باشیم که Burners در سال آینده پول خود را بیشتر از آن دریافت کند یک گودال گلی غول پیکر.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

تبلیغات

نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/costs-tickets-budgeting-for-burning-man

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *