CES 2024: Hyper پایه شارژ ۴ در ۱ Qi2، پاوربانک های جدید و موارد دیگر را راه اندازی کرد

هایپر دارای طیف وسیعی از محصولات جدید است که در سال جاری با بسیاری از محصولات اضافه شده است پیش نمایش این هفته در CES. پایه ۱۵۰ دلاری HyperJuice 4-in-1 Qi2 دارای سطح شارژ بی سیم مغناطیسی ۱۵ واتی است که قادر به شارژ MagSafe آیفون تا ۱۵ وات

CES 2024: Hyper پایه شارژ ۴ در ۱ Qi2، پاوربانک های جدید و موارد دیگر را راه اندازی کرد
همچنین به یک شارژر ۵ واتی اپل واچ، یک نقطه شارژ اختصاصی برای AirPods و چهارمین نقطه شارژ بی سیم برای سایر لوازم جانبی مجهز شده است. این پایه که در صورت عدم استفاده جمع می شود، در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ وارد بازار خواهد شد.

Hyper همچنین روی پایه تاشو Qi2 Puck Stand و شارژر Apple Watch کار می کند. با قیمت ۱۲۰ دلار، همچنین می تواند یک آیفون را تا ۱۵ وات شارژ کند و یک شارژر ۲٫۵ واتی برای اپل واچ موجود است. قرار است در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ نیز عرضه شود.


Hyper دارای یک پاوربانک Qi2 10000 میلی آمپر ساعتی ۱۳۰ دلاری است که در سه ماهه دوم سال عرضه می شود و این پاوربانک می تواند به صورت مغناطیسی به آیفون برای شارژ در حال حرکت متصل شود. همچنین دارای یک پورت شارژ ۲۰ واتی است که پورت آن هم برق ورودی و هم خروجی را ارائه می دهد.


سایر محصولات جدید Hyper شامل پاوربانک کپسولی کوچک ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با کابل های یکپارچه، پاور بانک فشرده ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی USB-C، شارژر دیواری ۱۰۰ واتی چند پورت HyperJuice که می تواند تا چهار دستگاه را به طور همزمان شارژ کند و Thunderbolt 5 می باشد. داک با پشتیبانی از نمایشگر توسعه یافته سه گانه ۴K144 هرتز، انتقال برق ۱۴۰ واتی و غیره.

اطلاعات بیشتر در مورد اعلامیه های CES Hyper می تواند باشد در وب سایت Hyper یافت می شود.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/10/ces-2024-hyper-qi2/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *