Comcast موافقت کرد که برند ۱۰G را پس از اینکه ناظران تبلیغات گفتند گمراه کننده بود، از بین ببرد

Comcast نام تجاری “Xfinity 10G Network” خود را متوقف می کند تا خدمات اینترنتی خود را توصیف کند پس از اینکه هیئت ملی بررسی تبلیغات (NARB) دریافت که این اصطلاح می تواند مصرف کنندگان را گمراه کند که خدمات تلفن همراه و پهنای باند Comcast سرعت بسیار بیشتری نسبت به شبکه های نسل فعلی ارائه می دهند. . Comcast رقبای T-Mobile و Verizon است به چالش کشیده بود نام تجاری با بخش ملی تبلیغات (NAD)، یک ناظر صنعت تبلیغات، که توصیه کرده بود Comcast در اکتبر ۲۰۲۳ از شر آن خلاص شود. نام تجاری گیج کننده Comcast در قلب این چالش است: “۵G” به اینترنت تلفن همراه اشاره دارد، در حالی که ” ۱۰G به سرعت پهنای باند ۱۰ گیگابیتی اشاره دارد که معمولاً از طریق زیرساخت فیزیکی به خانه ها تحویل می شود.

روز چهارشنبه، NARB گفت که با تصمیم NAD موافقت کرد و توصیه کرد که Comcast “استفاده از اصطلاح ۱۰G را در نام سرویس محصول “شبکه Xfinity 10G” و زمانی که ۱۰G به صورت توصیفی برای توصیف شبکه Xfinity استفاده می‌شود، متوقف کند. NARB دریافت که این برند می‌تواند مصرف‌کنندگان را گمراه کند که فکر کنند «۱۰G» سرعت‌های بسیار سریع‌تری نسبت به شبکه‌های نسل فعلی ۵G ارائه می‌دهد.

NARB همچنین تصمیم گرفت که استفاده از “۱۰G” برای اشاره به پهنای باند خانگی، همانطور که Comcast انجام داد، گمراه کننده است زیرا مصرف کنندگان فرض می کنند که سرعت اینترنت ۱۰ گیگابیتی در هر اتصال Xfinity دریافت می کنند. در واقعیت، همانطور که Ars Technica با اشاره بهدستیابی به این سرعت ها مستلزم دریافت اتصال فیبر به خانه Xfinity است که معمولاً صدها دلار هزینه ماهانه، نصب و فعال سازی بیشتر از برنامه های باند پهن کابلی معمولی Xfinity دارد.

در یک بیانیه که Comcast در اختیار NARB قرار داد، شرکت موافقت کرد که از نام تجاری گمراه کننده در بازاریابی خود استفاده نکند. Comcast گفت: “اگرچه Comcast به شدت با تحلیل و رویکرد NARB مخالف است، Comcast استفاده از نام تجاری “Xfinity 10G Network” را متوقف خواهد کرد و از اصطلاح “۱۰G” به گونه ای استفاده نخواهد کرد که به طور گمراه کننده ای خود شبکه Xfinity را توصیف کند.

با این حال، این شرکت گفت که هنوز «حق» استفاده از «۱۰G» و «Xifnity 10G» را برای خود محفوظ می‌دارد به گونه‌ای که «به‌طور گمراه‌کننده شبکه Xfinity را توصیف نمی‌کند»، بنابراین انتظار دارید که هر دو اصطلاح همچنان در بازاریابی Xfinity نشان داده شوند. . ، فقط، امیدوارم، به روش های کمتر گمراه کننده.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/comcast-agrees-to-kill-10g-branding-after-advertising-watchdogs-said-it-was-misleading-185550194.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/comcast-agrees-to-kill-10g-branding-after-advertising-watchdogs-said-it-was-misleading-185550194.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *