Call of Duty: Warzone تا بهار ۲۰۲۴ برای موبایل عرضه نخواهد شد

زمانی که Activision اعلام کرد Call of Duty: Warzone Mobile در سال ۲۰۲۲، سازنده گفت که قصد دارد این بازی را در سال جاری و اندکی پس از آن منتشر کند Call of Duty: Modern Warfare II در دسترس قرار گرفت. اکنون اکتیویژن تریلری از عنوان موبایل منتشر کرده است افشا که در عوض در بهار ۲۰۲۴ منتشر می شود. هنوز تاریخ راه اندازی مشخصی ندارد، اما علاقه مندان می توانند از قبل از Google Play یا اپ استور پیش خرید کنند.

Warzone Mobile یک تجربه بتل رویال است که حداکثر ۱۲۰ بازیکن را در یک نقشه قرار می دهد. اپراتورها، سلاح‌ها، مکان‌ها و مبارزات مسابقه‌ها قرار است برای فعلی آشنا باشند منطقه جنگی طرفداران همچنین یک Battle Pass و همچنین ویژگی های متقاطع را با آن به اشتراک خواهد گذاشت Modern Warfare II و Warzone 2.0. در حالی که این بازی تا سال ۲۰۲۴ به طور گسترده در دسترس نخواهد بود، طرفداران در استرالیا، شیلی، نروژ و سوئد از اوایل سال جاری می توانند آن را بازی کنند. این "انتشار محدود" نسخه به Activision راهی می‌دهد تا بازی را با مخاطبان بیشتری نسبت به آلفای بسته خود آزمایش کند، بنابراین می‌تواند باگ‌های بیشتر، مسابقات تست استرس را پیدا و برطرف کند و تا حد امکان بازخورد در مورد گیم‌پلی و عناصر مختلف عنوان جمع‌آوری کند.

علاوه بر اعلام یک پنجره تاریخ انتشار جدید برای Warzone Mobileاکتیویژن همچنین فاش کرده است که این بازی از روز اول با دسترسی به Rebirth Island همراه خواهد بود. نقشه حالت Resurgence مورد علاقه طرفداران برای اولین بار روی موبایل عرضه خواهد شد و ظاهراً همینطور بوده است "با زحمت و خاص ساخته شده است" برای این بازی

در مورد کسانی که منتظرند جنگ مدرن IIIنرم افزار Raven در رویداد COD Next تایید کرده است که بازیکنان می توانند در بازی لغو کنسل کنند – مکانیکی که به طور قابل توجهی در آن حضور نداشت. Modern Warfare II. البته توجه داشته باشید که در حالی که مکانیک در حال بازگشت است، دیگر تاکتیکال اسپرینت را بازنشانی نمی کند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/call-of-duty-warzone-wont-come-to-mobile-until-spring-2024-092513290.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/call-of-duty-warzone-wont-come-to-mobile-until-spring-2024-092513290.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *