Cliff “CliffyB” Bleszinski از Gears “حرکت کرده است” زیرا پیشنهادات او برای مشاوره با “جیرجیرک” روبرو شده است.

Cliff “CliffyB” Bleszinski می گوید که “پایین” است تا در مورد بازی بعدی Gears مشورت کند و گفت “اگر آنها باهوش بودند، مایکروسافت و ائتلاف از او دعوت می کردند تا “دو سنت خود را بدهد”.

در بیانیه ای که در آخر هفته در X/Twitter ارسال شد، بلزینسکی – که آخرین بار در سال ۲۰۱۱ در یک بازی Gears مشارکت داشت – گفت که از آنجایی که فرنچایز Gears of War مدت هاست «بخش بزرگی از [his] میراث، او آماده همکاری با مایکروسافت بود زیرا “فقط از دیدگاه روابط عمومی، طلا خواهد بود”.

با این حال، به نظر می رسد که نه مایکروسافت و نه ائتلاف از پیشنهاد او استقبال نکرده اند و بنابراین او از توسعه بازی “حرکت کرده است”.


Cliff “CliffyB” Bleszinski از Gears “حرکت کرده است” زیرا پیشنهادات او برای مشاوره با “جیرجیرک” روبرو شده است.۷ دلیل که Gears 5 ممکن است Gears Of Bore نباشد (گیم پلی Gears 5 Escape)


۷ دلیل که Gears 5 ممکن است Gears Of Bore نباشد (گیم پلی Gears 5 Escape)

بلزینسکی می‌نویسد: «ما میلیون‌ها بار در مورد چرخ دنده‌ها از این موضوع گذشته‌ایم. “من برای مشورت آمده ام. دو سنت من را بدهید. جیرجیرک.”

“من درک می کنم که Gears همیشه بخش عظیمی از میراث من خواهد بود. من از آن قدردانی می کنم و به آن احترام می گذارم. [Microsoft]/ائتلاف به من ضربه نزد. باشه. همینه که هست.

“اگر آنها باهوش بودند، از من برای نظر من دعوت می کردند، زیرا فقط از دیدگاه روابط عمومی، طلا خواهد بود. ولی هیچی. آه خوب همینه که هست. همینطور باشد.

بلزینسکی ادامه داد که در حالی که استودیوی خود Boss Key Productions موفق نبود – “خوب، اتفاق می افتد” – او اکنون به سمت سرمایه گذاری های دیگری از جمله رستوران ها، برادوی، خاطراتش، کمیک ها و استندآپ کمدی رفته است.

“به همان اندازه که از حمایت شما و کسانی که من را با کار Gears من می شناسند قدردانی می کنم (برای ثبت، کارهای بیشتری نسبت به آن سری بازی انجام دادم)، وقت آن رسیده است که ادامه دهم. من در یک سفر جدید هستم. مدتی است که بوده است.”

او در پایان از طرفداران خواست تا کمیک Scrapper او را بررسی کنند و گفت که بهترین کاری که سازندگان می توانند انجام دهند این است که «محتوای شخصی بسازند».

همین دیروز، بلزینسکی گفت موفقیت شگفت‌انگیز پال ورلد “تا حدی تایید” می‌کند که او در Epic ارائه کرده بود “سالها پیش”.

در پست جداگانه‌ای که در Twitter/X به اشتراک گذاشته شد، بلزینسکی گفت که او ایده «پوکمون‌های قرون وسطایی با بچه اژدها» را به اپیک برد، اما این ایده «در همه ناشران بزرگ رد شد».


منبع: https://www.eurogamer.net/cliff-cliffyb-bleszinski-has-moved-on-from-gears-as-his-offers-to-consult-have-been-met-with-crickets?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *