Citizen Sleeper 2 هنوز “حدود یک سال از توسعه باقی مانده است”

اگر یک خبر بد وجود دارد مانند ما، شما بی سر و صدا امیدوار بودید که Citizen Sleeper 2 قبل از پایان سال ۲۰۲۴ صدای جیر جیر کند. توسعه دهنده Jump Over The Age تایید کرده است که هنوز “حدود یک سال از توسعه” برای دنباله RPG علمی-تخیلی مورد انتظارش باقی مانده است.

Jump Over The Age – توسعه دهنده AKA، گرت دامیان مارتین – اعلام کرد که آنها هستند کار بر روی یک پیگیری به Citizen Sleeper که در ژوئن سال گذشته مورد استقبال قرار گرفت. Citizen Sleeper 2: Starward Vector، همانطور که دنباله آن شناخته می شود، یک قهرمان اندروید کاملاً جدید Sleeper را در یک محیط جدید معرفی می کند که در آن بازیکنان باید زندگی خود را در میان ستارگان بسازند و کشتی دزدیده شده خود را هدایت کنند. خود را جذب کرده اند.

یک به روز رسانی در ماه اوت اولین نگاهی به یک مکان جدید در Citizen Sleeper 2 – یک ایستگاه شلوغ راه معروف به Hexport – و همچنین تأیید کرد که از طریق Game Pass و Steam برای رایانه شخصی منتشر می شود. با این حال، چیزی که ما دریافت نکردیم، اشاره‌ای به ETA برای Citizen Sleeper 2 بود – و اینجاست که آخرین به‌روزرسانی Jump Over The Age ارائه می‌شود.


Citizen Sleeper 2 هنوز “حدود یک سال از توسعه باقی مانده است”Citizen Sleeper 2: Starward Vector – Animated Narrative Reveal Trailer


تریلر رونمایی انیمیشن Citizen Sleeper 2: Starward Vector.

نوشتن در Substack (با تشکر RPS)، مارتین یک گزارش پیشرفت در مورد همه چیز Citizen Sleeper را به اشتراک گذاشت، از به‌روزرسانی زبان جدید برای بازی اصلی گرفته تا اشاره کوتاهی به اسپین‌آف رومیزی آن، Cycles of the Eye. مارتین با رفتن به Citizen Sleeper 2 نوشت: “می دانم که همه منتظر اطلاعات بیشتر در مورد دنباله بودید، و در حالی که امروز نمی توانم آن را به شما بدهم، می توانم قول بدهم که تا پایان امسال خیلی خوب خواهید شد. با آنچه دنباله قصد دارد ارائه دهد آشناست.”

مارتین اضافه کرد که هنوز “حدود یک سال از توسعه” برای Citizen Sleeper 2 باقی مانده است و اشاره کرد که “از قبل…بزرگتر و متنوع تر به نظر می رسد” نسبت به نسخه قبلی. آنها ادامه دادند: «من واقعاً به کاری که توانسته‌ایم انجام دهیم افتخار می‌کنم، و از شما می‌خواهم برای مدتی بیشتر صبور باشید، همانطور که برای افشای بزرگ خود آماده می‌شویم، و چند طعنه کوچک از این به بعد بعد هم…”

و برای کسانی که Helion Dispatches را دنبال می کنند – یک خبرنامه اپیزودیک متمرکز بر روایت که وقایع بین Citizen Sleeper 1 و ۲ را ترسیم می کند، که می توانید به اینجا برس – مارتین خاطرنشان کرد که قهرمان داستان Cyrene “برای مدتی تاریک می شود … اما او برای نیمه دوم فصل در تابستان امسال بازخواهد گشت.”


منبع: https://www.eurogamer.net/citizen-sleeper-2-still-has-around-a-year-left-of-development?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *