Call of Duty: Warzone اکنون چترهای کلاهبرداران را برمی‌دارد تا آن‌ها به هم بریزند.

توسعه دهندگان Call of Duty همیشه در تلاش هستند تا یک قدم جلوتر از متقلبان باشند تا از این تجربه برای همه ما بازیکنان معمولی غیر تند تند محافظت کنند. آخرین اقدام آنها برای جلوگیری از تقلب ممکن است خنده دارترین حرکت باشد. توسعه دهندگان اعلام کرده اند هنگامی که یک متقلب مستقر می شود، سیستم گهگاه چتر نجات آنها را غیرفعال می کند و آنها را به زمین می فرستد تا زمانی که به خوبی به زمین بروند.

این برای جلب توجه هرچه بیشتر به متقلب طراحی شده است، به طوری که برنامه نویسان می گویند که “فوراً آشکار” خواهد بود که چه کسی سعی در بازی با سیستم دارد، زیرا کسی که به سرعت از آسمان پایین می آید به سختی از دست می رود. در گذشته، آنها به صورت خصوصی با این کلاهبرداران رفتار می کردند، آنها را در بازی برای جمع آوری داده ها نگه می داشتند یا به سادگی ناپدید می کردند، از جمله روش های دیگری که در زیر شرح داده شده است. توسعه دهندگان می گویند که این ابزار جدید به سادگی “سرگرم کننده” است.

این سیستم حتی مجبور نیست بازیکن را قبل از استقرار به عنوان یک متقلب علامت گذاری کند. اگر به محض رسیدن به زمین گیر بیفتند، نرم افزار پرش بعدی را برای ایجاد همان جلوه سرعت می بخشد. به عنوان مثال، یک پرش خرگوش ساده به یک قطره ۱۰۰۰۰ فوتی تبدیل می شود تا “آنها را فوراً بیرون بیاورد”. مانند همه اقدامات ضد تقلب، Splat به طور تصادفی برای بازیکنان عادی روشن نمی شود و با گزارش بازیکن دیگر فعال نمی شود. الگوریتم های یادگیری ماشینی باید رفتار سایه تایید شده را شناسایی کنند تا وارد عمل شود.

برنامه نویسان می گویند که این تازه شروع کار است، زیرا آنها “ترفندهای جدید زیادی” ایجاد کرده اند که در آینده مورد بحث قرار خواهند گرفت. برای این منظور، Splat تنها آخرین اقدام ضد تقلب است. در گذشته، متقلبان یا سیستم تا آنها را گیج کند. وقتی همه چیز شکست خورد، بازی باید دید که آیا به تازگی منتشر شده است یا خیر Call of Duty: Modern Warfare III به این سیستم جدید Splat دسترسی خواهد داشت.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/call-of-duty-warzone-will-now-snip-the-parachutes-of-cheaters-so-they-splat-181509485.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/call-of-duty-warzone-will-now-snip-the-parachutes-of-cheaters-so-they-splat-181509485.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *