CES 2024: Alogic شارژر ۳ در ۱ «Matrix Ultimate» نوآورانه و نمایشگر ۴K 32 اینچی با صفحه نمایش لمسی اختیاری را راه اندازی کرد

در CES 2024 این هفته، شرکت لوازم جانبی منطقی چندین محصول جدید را در دسته‌های نمایشگر و شارژ عرضه می‌کند که هر دو خط دارای ویژگی‌های نوآورانه هستند.

CES 2024: Alogic شارژر ۳ در ۱ «Matrix Ultimate» نوآورانه و نمایشگر ۴K 32 اینچی با صفحه نمایش لمسی اختیاری را راه اندازی کرد
ابتدا، مجموعه جدید Matrix Alogic مجموعه‌ای از شارژرهای بی‌سیم و پاوربانک‌ها مانند Matrix Ultimate را ارائه می‌کند که من فرصت امتحان کردن آنها را داشتم.

این Matrix Ultimate یک پایه تاشو ۳ در ۱ با پاور بانک یکپارچه است. در حالت ایستاده، این یک شارژر نسبتا معمولی ۳ در ۱ است که دارای یک رسمی است MagSafe پد شارژ برای گوشی شما به اضافه یک شارژر Apple Watch در پشت دستگاه و یک نقطه در قسمت پشتی پایه برای AirPods یا دستگاه Qi دیگر.


محل شارژ ایرپاد متأسفانه مغناطیسی نیست، بنابراین باید به صورت دستی اطمینان حاصل کنید که ایرپادهای خود برای شارژ به درستی تراز شده اند، اما به نظر می رسد در محل قرارگیری آن بسیار راحت باشد و با ایرپادهای پشتیبانی شده می توانید از شارژر مغناطیسی اپل واچ روی پایه نیز استفاده کنید.


فراتر از یک شارژر معمولی ۳ در ۱، Matrix Ultimate چند ترفند در آستین خود دارد. اولاً، پد شارژ MagSafe در واقع بخشی از یک پاوربانک ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که به داخل پایه که از تلفن پشتیبانی می‌کند می‌چرخد و برق ثابت را از واحد پایه دریافت می‌کند. حتی در حالت پاوربانک، همچنان از شارژ ۱۵ واتی MagSafe پشتیبانی می کند.

پاوربانک نسبتا جمع و جور است، اما کمی ضخیم‌تر از سایر گزینه‌های ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی موجود در بازار است و تنها قسمت پد MagSafe آن در پشت دستگاه قرار می‌گیرد. آیفون، بنابراین اگر قسمت پایین پاوربانک را به سمت گوشی فشار دهید از روی گوشی جدا می شود. در نتیجه ، این نوع بانک قدرت مغناطیسی نیست که من می خواهم در طول روز به تلفن خود متصل شوم ، اما برای شارژ دوره ای در حالی که در یک مکان ثابت قرار دارد کاملاً خوب خواهد بود.


علاوه بر پاوربانک قابل جابجایی، Matrix Ultimate همچنین دارای یک کیسه شارژ قابل جابجایی اپل واچ است که از طریق USB-C به بدنه پایه متصل می شود. پوک از شارژ سریع اپل واچ پشتیبانی می‌کند و طراحی قابل جابجایی آن به شما انعطاف‌پذیری می‌دهد تا بسته به نیازتان فقط شارژر اپل واچ را با خود ببرید. سپس می توانید آن را مستقیماً به یک آداپتور برق، یک پورت USB رایانه یا حتی درگاه USB-C در پاوربانک Matrix Ultimate وصل کنید تا ساعت خود را دوباره شارژ کنید.


سومین ترفند در آستین Matrix Ultimate این است که همه چیز برای مسافرت جمع می شود و می توان آن را در یک کیف مسافرتی نمدی در کنار کابل USB-C به USB-C ارائه شده و آداپتور برق ۳۰ واتی با شاخک های تاشو در ایالات متحده ذخیره کرد. تا حدودی به دلیل سخت افزار مورد نیاز برای پاوربانک قابل جابجایی، کل چیز کمی بزرگ باقی می ماند، اما همچنان باید به راحتی در اکثر کیف های کامپیوتری، کوله پشتی ها یا چمدان ها قرار گیرد.


Matrix Ultimate عمدتاً از یک پلاستیک سفید مات با یک لولا کرومی براق بین پایه و پایه ساخته شده است، اگرچه این اساساً پنهان است مگر اینکه پایه از پشت مشاهده شود. این است قیمت ۱۶۹٫۹۹ دلار در ایالات متحده و مقادیر تقریباً معادل آن در بریتانیا، اتحادیه اروپا و استرالیا. یک مدل چند کشوری شامل آداپتور ۳۵ وات با دوشاخه برای ایالات متحده، بریتانیا، اتحادیه اروپا و استرالیا ۱۰ دلار بیشتر خواهد بود. فروش سال جدید Alogic در حال حاضر ۲۰٪ از این قیمت ها را با کد کوپن CS20 کاهش می دهد و مدل ایالات متحده را به ۱۳۶٫۰۰ دلار کاهش می دهد.

دوم، این شرکت در حال گسترش خط نمایشگرهای Clarity خود است که شامل سه مدل ۳۲ اینچی می شود. درست مثل با صفحه نمایش ۲۷ اینچی Clarity که سال گذشته عرضه شد، گزینه های ۳۲ اینچی شامل a مدل پایهآ مدل سطح متوسط با یک وب کم موتوری جمع شونده ۸ مگاپیکسلی و یک مدل بالارده با پشتیبانی از وب کم و صفحه لمسی.


هر سه نمایشگر رزولوشن ۴K با فرکانس ۶۰ هرتز ارائه می‌کنند، که همچنان در اندازه‌های دسکتاپ با مقیاس معقول مناسب به نظر می‌رسد، اما کیفیت واقعی رتینا را که در نمایشگرهای با تراکم بالاتر مانند نمایشگرهای ۲۷ اینچی ۵K مشاهده می‌کنید، دریافت نخواهید کرد. بهره مندی از نرخ تازه سازی بالاتر

مدل‌های ۳۲ اینچی همگی تا ۶۵ وات توان عبوری را از طریق USB-C برای شارژ نگه‌داشتن لپ‌تاپ شما فراهم می‌کنند، که برای اکثر کاربران کافی است، اگرچه قدرتمندترین مدل‌های مک‌بوک پرو می‌توانند بیش از آن را تحت بارهای سنگین جذب کنند.

هر سه مدل همچنین دارای یک هاب USB کوچک در پشت نمایشگر با یک جفت پورت USB-A (5 گیگابیت بر ثانیه و ۷٫۵ وات) به‌علاوه یک جک ۳٫۵ میلی‌متری ترکیبی صدا هستند. اگر می خواهید یا نیاز به استفاده از چیزی غیر از USB-C دارید، نمایشگر دارای یک جفت پورت HDMI 2.1 و یک پورت DisplayPort 1.4 نیز می باشد.


پایه موجود در تمام مدل‌های Clarity Max از تنظیمات شیب و ارتفاع و همچنین قابلیت چرخاندن نمایشگر به حالت عمودی پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش را می توان با پایه های VESA 100×100 نیز استفاده کرد.

من فرصت کوتاهی داشتم تا مدل رده بالای Clarity Max Touch را امتحان کنم، و برداشت من بسیار شبیه به مدل ۲۷ اینچی مربوطه است، فقط با نمایشگر بزرگتر. عملکرد صفحه لمسی بر اساس هر برنامه بسیار قابل تنظیم است و سیستم قادر به تشخیص چندین حرکت مختلف است که فوق العاده است.

من هنوز نمی بینم که از قابلیت های صفحه لمسی استفاده کنم (که می توان با انگشتان یا قلم خازنی استفاده کرد، اما نه مداد سیب) به صورت تمام وقت، اما به ویژه در تنظیمات چند مانیتور، به جای حرکت دادن نشانگر ماوس در چندین نمایشگر، می‌توانید به سرعت روی صفحه ضربه بزنید.


وب‌کم جمع‌شونده آرامش خوبی را ارائه می‌دهد، زیرا وقتی آن را کنار بگذارید، می‌توانید مطمئن باشید که از آن برای نظارت مخفیانه شما استفاده نمی‌شود. و با ۸ مگاپیکسل، کیفیت جامد را بهتر از بسیاری دیگر از وب‌کم‌های داخلی موجود در نمایشگرها ارائه می‌کند، اگرچه با آنچه که هنگام استفاده از آیفون از طریق دوربین پیوسته دریافت می‌کنید، مطابقت ندارد.

پایه یک طراحی آلومینیومی دو تکه با کیفیت بالا است که ثبات بسیار خوبی و تنظیمات روان را به همراه یک گذر برای کمک به مدیریت کابل فراهم می کند. صفحه نمایش خود از یک پوسته پلاستیکی نقره ای در پشت با شیشه تقریبا لبه به لبه در جلو ساخته شده است. حاشیه های مشکی مشخصی در هر چهار طرف زیر شیشه وجود دارد که پایین آن تا حدودی پهن تر از سه طرف دیگر است.


پایه حداکثر شفافیت مدل ۹۹۹٫۹۹ دلار قیمت دارد، در حالی که Clarity Max Pro با وب کم جمع شونده قیمت ۱۱۹۹٫۹۹ دلار و بالاترین قیمت است Clarity Max Touch با قابلیت وب کم و صفحه لمسی قیمت ۱۳۹۹٫۹۹ دلار است، اما فروش سال نوی Alogic در حال حاضر ۲۰٪ از این قیمت ها را با کد کوپن CS20 کاهش می دهد.

توجه: Alogic برای این پوشش عملی، صفحه نمایش Clarity Max Touch و Matrix Ultimate را به MacRumors ارائه کرد. هیچ هزینه جبران خسارت دیگری دریافت نشد. MacRumors یک شریک وابسته با Alogic است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

برچسب ها: منطقی، CES 2024


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/09/ces-2024-alogic-charger-displays/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *