Castles of Sins, Arizona Sunshine 2 – PlayStation.Blog

چند ماه گزیده ای برای PS VR2 بود. ما در ماجراجویی معمایی جذاب به دوردست‌های فضا پرت شده‌ایم ماده قرمزدنیای علمی تخیلی هیجان انگیز را کشف کرد سفر به بنیادبا هم متحد شدند تا ترس ها را به تصویر بکشند Ghostbusters: Rise of the Ghost Lordحل یک معمای ماوراء طبیعی در هفتمین مهمان VRبا هیولاها به صورت سرکش مبارزه کرد سرزمین های مه آلود و تبدیل به موجودی شب شد خون آشام: بالماسکه – عدالت.

و در هفته‌های آینده، هیجان‌های ترسناک، بقای وحشتناک، بلاک‌باسترهای اکشن و سیم‌های دنج در انتظار شما هستند. در زیر خلاصه‌ای از بازی‌های PS VR2 را خواهید دید که به زودی عرضه می‌شوند و توسط توسعه‌دهندگان آن‌ها معرفی شده‌اند. و با عناوین دیگری مانند در میان VR ایالات متحده ، سرگردان: تکه های سرنوشت و مانکن در افق، چیزهای بیشتری در آینده وجود دارد.

آراشی: قلعه های گناهان | تاریخ انتشار: ۵ دسامبر

“در Arashi: Castles of Sin – Final Cut، بازیکنان به عنوان قاتل کنشیرو، آخرین عضو بازمانده خانه آراشی، به فانتزی شینوبی نهایی منتقل می شوند. با استفاده از ترکیبی از مهارت های سامورایی و حملات یواشکی، همراه با همبازی سگ خود، هارو، بازیکنان این کار را انجام خواهند داد. انتقام خود را با شکست دادن Six Oni که خانه آنها را ویران کرده بودند، بگیرند. قابلیت های بهبود یافته PSVR2 نه تنها باعث شده است که گیم پلی مخفی کاری برای بازیکنان در تمام سطوح مهارت سرگرم کننده باشد، بلکه از آن برای ایجاد زرادخانه گسترده ای از سلاح های غوطه ور مانند استفاده کرده ایم. تفنگ، غذای مسموم، تپانچه، مین، تیر و شمشیر.

– تام دویل، یکی از بنیانگذاران Endeavor One, Inc.

آریزونا سان شاین ۲ | تاریخ انتشار: ۷ دسامبر

“برای کشتار زامبی‌ها در سطح بعدی آماده شوید: Arizona Sunshine 2 در ۷ دسامبر به پلی‌استیشن VR2 می‌آید. Vertigo Games با دنباله نسل بعدی بازی تیرانداز زامبی‌های واقعیت مجازی، مملو از گیم‌پلی واقعیت مجازی آدرنالین و یک بازی کاملاً… کمپین داستانی جدید ترن هوایی. بهترین بخش؟ شما نه تنها همراه سگ دوستانه خود بادی یا فرد (یادداشت سردبیر: زامبی ها) را خواهید داشت که با آنها بازی کنید – حالت Co-op باعث بازگشت آن می شود.”

-نیک ویتسل، طراح بازی، بازی های سرگیجه

حالت واقعیت مجازی Resident Evil 4 | تاریخ انتشار: ۸ دسامبر

همان تیم توسعه‌دهنده‌ای که تجربه‌های کامل و باورنکردنی واقعیت مجازی از Resident Evil 7 biohazard و Resident Evil Village را برای شما به ارمغان آورد، برای ایجاد یک حالت واقعیت مجازی واقعاً همه‌جانبه برای Resident Evil 4 با استفاده از آخرین فناوری تلاش کرده‌اند. Resident Evil 4 VR Mode به عنوان موجود است. یک DLC رایگان برای دارندگان بازی. تمام سلاح های داستان اصلی با جزئیات باورنکردنی و با کنترل های بصری نمایش داده شده اند تا اطمینان حاصل شود که شما همیشه غوطه ور می شوید. علاوه بر این کنترل ها، کنترلرهای PS VR2 Sense بازخورد لمسی را ارائه می دهند. برای هر سلاح، خواه یک تفنگ دستی، مسلسل، تفنگ یا حتی چاقوی رزمی، احساسی منحصر به فرد دارد. در ترکیب با احساس بصری هدف گیری و تیراندازی در VR، تجربه نبرد فراتر از همیشه است. علاوه بر تصاویر VR خیره کننده، سه بعدی صدا غوطه ور شدن شما را حتی بیشتر می کند و به شما این احساس را می دهد که گویی دقیقاً در بازی هستید.”

– ماساتو کومازاوا، سازنده تبلیغات، Capcom

Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2 | تاریخ انتشار: ۱۴ دسامبر

“Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2 آخرین قسمت از مجموعه ترسناک نمادین است که بازیکنان را مانند قبل در قابلیت های خیره کننده PlayStation VR2 غرق می کند. Help Wanted 2 بازیکن را وارد ده ها شغل شدید و وحشتناک ارائه شده توسط Fazbear Entertainment می کند. برای اینکه بفهمید کدام قسمت از خانواده Fazbear برای آنها مناسب تر است. چه تهیه غذا برای مهمانان، درخشش ستاره های انیماترونیک، رفع مشکلات فنی جاذبه ها، انجام کمک های اولیه در مواقع اضطراری، یا مدیریت غرفه دی جی، دراز مدت وجود دارد. مسیر شغلی برای همه کسانی که علاقه دارند! هسته اصلی بازی به گونه ای طراحی شده است که از طریق چالش های تصادفی و پویا قابل پخش مجدد باشد – ادامه دهید یا با خاتمه روبرو شوید.”

– ری مک کافری، تهیه کننده اجرایی، استودیو پشم فولادی

قطار اسباب بازی | تاریخ انتشار: ۱۶ ژانویه

“احساس نیاز به استراحت، استراحت و غوطه ور شدن در دنیایی دنج و دلپذیر هستید؟ به قطار اسباب بازی نگاه نکنید!

اجازه دهید خلاقیت خود را رها کنید، همانطور که مسیر را پشت سر هم قرار می دهید و نمای راه آهن منحصر به فرد خود را ایجاد می کنید. یک کاتالوگ جادویی بگیرید و به Railies کوچک کمک کنید تا مکان‌های ملاقات مختلف بسازند و آنها را به هم نزدیک‌تر کنند. عملکرد بی‌نظیر PS VR2 به شما این امکان را می‌دهد که تمام جزئیات واضح این دنیای کوچک را ببینید و به لطف محرک‌های تطبیقی ​​آن را واقعاً احساس کنید. خانواده‌گراترین دستگاه واقعیت مجازی است که به شما امکان می‌دهد به راحتی همراه با عزیزانتان سوار شوید.»

– سزاری اسکوروپکا، مدیر عامل، چیزی تصادفی

Bulletstorm VR | تاریخ انتشار: ۸ فوریه

“در Bulletstorm VR، زمانی که شما و تیمتان در سیاره استراحتگاه متروک Stygia می جنگند، سفری پرخشونت برای بقا و انتقام را آغاز خواهید کرد. از زمانی که ما با PS VR2 کار کرده ایم، فرستادن ماهرانه حریفان به فراموشی هرگز احساس بهتری نداشته است. ماشه‌های تطبیقی ​​کنترل‌کننده حس. ما مطمئن شده‌ایم که هر سلاح در دستان شما کمی متفاوت خواهد بود: هنگامی که گلوله‌ها را بی‌مشخص می‌بارید، سرعت تیراندازی دیوانه‌وار Chaingun را احساس خواهید کرد. عدم مقاومت می‌تواند به این معنی باشد که شما باید برای یک گلوله ببارید. مجدداً بارگیری کنید یا به کمی زمان بیشتری نیاز دارید تا قفل هدف را برای آن هدشات ویرانگر تک تیرانداز. به لطف این ویژگی های پیشگامانه PS VR2، احساس می کنید کاملاً در گرمای عمل غوطه ور هستید. این بار وقتی در Stygia سقوط می کنید، شما نبردی هیجان‌انگیز و تپش‌آمیز را احساس خواهید کرد که هرگز قبل از آن نبوده است – به‌ویژه زمانی که ارتعاشات یک انفجار بزرگ را احساس می‌کنید.

– اشلی نیکولت، مدیر انجمن اصلی، مردم می توانند پرواز کنند


Castles of Sins, Arizona Sunshine 2 – PlayStation.Blog

Border Bots VR | تاریخ انتشار: ۸ فوریه

“Border Bots VR یک شبیه‌سازی پازلی سبک است که در زمینی آینده که در آن هوش مصنوعی کنترل می‌شود. شما به عنوان یک عامل مرزی انسانی، نقش جدیدی را به عنوان اپراتور غرفه در مرز مسافرتی هوش مصنوعی آغاز می‌کنید که در آن با یک بازیگر رنگارنگ تعامل دارید. روبات‌ها. با بهره‌گیری از بازخورد لمسی PS VR2 و محرک‌های تطبیقی، غوطه‌ور شدن را در حین انجام بازرسی‌ها، ریشه‌کن کردن کالاهای قاچاق، و تسلط بر طیف گسترده‌ای از ابزارها احساس کنید. این مسابقه‌ای آشوب‌آمیز در برابر زمان برای حفظ نظم در دنیایی است که در لبه‌ها قرار دارد. از شورش روباتیک. آینده در دستان شماست!”

– استیون کرافت، مدیر عامل شرکت vTime Games

درباره PS VR2 بیشتر بدانید اینجا، همچنین طیف تجربیات آن. شما همچنین می توانید در مورد فناوری پشت PS VR2 و نحوه ایجاد آن در این مقاله PS Blog.


منبع: https://blog.playstation.com/2023/12/04/out-this-month-on-ps-vr2-resident-evil-4-vr-mode-five-nights-at-freddys-help-wanted-2-arashi-castles-of-sins-arizona-sunshine-2/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *