ChatGPT برای iPhone و iPad اکنون می تواند پاسخ ها را با صدای بلند بخواند

OpenAI یک ویژگی جدید Read Aloud را برای برنامه رسمی ChatGPT خود اعلام کرده است آیفون و آی پد که به کاربران اجازه می دهد تا ربات چت پاسخ ها را با صدای بلند در یکی از پنج گزینه صوتی بخواند.

ChatGPT برای iPhone و iPad اکنون می تواند پاسخ ها را با صدای بلند بخواند
در برنامه، روی پاسخ متنی ربات چت ضربه بزنید و نگه دارید و سپس روی Read Aloud ضربه بزنید. همچنین می‌توانید بازخوانی، مکث یا به عقب برگردانید. این ویژگی که در نسخه وب ChatGPT نیز موجود است، لایه دیگری از تعامل مبتنی بر صدا را اضافه می‌کند و بر روی یکی موجود ساخته می‌شود. قابلیت چت صوتیکه به کاربران این امکان را می دهد که به جای تایپ کردن، با ربات چت به صورت مکالمه صحبت کنند.

Read Aloud می تواند به ۳۷ زبان صحبت کند و می تواند زبان متنی را که می خواند به طور خودکار تشخیص دهد. OpenAI می‌گوید که این ویژگی باید دسترسی را برای کاربرانی که دارای اختلالات بینایی یا مشکلات خواندن هستند، مانند نارساخوانی، افزایش دهد. همچنین امیدوار است Read Aloud با شخصی سازی تعامل، تعامل را بهبود بخشد و در عین حال از یادگیری زبان نیز پشتیبانی کند.

همانطور که بیشتر مردم تا کنون می دانند، ChatGPT یک چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی است که از هوش مصنوعی مولد برای پاسخ دادن به سوالات و ارائه مشاوره در مورد موضوعات مختلف استفاده می کند. تاریخچه بین دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌شود، بنابراین می‌توانید تعاملات ChatGPT خود را هم در وب و هم در دستگاه‌های iOS مشاهده کنید، و سیستم تشخیص گفتار Whisper را یکپارچه می‌کند.

برچسب ها: ChatGPT


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/05/chatgpt-read-aloud-feature-iphone-app/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *