CES 2024: Invoxia ابزار پوشیدنی هوش مصنوعی را معرفی کرد که سلامت حیوان خانگی شما را زیر نظر دارد

Invoxia در CES از Minitailz Smart Pet Tracker، یک پوشیدنی هوش مصنوعی که برای سگ ها و گربه ها طراحی شده است، رونمایی کرد. Minitailz یک دستگاه ردیاب GPS و سلامتی همه‌جانبه برای حیوانات خانگی است و قادر است ضربان تنفس و موارد حیاتی قلب را اندازه‌گیری کند و به صاحبان آنها در مورد مشکلات سلامتی احتمالی هشدار دهد.

CES 2024: Invoxia ابزار پوشیدنی هوش مصنوعی را معرفی کرد که سلامت حیوان خانگی شما را زیر نظر دارد
Invoxia می‌گوید که Minitailz می‌تواند ناهنجاری‌هایی را در رفتار حیوان خانگی که می‌تواند نشان‌دهنده یک مشکل باشد، تماشا کند و می‌تواند بین راه رفتن، دویدن، خراشیدن، خوردن و نوشیدن، پارس کردن و استراحت تفاوت قائل شود.

علاوه بر جمع آوری اطلاعات سلامت قلب که گفته می شود ۹۷ تا ۹۹ درصد دقیق است، Minitailz می تواند فیبریلاسیون دهلیزی را در حیوانات خانگی تشخیص دهد. گزارش های بهداشتی دقیق در برنامه همراه ارائه شده است.

یک سیم کارت داخلی با فناوری GPS امکان ردیابی فعالیت های روزانه یا یافتن موقعیت یک حیوان خانگی را در صورت گم شدن می دهد. همچنین ویژگی‌های geofencing وجود دارد تا در صورت سرگردانی حیوان خانگی در خارج از محدوده ملک، به صاحب حیوان خانگی هشدار داده شود.

ابعاد Minitailz 2.32 اینچ، ارتفاع ۱٫۱۸ اینچ و ضخامت ۰٫۹ اینچ است و می توان آن را به قلاده سگ یا گربه موجود متصل کرد.

نسخه سگ Minitailz از هم اکنون در دسترس است از وب سایت Invoxiaبا مدل گربه ای که در مارس ۲۰۲۴ عرضه می شود. هر دو نسخه ۹۹ دلار قیمت دارند و هزینه اشتراک آن از ۸٫۳۰ دلار در ماه شروع می شود.

برچسب ها: CES 2024


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/08/ces-2024-invoxia-minitailz/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *