Counter-Strike 2 فاقد پشتیبانی مک است، به روز رسانی Breaks CS:GO برای macOS

Valve این هفته منتشر شد ضد ضربه ۲ارتقاء رایگان مورد انتظار برای دارندگان Counter-Strike: حمله جهانیاما صاحبان مک در روز راه‌اندازی در کم‌نظم ماندند، با ارتقای این بازی و ظاهراً نسخه macOS در راه نیست.

Counter-Strike 2 فاقد پشتیبانی مک است، به روز رسانی Breaks CS:GO برای macOS
انتشار این عنوان در روز چهارشنبه باعث شد که همه افراد با ظرفیت ۲۶ گیگابایت به‌روزرسانی شوند CS: برواز جمله کاربران مک، اما پس از نصب، کسانی که در macOS بودند به زودی متوجه شدند که این به‌روزرسانی اساساً بازی را غیرقابل بازی می‌کند، زیرا Steam متعاقباً تلاش می‌کند یک فایل اجرایی برای ویندوز راه‌اندازی کند. برخی از کاربران مجبور به استفاده از یک راه حل برای معکوس کردن تغییر و دسترسی CS: برواما کمتر از ایده آل است.

Valve به آرامی نماد macOS را حذف کرد استیم ضد حمله صفحه محصولدر حالی که تنها اشاره به این حذف برای ضد ضربه ۲ ظاهر می شود سوالات متداول رسمی Valve. یک سوال در مورد پشتیبانی Mac با پاسخ مواجه شد: “خیر. CS2 در حال حاضر برای Mac در دسترس نیست”، اما هیچ اطلاعات اضافی ارائه نمی دهد.

صرف نظر از این، Valve ظاهراً نتوانست به اندازه کافی به کاربران مک هشدار دهد، که بسیاری از آنها هزاران ساعت را در آن زمان صرف کرده اند. CS: برو و صدها دلار برای خرید موجودی هزینه کرد. یک گیمر مک روشن است Reddit نوشت:

من حدود ۶۰۰۰ ساعت در CS:GO دارم، حدود ۵۰۰ دلار موجودی. آیا الان قرار است همه اینها را پشت سر بگذارم؟ فقط آنها را به عنوان خاطراتی از گذشته گرامی بدارید که هرگز دوباره تجربه نمی شوند؟ من واقعاً معتقد بودم که Valve نسخه macOS CS2 را نیز منتشر می کند. آنها در گذشته انحصار بازی ویندوز را به طور علنی محکوم کرده اند. با MacOS Sonoma، تراشه‌های سیلیکونی قدرتمند اپل، و اپل در حال گام برداشتن برای امکان‌پذیر کردن بازی‌ها در مک (و تعهد Valve برای در دسترس قرار دادن بازی‌های خود برای همه) من حدس می‌زنم که ما شاهد این نبودیم. یا شاید هم داشتیم، اما لجباز بودیم. حدس می‌زنم با Steam Deck عزیز Valve، macOS به عنوان راهی برای به چالش کشیدن انحصار بازی‌های ویندوز برای آنها زائد شد. متاسفم که شما مجبور شدید این را بشنوید، اما من در حال حاضر از خودم و در Valve بسیار ناامید هستم. مطمئنم اکثر شما بازیکنان CS:GO به همان اندازه که من برای عرضه بازی هیجان زده و امیدوار بودید.

Counter-Strike: حمله جهانی یکی از محبوب‌ترین و طولانی‌ترین بازی‌ها در macOS است که جامعه زیادی دنبال می‌کند، بنابراین عدم پشتیبانی و شفافیت Valve برای کاربران مک به ارتقاء به ضد ضربه ۲ گیج کننده تر است


بر اساس به روز رسانی های اخیر به CS2 انبار macOS، برخی از کاربران معتقدند a نسخه مک در حال توسعه است، اما احتمالاً مربوط به Rosetta 2 است نه نسخه ای که به طور بومی از سیلیکون اپل پشتیبانی می کند. بدون هیچ صحبتی در مورد این موضوع از سوی Valve، این صرفاً حدس و گمان است.

این بازی که مدت ها شایعه شده بود، به طور رسمی در ماه مارس معرفی شد، بسیاری از نقشه های بسیار محبوب را به روز می کند و از موتور سورس ۲ داخلی Valve استفاده می کند که دارای بافت های واضح تر، نورپردازی واقعی تر و هندسه جدید است. ما برای اظهار نظر در مورد این داستان با Valve تماس گرفتیم و در صورت شنیدن پاسخ خوانندگان را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

(ممنون اسکات!)

برچسب ها: شیر فلکه، بخار


منبع: https://www.macrumors.com/2023/09/30/counter-strike-2-no-mac-version-available/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *