CD Projekt می گوید که بازی چند نفره برای دنباله Cyberpunk 2077 در نظر گرفته شده است

سی‌دی پراجکت طی به‌روزرسانی برنامه‌های توسعه فعلی این استودیو تأیید کرده است که در حال بررسی عناصر چندنفره برای دنباله Cyberpunk 2077 است – که همچنین شامل این بود که قصد دارد فاز تولید بازی بعدی Witcher را در سال جاری آغاز کند.

این را آدام بادوسکی، مدیر عامل CD Projekt می‌گوید که دنباله‌دار Cyberpunk 2077 – با اسم رمز رسمی Orion – در یک صفحه است. مصاحبه با رویترز. در حالی که Badowski به جز تایید اینکه استودیو آنها را “در نظر گرفته است” درباره عناصر بالقوه چند نفره برای دنباله علمی تخیلی “بحث نمی کند”، اما این یک اعتراف جالب است.

البته CD Projekt برنامه های چند نفره اصلی برای Cyberpunk 2077 اصلی داشت. در ابتدا اعلام شد این امر می تواند مدتی پس از انتشار به بازی چند نفره اضافه شوداما زمانی که سال ۲۰۲۰ فرا رسید، بازی چند نفره Cyberpunk توانسته بود بالن به عنوان مستقل “triple-A” تبدیل شد. در نهایت، آن برنامه های بلندپروازانه بودند به میزان قابل توجهی کاهش یافت سرانجام پس از راه اندازی فاجعه آمیز Cyberpunk به طور کلی در حال سوختن – اما با احساسات بازیکنان در سراسر فرنچایز در حال حاضر به طور قابل توجهی با توجه به سال گذشته بالاتر است توسعه تحسین شده Phantom Libertyقابل توجه است که استودیو می تواند به دنبال احیای جاه طلبی های چندنفره خود برای دومین بار باشد.


Digital Foundry در میزگرد خود به بررسی تصاویری Phantom Liberty می پردازد.

با این حال، با توجه به اینکه دنباله Cyberpunk 2077 CD Projekt که در حال حاضر در “فاز مفهومی” است، طبق گفته بادوفسکی، هیچ چیز مشخص نیست – و به هر حال عمده توجه استودیو به جای دیگری است، زیرا کارهای مقدماتی روی بازی بعدی Witcher ادامه دارد. اکتبر گذشته، CD Projekt تایید شده حدود ۳۳۰ توسعه دهنده با عنوان جدید Witcher – با اسم رمز Polaris – درگیر بودند و Badowski اکنون تکرار کرده است که استودیو “مایل است تا اواسط سال حدود ۴۰۰ نفر روی این پروژه کار کنند”. رویترز خاطرنشان می‌کند که فاز تولید Polaris هنوز شروع نشده است، اما می‌گوید CD Projekt قصد دارد تا امسال شروع شود.

در حالی که بازی بعدی Witcher این استودیو هنوز فاصله زیادی دارد – و یک دنباله Cyberpunk حتی بیشتر از آن – این تنها بازی‌های موجود در فهرست آن نیستند. تیم سی دی پراجکت Molasses Flood در حال حاضر روی یک اسپین آف چند نفره Witcherدر حالی که الف بازسازی Witcher 1 در استودیوی خارجی Fool’s Theory در حال توسعه است. با این حال، هیچ صحبتی در مورد زمان ظهور هر یک از این پروژه ها وجود ندارد.


منبع: https://www.eurogamer.net/multiplayer-being-considered-for-cyperpunk-2077-sequel-says-cd-projekt?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *