CES 2024: Scosche سیستم شارژ مدولار Qi2 BaseLynx را به اشتراک می گذارد

Scosche در CES خودنمایی می کند نسخه جدیدی از سیستم شارژ مدولار BaseLynx 2.0 با مدل به روز شده که از استاندارد شارژ بی سیم جدید Qi2 پشتیبانی می کند.

CES 2024: Scosche سیستم شارژ مدولار Qi2 BaseLynx را به اشتراک می گذارد
آ MagSafe نسخه BaseLynx 2.0 در فروشگاه های خرده فروشی اپل راه اندازی شد اوایل سال جاری، اما مدل جدید از بهار امسال مستقیماً از اسکوشه در دسترس خواهد بود.

BaseLynx یک سیستم شارژ چند جزئی با ماژول هایی است که شامل یک شارژر Qi2 2 در ۱ است که با آیفون و AirPods، یک پایه اپل واچ با پشتیبانی از شارژ سریع، یک ایستگاه شارژ عمودی چند دستگاهی که ۶۰ وات را برای حداکثر سه دستگاه فراهم می‌کند، و یک درپوش انتهایی با خروجی AC و پورت USB-C 67 واتی. پایه شارژ بی سیم Qi2 می تواند آیفون را تا ۱۵ وات شارژ کند، مانند MagSafe.

با تمام اجزای BaseLynx، راه اندازی می تواند آیفون، ایرپاد، اپل واچ، آی پدMacBook و موارد دیگر در یک زمان در یک مکان سازمان یافته روی دسکتاپ.

در کنار BaseLynx 2.0، اسکوشه نیز معرفی کرد شارژر رومیزی PowerVolt 150W USB-C با ۴ پورت USB-C، شارژر خانگی PowerVolt 30W USB-C و آداپتور خودرو PowerVolt 40W USB-C قادر به ارائه ۲۰ وات در هر پورت USB-C است.

محصولات Scosche قرار است اواخر امسال عرضه شوند.

برچسب ها: اسکوشه، CES 2024


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/10/ces-2024-baselynx-qi2-charger/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *