Cities: Skylines 2 دارای هشت بسته جدید منطقه ای رایگان در راه است

شهرها: Skylines 2 دارای هشت بسته منطقه ای رایگان در راه است، از جمله چین، اروپای شرقی، فرانسه، آلمان، ژاپن، هر دو سواحل شرقی و غربی در ایالات متحده آمریکا، به علاوه بریتانیا.

بین آنها، آنها بیش از ۲۵۰۰ دارایی جدید را به سیم کارت شهرسازی می آورند.


پک های منطقه | تیزر تریلر Cities: Skylines II.

“با پوشش هشت منطقه، با بیش از ۲۵۰۰ دارایی، ما بسته های منطقه رایگان را ارائه می دهیم!” پارادوکس در کانال رسمی یوتیوب Cities: Skylines اعلام شد.

“ما با برخی از سازندگان مورد علاقه شما، از جمله Titan، bsquiklehousen، Darf، RichardShi، MacWelshman، Badi_Dea، Feindbold، Gurny، و بسیاری دیگر همکاری کرده‌ایم تا هشت بسته منطقه رایگان را برای شما به ارمغان بیاوریم که به زودی به Paradox Mods می‌آیند!”

این تیم همچنین یک تیزر ویدئویی مختصر منتشر کرد که همه کسانی را که مشارکت کردند، و همچنین یک پیشنهاد زیرکانه به برخی از دارایی های جدید، از جمله یک کتابخانه چینی “به سبک مدرن” معرفی می کند (با تشکر، PC Gamer).

همانطور که مت اخیراً برای ما خلاصه کرد، Cities: Skylines 2 شروعی سخت داشته است. بسیاری از بازیکنان از مشکلات عملکردی شکایت دارند پس از عرضه این هفته بر روی رایانه شخصی. اما در حالی که ناشر پارادوکس در تصدیق این مشکلات صریح بوده است (حتی قبل از راه اندازیتا حدودی غیر متعارف)، اکنون می خواهد کاملاً روشن کند که، نه، مشکلات فنی به این دلیل نیست که بازی سعی دارد دندان تک تک افراد شهر شما را رندر کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/cities-skylines-2-has-eight-free-new-regional-packs-on-the-way

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *