Connie Booth کهنه کار پلی استیشن به EA می پیوندد تا بر مجموعه اکشن-RPG آن نظارت کند

رئیس سابق تولید بازی های داخلی پلی استیشن، کانی بوث، که اکتبر گذشته سونی را ترک کرد پس از نزدیک به سه دهه، به EA پیوست تا بر مجموعه اکشن-RPG خود نظارت کند.

بوث در طول مدت تصدی خود در سونی، بر روی یک سری فرنچایزهای معروف پلی استیشن، از جمله Jak and Daxter، Sly Cooper، Ratchet & Clank، InFamous، Resistance، Uncharted، The Last of Us و Marvel's Spider-Man کار کرد. دیوید جافه، کارگردان سابق بازی های God of War و Twisted Metal در زمان جدایی خود مدعی شد که بوث در بحبوحه تنش های داخلی مربوط به تمرکز بیشتر پلی استیشن بر روی بازی های سرویس زنده اخراج شده است. برونگرا رئیس جیم رایان.

مانند گزارش شده توسط IGN، بوث اکنون چندین دهه تخصص خود را به EA خواهد برد، جایی که او به عنوان مدیر کل گروه، Action RPG خدمت خواهد کرد. این نقشی است که Booth بر مجموعه‌ای از استودیوها از جمله سازنده بازسازی Dead Space EA Motive (در حال توسعه Iron Man)، استودیوی Black Panther Cliffhanger Games و BioWare نظارت می‌کند، که در حال حاضر روی آثار جدید مورد انتظار در عصر اژدها کار می‌کند. و سری Mass Effect.

پخش خبری: نینتندو برای فیلم Super Mario Bros. 2 به کجا می رود؟در یوتیوب تماشا کنید

لورا میله، رئیس EA Entertainment در بیانیه‌ای با تایید نقش جدید Booth در ناشر که توسط IGN به اشتراک گذاشته شده است، نوشت: «کانی بیش از ۳۰ سال را صرف ساخت استودیوهای داخلی سونی اینتراکتیو اینترتینمنت کرد و مسئولیت هدایت توسعه برخی از بزرگترین فرنچایزهای آنها را بر عهده داشت. از جمله Marvel's Spider-Man 1 & 2، The Last of Us، Ghost of Tsushima، Uncharted، Ratchet و Clank، به نام چند مورد.

میله ادامه داد: “من سال هاست که کانی را می شناسم و همیشه تحت تاثیر عشق و تعهد او به بازی ها بودم.” او به ویژه به بازی‌سازان اهمیت می‌دهد. او شهرت بی‌عیب و نقصی در جامعه توسعه‌دهنده دارد و بدون شک تأثیر مثبتی بر بازی‌های ما خواهد داشت.»

انتصاب Booth در EA در حالی انجام می شود که ناشر ادامه دارد تلاش های بازسازیکه منجر به از دست دادن پنج درصد از کارمندان – حدود ۶۷۰ نفر – خواهد شد. این حرکت قبلاً شاهد بسته شدن Ridgeline Games بود که روی عنوان تک نفره Battlefield کار می‌کرد و گزارش‌ها هفته گذشته حاکی از آن بود که استودیوی Apex Legends Respawn نیز با اخراج کارکنان مواجه شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/playstation-veteran-connie-booth-joins-ea-to-oversee-its-action-rpg-portfolio?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *