Cataclismo بازی دیوارهای قلعه و اشتباهات وحشتناک است

Cataclismo بازی جدید Digital Sun است، تیمی که در پشت Moonlighter قرار دارد، بنابراین من از همان لحظه شروع به کار منتظر پیچش بودم. Moonlighter یک خزنده سیاه چال مستقیم است، تا زمانی که با تمام غارت خود از سیاهچال بیرون خزیده اید و باید با دشمنی بسیار وحشتناک تر از هر هیولایی که در اعماق با آن روبرو شده اید روبرو شوید: عرضه و تقاضا. در آن زمان Moonlighter یک خزنده سیاهچال بود و همچنین یک بازی در مورد انبار کردن یک مغازه و کسب سود بود. برای یافتن سهام، زندگی خود را به خطر بیندازید و سپس به سطح برگردید و سعی کنید قیمت مناسبی برای آن پیدا کنید. وحشت!

پس پیچ و تاب Cataclismo چیست؟ دمو اخیر من در جنگلی تاریک پاییزی شروع شد. من یک کماندار را کنترل می‌کنم، کلیک می‌کنم تا آن‌ها را در مسیرهای جنگلی بین درختان طیفی، برنزی و پرتگاه‌های تاریک حرکت دهم که باعث می‌شود کل چیز بسیار تنگ‌هراسی باشد. آیا این یک RPG اکشن است؟ نه. قد و مسافت وارد بازی می شوند زیرا ما از حمله وحشت های مرموز جلوگیری می کنیم که همه شبیه بوقلمون های کنده شده اما نپخته هستند. اوه، این یک RTS است!

و هست. اما پس از آن به یک پاکسازی می رسیم که پل شکسته ای دارد و راهی برای عبور از آن وجود ندارد. پیچ و تاب اینجاست! این یک RTS است که می توانید در آن بسازید. این یک RTS است که در واقع باید در آن بسازید. خیلی زود پل را با قطعات چوبی تعمیر می کنم و مطمئن می شوم که هر قطعه ای که قرار می دهم پشتیبانی و ایمن باشد. در ادامه راه پله ای می گیرم که نیاز به تعمیر با سنگ دارد، بنابراین با چوب ارزان، شل و ول و سنگ سنگین و قابل اعتمادتر سروکار دارم. بعد یک قلعه مناسب می آید که از قبل ساخته شده است، و شب در حال فروپاشی است، بنابراین من سربازانم را می گذارم و از انبوهی از آن دشمنان ترک دفع می کنم. این دفاع از برج است! دیگه بس کن


Cataclismo بازی دیوارهای قلعه و اشتباهات وحشتناک استتریلر Cataclismo: Gameplay Reveal | بازی های فروتن


تریلر Cataclysmo.

اما Cataclysmo در حال حاضر آن را متوقف نمی کند. برای چند ساعت بعد، من در میانه یک بازی بودم که همچنان در حال گسترش است، اما از سیستم ساختمان خود سرنخ می گیرد و تضمین می کند که تنها زمانی یک قطعه جدید، یک ایده جدید را ارائه می دهد، که قطعات قدیمی به درستی پشتیبانی شوند. بنابراین این یک بازی است که در آن پایگاه خود را می‌سازید و از آن دفاع می‌کنید، با دیوارها و ملوان‌ها برای کمک به کمانداران و بنرها برای تقویت حملات شما – یا این دفاع شما بود؟ این همه عالی است، اما شما به چوب نیاز دارید، بنابراین به کارخانه های چوب بری نیاز خواهید داشت. شما به کارگران نیاز خواهید داشت، بنابراین آنها به خانه نیاز خواهند داشت. شما به سنگ نیاز دارید، اما نقطه معدن خارج از کمپ شما است، بنابراین باید با قرار دادن مشعل، منطقه نفوذ خود را افزایش دهید.

سپس باید در واقع یک معدن معدن قرار دهید و مطمئن شوید که مسیرهای روشنی برای همه کارگران شما وجود دارد. سپس باید هوا را فیلتر کنید، زیرا وحشت هایی که به شما حمله می کنند عوامل مه وحشتناکی هستند که فرود آمده است. سپس باید به دیوارها فکر کنید زیرا شب فرا می رسد و دوباره آن بوقلمون ها آمده اند.


پایه در مرکز یک اردوگاه در Cataclismo - یک ساختمان سنگی با یک گوی مروارید در بالای آن وجود دارد.


من سعی کردم از چوب برای تکمیل یک پل سنگی روی یک دره مه آلود در این عکس از Cataclismo استفاده کنم.  درختان پاییزی دور تا دور خودنمایی می کنند.

تحول ناگهانی. | اعتبار تصویر: خورشید دیجیتال

فکر کنید، این تنها آغاز است، زیرا بوقلمون های جسور به زودی احتمالاً در طول روز سورتی پروازهای کوچکی را انجام می دهند، که به معنی پادگان ها و ارتش ها و نیروهای جدید و به بعد و به بیرون است. همه چیزهای درخشان اما به نظر من، کلید دو چیز است: چیزهای ساده بسیار رضایت بخش هستند، و شما هرگز از فاجعه دور نیستید.

چیزهای کوچک: قرار دادن بلوک ها بسیار سرگرم کننده است، و همچنین انجام آن بسیار آسان است، همانطور که از منوها انتخاب می کنید و قطعه به قطعه می سازید. به راحتی می توانید ببینید که کجا می توانید چیزها را قرار دهید و در کجا نمی توانید، و همچنین زمینه ای برای خلاقیت و انتخاب های جالب وجود دارد. دیوارهای بلند دیوارهای محکمی هستند، اما اگر آجر کم باشد چه؟ چگونه می توانید دیوارهای کم ارتفاع را شانس بیشتری داشته باشید؟ و آنها و نیروهای خود را نسبت به آنها در کجا قرار می دهید؟


سربازان سعی می کنند از یک قلعه در برابر دشمنان بوقلمون مانند در Cataclismo دفاع کنند.


سکانسی از کاتاکلیسمو که قهرمانی را مشرف به جنگلی مه آلود با پرنده ای در کنارشان نشان می دهد.  تصویر در تصویر پرتره ای از سر آنها ارائه می دهد.

تحول ناگهانی. | اعتبار تصویر: خورشید دیجیتال

اینم قسمت دوم شما هرگز از فاجعه دور نیستید. در اوایل، با ساختن دیوارم در جای نامناسب، توانستم یک درگیری ساده را سه برابر هیجان انگیزتر کنم. درست از لورل و هاردی بود. آنجا در شرق بودم که یک دفاع از قلعه واقعاً باشکوه درست می‌کردم، در حالی که در غرب، بوقلمون‌ها در حال خوردن قلعه واقعی من بودند. بعد پله ها! خدایا، من در این بازی پله هایی ساخته ام که هیچ کس نمی تواند از آنها بالا برود، پله هایی که شوخی وحشتناکی با زنده ها است، بر خلاف تصور قد. پله‌هایی با شکاف‌های ناگهانی، ابله‌های چوبی جالب به‌عنوان بنیسترها و پله‌هایی که تصمیم می‌گیرند ناگهان به چپ یا راست بپرند. من چیزهایی را در این بازی چنان ضعیف ساخته ام که هرگز آنها را به انسان دیگری نشان نمی دهم.

اما چیزی که همه چیز را گرد هم می آورد آن بوقلمون هایی است که هر شب حمله می کنند. اوایل امروز نیروهایم را مستقر کردم، دیوارهایم را ساختم و سپس منتظر ماندم. بوق ها زدند. بوقلمون ها حمله کردند. و اینطور نبود که آنقدر خود را به دفاع از من انداختند. در عوض، آنها به طور پیوسته آنها را می خوردند. می‌توانستم ببینم که تک تک بلوک‌ها در هر دیوار هدف قرار می‌گیرند و جای خود را می‌دهند، هر سنگی فرو می‌ریزد و سقوط می‌کند و ناپدید می‌شود. پس این همان Cataclismo است: شما در حال ساختن، گسترش و دفاع از قلعه هایی هستید که اساساً از نان کوتاه ساخته شده اند. فقط از من نپرسید چرا پله ها بیرون است.


منبع: https://www.eurogamer.net/cataclismo-is-a-game-of-castle-walls-and-terrible-mistakes?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *