CES 2024 Innovation Spotlight: Roborock S8 MaxV Ultra

CES 2024 Innovation Spotlight: Roborock S8 MaxV Ultra

سری S8 Max دارای آخرین پیشرفت‌ها در فناوری تمیز کردن خانه است. S8 Max Ultra دارای ۸۰۰۰ پاسکال قدرت مکش HyperForce، ۱۰۰۰۰ پاسکال در S8 MaxV Ultra است که تضمین می‌کند نه تنها کثیفی‌ها و آلاینده‌ها را جذب می‌کند، بلکه آن‌ها را چنان کاملاً ضبط می‌کند که هرگز نمی‌دانید وجود دارند. همانطور که دستگاه جاروبرقی می کند، از برس DuoRoller Riser خود نیز برای جذب آلاینده های پیچیده تر مانند موهای شل استفاده می کند بدون اینکه باعث گرفتگی یا گره خوردن شود. علاوه بر قدرت مکش، سری S8 Max دارای یک سیستم پاک‌کنی VibraRise 3.0 است که با ماژول‌های لرزش پرسرعت خود، کف‌های شما را ۴۰۰۰ بار در دقیقه تمیز می‌کند.

جاروبرقی S8 Max فقط سخت نیست. آنها همچنین به اندازه کافی هوشمند هستند که بتوانند سریع و کارآمد تمیز کنند. جاروبرقی ها می توانند به طور خودکار نواحی و سطوحی را که تمیز کردن معمولی در آنها کافی نیست شناسایی کرده و بر اساس آن خود را تنظیم کنند، برس ها را بالا و پایین کنند، قدرت مکش را برای فرش های متراکم افزایش دهند و حتی یک برس کناری FlexiArm را برای مقابله با گوشه های تنگ و فضاهای کم استفاده کنند. S8 MaxV Ultra به طور خاص دارای یک نور ساختاری سه بعدی و دوربین RGB است که با جفت شدن با Reactive AI 2.0 Obstacle Recognition اختصاصی Roborock، تضمین می کند که جاروبرقی شما هم می تواند موانع را تشخیص دهد و هم از آن جلوگیری کند و یک روال تمیز کردن ایده آل را برای خود ترسیم کند.

بین جلسات تمیز کردن، جاروبرقی های S8 Max به RockDock Ultra باز می گردند، که به تنهایی تمام تلاش های نگهداری را انجام می دهد. ظرف های گرد و غبار خالی می شوند، برس ها تمیز می شوند، باتری ها شارژ می شوند و مواد شوینده پخش می شود. شما حتی می توانید RockDock Ultra را به یک سیستم زهکشی متصل کنید تا به طور خودکار دفع و پر کردن آب را مدیریت کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1500069/ces-2024-innovation-spotlight-roborock-s8-maxv-ultra-vacuum/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *