Capture One در ۳۰ ژانویه از سطح رایگان نرم افزار ویرایش عکس خود حذف می کند

مجموعه نرم‌افزار ویرایش عکس Capture One به سطح رایگان Express پایان می‌دهد که از ۳۰ ژانویه اجرایی می‌شود. به طور کامل پرداخت برای بازی، با تعدادی از سطوح حرفه ای برای انتخاب خواهد بود. این شرکت می گوید که پایان دادن به سطح رایگان برای «تمرکز بر محصولات اصلی ما» ضروری بود.

پس از ۳۰ ژانویه، نمی‌توانید Express را از وب‌سایت دانلود یا استفاده کنید و کلیدهای مجوز منقضی می‌شوند. به‌علاوه، هر تصویر و ویرایش ذخیره‌شده به روش dodo انجام می‌شود، بنابراین وارد آن شوید و قبل از ماه آینده کار را تمام کنید. با این حال، می‌توانید به سرعت تصاویر و ویرایش‌ها را از Express به Pro منتقل کنید، این کاری است که Capture One بسیار دوست دارد انجام دهید.

در این راستا ۲۴ تا ۳۴ دلار در هر ماه، بسته به اینکه یک کلاینت دسکتاپ یا یک بسته ترکیبی را انتخاب کنید که یک برنامه گوشی هوشمند اضافه می کند. شما همچنین می توانید کلاینت دسکتاپ را با قیمت ۳۰۰ دلار به طور کامل خریداری کنید، اما هیچ به روز رسانی یا دسترسی به برنامه گوشی هوشمند نخواهید داشت. یک دوره آزمایشی رایگان ۳۰ روزه برای کسانی که در حصار هستند وجود دارد.

Capture One به ابزاری حیاتی برای عکاسان دیجیتال تبدیل شده است، زیرا به شما امکان می دهد یک دوربین خارجی را متصل کنید و تصاویر را مستقیماً به نرم افزار یا برنامه دسکتاپ بگیرید. این الگوریتم به‌طور خودکار ویرایش‌ها را با ورود عکس‌ها اعمال می‌کند. Capture One با بیش از ۵۰۰ دوربین، از جمله مدل‌های Canon، Sony، Nikon، Fujifilm، Leicia و Sigma و سایرین کار می‌کند.

این نرم افزار همچنین وظایف تبدیل RAW، پردازش رنگ و ویرایش کلی را انجام می دهد. درست مثل لایت روم. حتی می توانید پیوند زنده عکسبرداری را با همکاران خود به اشتراک بگذارید تا امکان همکاری سریع و کارآمد فراهم شود. این نرم افزار ویرایش عکس جدی است که در درجه اول برای حرفه ای ها یا کسانی که در این حرفه جدی هستند ساخته شده است. با این حال، دیدن این که نسخه رایگان به سمت آن غروب تصحیح شده با رنگ حرکت می کند، غم انگیز است. اگر هزینه نسخه Pro شما را متزلزل کرده است، برنامه آیفون به خودی خود هر ماه ۵ دلار هزینه دارد.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/capture-one-is-axing-the-free-tier-of-its-photo-editing-software-on-january-30-162035781.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/capture-one-is-axing-the-free-tier-of-its-photo-editing-software-on-january-30-162035781.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *