Cities: استودیوی Skylines 2 برای ادامه تعمیرات بازی اصلی، محتوای مجوز توسعه را به تاخیر انداخت

Cities: Skylines 2 توسعه دهنده Colossal Order انتشار محتوای برنامه ریزی شده در مجوز توسعه بازی را به تاخیر انداخته است، در حالی که به بهبود عملکرد بازی اصلی ادامه می دهد.

استودیو ارسال کرد نقشه راه به روز شده به Steam، و مدیر عامل شرکت Colossal Order، Mariina Hallikainen، تصمیم به تأخیر DLC را در دفتر خاطرات توسعه‌دهنده جدید توضیح داد.

Hallikainen نوشت: «ما متعهد هستیم که محتوای DLC بازاریابی شده را برای شما بیاوریم، اما در برنامه اولیه تبلیغاتی قرار نخواهد گرفت.» در عوض، استودیو بر روی بهبود عملکرد بازی در رایانه شخصی قبل از کار بر روی آن تمرکز کرده است عرضه کنسول با تاخیر و بسته های DLC

پخش خبر: چه کسی باید در The Legend of Zelda: The Movie بازی کند؟در یوتیوب تماشا کنید

اولین بسته دارایی بازی، Beach Properties، از سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ به سه ماهه اول ۲۰۲۴ به تعویق افتاد و هر دو بسته سازنده Urban Promenades و Modern Architecture از Q1 به Q2 2024 عقب افتادند. سه ایستگاه رادیویی اضافی که شامل مجوزهای توسعه اکنون برای سه ماهه دوم ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.

در Steam، در حال حاضر نمی توان مجوز توسعه را به طور جداگانه خریداری کرد، اما در نسخه Ultimate بازی، که قیمت آن ۷۵ پوند است، همراه است.


Cities: استودیوی Skylines 2 برای ادامه تعمیرات بازی اصلی، محتوای مجوز توسعه را به تاخیر انداخت
نقشه راه به روز شده پس از راه اندازی از Colossal Order. | اعتبار تصویر: نظم عظیم

در ابتدای ماه، نظم عظیم متعهد شد که DLC پولی را منتشر نکند برای Cities: Skylines 2 تا زمانی که موفق شد مشکلات عملکرد خود را “بر اساس استانداردهای ما” برطرف کند، و هالیکاینن بابت تاخیر عذرخواهی کرد.

Hallikainen اضافه کرد که اولویت‌های Colossal Order بهبود عملکرد، رفع اشکال و پشتیبانی از ویرایش/ویرایشگر است، اما کار بر روی پیاده‌سازی اولین بسته دارایی «پس از اتمام تعمیر دارایی و کار با رضایت ما» آغاز خواهد شد.

خاطرات اخیر توسعه‌دهنده اشاره می‌کند که به‌روزرسانی‌های کمتری برای Cities: Skylines 2 وجود خواهد داشت، زیرا Colossal Order تلاش‌های خود را از رفع‌های فوری به وصله‌های بزرگتر تغییر می‌دهد. این انتشار اولیه برای ابزارهای مودینگ هالیکاینن هفته گذشته گفت که انتظار می رود حداقل چند ماه طول بکشد، اما توسعه دهنده هنوز یک “زمان زمانی مشخص” ندارد.


منبع: https://www.eurogamer.net/cities-skylines-2-studio-delays-expansion-pass-content-to-continue-fixing-main-game

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *