Call of Duty برای اولین بار از سال ۲۰۰۹ در صدر جدول فروش سالانه قرار نگرفت

درست مانند مرگ و مالیات، شما معمولاً می توانید به یک بازی Call of Duty تکیه کنید تا هر سال در جدول فروش بالاتر باشید. ورودی های مختلف در فرنچایز شبیه سازی جنگ اکتیویژن عمدتاً همین کار را انجام داده اند و به سال ۲۰۰۹ باز می گردند. امسال کمی متفاوت است. Call of Duty: Modern Warfare III به رتبه دوم سقوط کرده است، همانطور که توسط گزارش شده است شرکت تحقیقات رسانه ای Circana

با توجه به لیست، میراث هاگوارتز در سال ۲۰۲۳ در صدر جدول قرار گرفت، فروش حدود ۲۲ میلیون نسخه این علی‌رغم جنجال‌های نه چندان بی‌اهمیتی است که بازی ایجاد کرد، هم به دلیل ارتباط آن با خالق فرنچایز، جی‌کی رولینگ – که از موقعیت مشهور خود برای حمایت از دیدگاه‌های ضد ترنس استفاده کرده است – و هم در درون خود بازی که برخی (اما نه همه) به عنوان طراحی از کاریکاتورهای یهودی ستیز. با این حال، طرفداران چندین دهه منتظر یک بازی AAA با کیفیت بالا بودند که در مدرسه جادوگری تنظیم شده بود میراث هاگوارتز به وعده عمل کرد یک عنوان واقعی هری پاتر جهان باز. فروش به وضوح منعکس کننده آن است.

در واقع وجود داشته است فقط دو مورد دیگر که در آن Call of Duty از رتبه اول شکست خورد. آن سالها بود که Grand Theft Auto V (2013) و Red Dead Redemption 2 (2018) منتشر شدند. هر دو عنوان Rockstar پس از عرضه کاملاً بر گفتگو مسلط شدند و به سنگ محک فرهنگی واقعی تبدیل شدند. میراث هاگوارتز، اگرچه بسیار خوب است، اما به آن سطح از وزوز نزدیک نشده است، بنابراین شاید این داده ها نشان می دهد که بازیکنان بالاخره از Call of Duty خسته شده اند، یا شاید فقط همین باشد. جنگ مدرن III ورودی خاصی الهام بخش نبود.

فیل به اندازه Hyrule نیز در اتاق وجود دارد. لیست Circana قرار می دهد The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به‌عنوان پنجمین فروشنده برتر سال ۲۰۲۳، اما نینتندو شماره‌های eShop خود را نزدیک به جلیقه نگه می‌دارد، بنابراین فهرست فقط شامل داده‌های فروش دیجیتال تا سپتامبر است. به عبارت دیگر، حدود چهار ماه از اطلاعات فروش در اینجا وجود ندارد، که تا زمانی که شرکت اطلاعات درآمد سه ماهه را در پایان ماه منتشر نکند، به آنها دست نخواهیم داد.

ممکن است که اشک پادشاهی هنگامی که همه چیز گفته شود و انجام شود در صدر قرار می گیرد: ارقام فروش آن (۱۹٫۵ میلیون نسخه) یک تنها ۲٫۵ میلیون واحد فاصله دارد از سقوط میراث هاگوارتز، و آن بدون چهار ماه فروش که شامل فصل تعطیلات می شود.

Call of Duty برای اولین بار از سال ۲۰۰۹ در صدر جدول فروش سالانه قرار نگرفت
در حدود

سایر فروشندگان برتر عبارتند از Madden NFL 24 در شماره سه و Marvel’s Spider-Man 2 در شماره چهار جالب است که سال ۲۰۲۲ است Call of Duty: Modern Warfare 2 در واقع رتبه هفت را گرفت. در نهایت، این بازی وجود دارد که برای همیشه و همیشه تا زمان مرگ گرما در جهان به فروش خواهد رسید. Mario Kart 8 در رتبه ۱۹ قرار گرفت، اما از سپتامبر به بعد نیز بدون داده های دیجیتالی.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/call-of-duty-didnt-top-the-yearly-sales-charts-for-one-of-the-first-times- since-2009 منتشر شد. -۱۹۱۶۴۱۲۳۲٫html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/call-of-duty-didnt-top-the-yearly-sales-charts-for-one-of-the-first-times-since-2009-191641232.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *