Call of Duty: Warzone Mobile: این سری از انتقال بین پلتفرم‌ها جان سالم به در می‌برد

اوه، و ما به منطقه داغ، و با یک تلفن داغ. برف روی زمین در وردانسک باریده است، اما پس از پنج دقیقه پخش نسخه موبایل Call of Duty Warzone امروز صبح، آیفون ۱۱ پیر من به طرز دلپذیری گرم می‌شد. Warzone یک هیولا در تلفن‌ها است، در واقع: حتی قبل از شروع بازی، یک نوع بتل رویال وجود داشت که من برنامه‌ها را برای آزاد کردن فضا حذف کردم. سپس دانلود کنید. سپس EULA های مختلف و آن همه جاز.

اما آنجا که مهم است، جانور است. این Warzone در تلفن‌ها است، و من فکر می‌کنم احتمالاً نسخه بسیار مناسبی از آن مفهوم است. شما می توانید بسیاری از اقدامات را خودکار کنید و اندازه عناصر HUD را تغییر دهید، و در عرض چند ثانیه پس از بارگذاری، من وارد ماموریت های آموزشی خود شدم، به “شست چپ برای حرکت و راست برای هدف” و انتخاب بین شلیک خودکار، که ضربه می زند، قرار گرفتم. مودبانه هنگامی که روی یک هدف شناور هستید و شلیک دستی. (من خودکار را به این دلیل انتخاب کردم که سنم بالاست، و وقتی نوبت به شروع تیراندازی می‌رسد، خوب است. من گمان می‌کنم که حرفه‌ای‌ها همگی دستی را انتخاب می‌کنند.) با دکمه‌های نشانه‌گیری، پریدن و خمیده بودم، و سپس به AO رفتم.

از نظر گرافیکی خیلی خوبه! من واقعا COD را به عنوان یک بازی که در آن جزئیات دقیق محیط واقعا مهم است، نمی بینم. مهم تر است که همه چیز در یک کلیپ حرکت کند، همانطور که Warzone در تلفن های همراه انجام می دهد. فاصله قرعه کشی سخاوتمندانه است و در حالی که من نگران مشکلات دید با مشاهده دشمنان در افق در چنین صفحه نمایش کوچکی بودم، تا کنون خوب بوده ام، حتی با چشمان ۴۵ ساله ام. همه چیز به همان اندازه که شما انتظار دارید شارژ باتری است، اما همچنین به خوبی احساس می کند که Warzone مناسب است. صفحات راه اندازی مجموعه ای از Battle Passes هستند (اتفاقاً هزینه Pass 1100 CP است که با پاداش فعلی ۱۰ درصد در فروشگاه، به ۸٫۳۹ پوند ترجمه می شود)، اطلاعیه های رویداد و فروش فلش، و حالت اصلی به ۱۲۰ بازیکن ارائه می دهد – اگرچه با توجه به تعداد افرادی که من واقعاً تا به حال توانسته ام بکشم، گمان می کنم که تعداد زیادی ربات در مورد آنها ضربه می زنند.


Call of Duty: Warzone Mobile: این سری از انتقال بین پلتفرم‌ها جان سالم به در می‌بردCall of Duty: Warzone Mobile | تریلر راه اندازی


تریلر معرفی COD: Warzone Mobile.

و در واقع، آیا آن Warzone استاندارد ۱۲۰ نفره در واقع حالت اصلی است؟ من خیلی بیشتر به سمت Mobile Royale کشیده شده ام. ۷۸ بازیکن، گروه های ۱ تا ۳ بازیکن، و زمان بازی بسیار سریع تر، با ابر گاز سریع تر حرکت می کند و طولانی ترین بازی ها حدود ۱۰ دقیقه طول می کشد. این سریع و سرگرم کننده است و هنوز هم مانند Warzone است، درست تا زمان راه اندازی پس از مرگ به گولاگ، جایی که قطعاً نمی خواهید کنترل های آتش خودکار انتخاب شوند.

در واقع به طرز شگفت آوری به سرعت مستقر شدم. من به طور کلی در Warzone بد هستم، و می توانم گزارش کنم که در تلفن های همراه نیز به همین شکل بد بودم. پس از چند مرگ سریع، متوجه شدم که باید به تاکتیک قدیمی خود بازگردم، مخفی شدن در گاراژها و شکم خالی هواپیماها، و سپس خزیدن به بیرون تنها زمانی که ابر در حال حرکت بود. این سرعت موبایل رویال است که به طرز شگفت‌انگیزی پرتنش و تند است. گرفتن قطره بر روی یک نفر هنوز هم احساس خوبی دارد، کسی که قطره را روی شما می‌اندازد، اگر به بازی‌های بتل رویال آهسته‌تر عادت کرده‌اید، همچنان به طرز شگفت‌آوری سریع احساس می‌کند. اگر COD Warzone بازی من بود، می‌توانستم تصور کنم که از اجرای این بازی در اتوبوس و در رختخواب تا دیر وقت شب بسیار خوشحال باشم.

یکی از چیزهایی که من یواشکی فکر کرده بودم این بود که آیا تغییر به سمت تلفن‌ها به بازیکنی قدیمی‌تر و کندتر مثل من فرصت بیشتری می‌دهد یا خیر. من می گویم بله و نه. در روزهای اولیه Warzone بر روی موبایل، مطمئناً بازیکنان زیادی مانند من وجود دارند که به آرامی با اصول اولیه آشنا می شوند، کندتر حرکت می کنند، آهسته تر هدف می گیرند، آهسته تر فکر می کنند، کندتر تیراندازی می کنند. اما وقتی می میرم – جایی در حدود ۳۰ تا ۲۰ بازیکن باقیمانده – دیدن این که بازیکنان واقعاً بزرگ چقدر سریع و قاطع هستند بسیار متواضع است. یا اگر انتظارش را نداشتم تواضع بود. سرعت آن مغز و انگشتان! دیدنش واقعا زیباست

بنابراین Warzone است، و روی تلفن‌ها وجود دارد، و هشدارهایی که شما انتظار دارید وجود دارد، و مراقبت و توجهی که من امیدوار بودم نیز وجود دارد. این من را به یاد روزهایی می اندازد که در آن Fortnite در iOS کار می کرد، در واقع: اینجا یک بازی آشنا است که به آرامی به خطر افتاده است، اما با شما در رفت و آمدتان. و حداقل یک امتیاز اضافی این است که وقتی بازی شروع به پخت و پز می کند، در زمستان نیازی به دستکش نخواهید داشت.


منبع: https://www.eurogamer.net/call-of-duty-warzone-mobile-the-series-survives-the-transition-between-platforms?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *